Hirrrrmusti paljon onnee Aittakummun Pekalle!
Hienosti jaksoit synnytyskivut ja raskauspahoinvoinnit! Kaheksan lasta tehty, toinen mokoma tekemättä. Kyllä Jumala on antanut teille paljon lahjoja!
Muista haluta niitä lisää.
Uusi Jumalan lapsi syntynyt!
19
57
Vastaukset
- Anonyymi
Onko Pekka Jumala? :-O
- Anonyymi
Onko Pekka oikeasti ollut paksuna ja synnyttänytkin?
- Anonyymi
Ennen sanottiin ettei painettu sana valehtele.
- Anonyymi
Ihmisten mielipiteet vaihtelevat laidasta laitaan. Joskus on ymmärretty siunauksena, kun lapsia on syntynyt perheeseen ja ihmiset ovat olleet lapsiystävällisiä. Nykyisen vallitsevan lapsikielteisyyden ja jopa lapsivihamielisyyden mukaan lapset koetaan vain rasitteena ja häiriönä ja isoja perheitä pilkataan, rasistisesti. Toisaalta joudutaan huolehtimaan siitä, kun uusia veronmaksajia ei synny riittävästi. Kyllä meidän ihmisten ajatukset ovat pieniä :(
Raamattu ei kuitenkaan muutu ihmisten mielipiteiden mukaan, sen mukaan lapsi on edelleenkin Jumalan lahja.
Onnea Pekka Aittakummun perheelle, jaksamista tärkeässä kasvatustyössä ja menestystä Pekalle työssään kansanedustajana, jossa hän on tuonut hyvin esille tärkeitä asioita!- Anonyymi
Rakentava ehdotus: Antakaa inhimillisyyden nimissä miehillenne oikeus moniavioisuuteen niin saavat siittää lapsia vaikka tuhansittain .mutta kuitenkaan yhden naisen ei tarvi henkensä vaarantaen niitä yksin tehdä.
Tarvittava Raamatun sanan väärentäminenhän ei näytä tuottavan teille ongelmia.muutenkaan - Anonyymi
Ymmärrys on myöskin Jumalan lahja, ja jos sitä puuttuu, sitä kehoitetaan hankkimaan.
Se onkin jo arvoitus miksi sitä eivät muutamat hanki! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrys on myöskin Jumalan lahja, ja jos sitä puuttuu, sitä kehoitetaan hankkimaan.
Se onkin jo arvoitus miksi sitä eivät muutamat hanki!Se hankkiminen edellyttäisi RUKOILEMISTA, eli asiaa jota vellut halveksivat yli kaiken. Sehän ohittaisi myös "virkatien", itsensä Jumalaksi korottaneen vl-ihmisen.
KR 1933/-38
Jaak. 1:5 Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Kun. 3:7 Ja nyt, Herra, minun Jumalani, sinä olet tehnyt palvelijasi kuninkaaksi minun isäni Daavidin sijaan; mutta minä olen kuin pieni poikanen: en osaa lähteä enkä tulla.
Sananl. 2:3 niin, jos kutsut ymmärrystä ja ääneesi huudat taitoa,
Sananl. 2:4 jos haet sitä kuin hopeata ja etsit sitä kuin aarretta,
Sananl. 2:5 silloin pääset ymmärtämään Herran pelon ja löydät Jumalan tuntemisen.
Jer. 29:12 Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä.
Matt. 7:7 Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
Jaak. 5:13 Jos joku teistä kärsii vaivaa, niin rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, veisatkoon kiitosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrys on myöskin Jumalan lahja, ja jos sitä puuttuu, sitä kehoitetaan hankkimaan.
Se onkin jo arvoitus miksi sitä eivät muutamat hanki!Se hankkiminen edellyttäisi RUKOILEMISTA, eli asiaa jota vellut halveksivat yli kaiken. Sehän ohittaisi myös "virkatien", itsensä Jumalaksi korottaneen vl-ihmisen.
KR 1933/-38
Jaak. 1:5 Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Kun. 3:7 Ja nyt, Herra, minun Jumalani, sinä olet tehnyt palvelijasi kuninkaaksi minun isäni Daavidin sijaan; mutta minä olen kuin pieni poikanen: en osaa lähteä enkä tulla.
Sananl. 2:3 niin, jos kutsut ymmärrystä ja ääneesi huudat taitoa,
Sananl. 2:4 jos haet sitä kuin hopeata ja etsit sitä kuin aarretta,
Sananl. 2:5 silloin pääset ymmärtämään Herran pelon ja löydät Jumalan tuntemisen.
Jer. 29:12 Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä.
Matt. 7:7 Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
Jaak. 5:13 Jos joku teistä kärsii vaivaa, niin rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, veisatkoon kiitosta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hankkiminen edellyttäisi RUKOILEMISTA, eli asiaa jota vellut halveksivat yli kaiken. Sehän ohittaisi myös "virkatien", itsensä Jumalaksi korottaneen vl-ihmisen.
KR 1933/-38
Jaak. 1:5 Mutta jos joltakin teistä puuttuu viisautta, anokoon sitä Jumalalta, joka antaa kaikille alttiisti ja soimaamatta, niin se hänelle annetaan.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
1Kun. 3:7 Ja nyt, Herra, minun Jumalani, sinä olet tehnyt palvelijasi kuninkaaksi minun isäni Daavidin sijaan; mutta minä olen kuin pieni poikanen: en osaa lähteä enkä tulla.
Sananl. 2:3 niin, jos kutsut ymmärrystä ja ääneesi huudat taitoa,
Sananl. 2:4 jos haet sitä kuin hopeata ja etsit sitä kuin aarretta,
Sananl. 2:5 silloin pääset ymmärtämään Herran pelon ja löydät Jumalan tuntemisen.
Jer. 29:12 Silloin te huudatte minua avuksenne, tulette ja rukoilette minua, ja minä kuulen teitä.
Matt. 7:7 Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.
Jaak. 5:13 Jos joku teistä kärsii vaivaa, niin rukoilkoon; jos joku on hyvillä mielin, veisatkoon kiitostaRukoleminen on heille yhtä syletyttävää kuin vähemmistölle työn teko.
- Anonyymi
Kuitenkin:Vilpittömän onnittelut Pekalle ja vaimolleen lapsen saamisen johdosta näin ns vastapuoleltakin . Palstan ongelma on että asenteet muodostuvat sodanomaiseksi kun kritiikkiä esittää.
Suomalainen Suomi on jo tulevaisuudessa menetetty, enää jäljellä oleva väestö ei pysty tekemään vaaleatukkaisia ja sinisilmäisiä jälkeläisiä tarpeeksi. Joten tarvitsemme maahanmuuttoa vaikka emme kaikki sitä haluaisikaan. Rasismi onkin kuulemma puhtausneuroosi.- Anonyymi
SYntyykö maahanmuutosta suomalaisia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYntyykö maahanmuutosta suomalaisia?
Syntyy tietenkin mutta eri näköisiä kuin ennen.
Niin... Varmasti vaimolla on elämä IHANAA miehen tehdessä viikot muualla politiikkaa...
Hallelujaa!- Anonyymi
Kadehtia hänen ihanuuttaan. Sarkasmi sarkasmina ja onneksi melperi ei ole enää pilkkaamassa äitejä.
Vl-äidin osa ei todellakaan ole helppo, mutta muistetaan kuitenkin että heidän osansa päivittely ei auta yhtään heitä. Jos tunnemme lahkoa kohtaan vastenmielisyyttä niin ei käytetä äitejä inhomme ilmaisun keppihevosina. Meillä jokaisella on napa, joka kertoo siitä että meillä jokaisella on myös äiti. Anonyymi kirjoitti:
Kadehtia hänen ihanuuttaan. Sarkasmi sarkasmina ja onneksi melperi ei ole enää pilkkaamassa äitejä.
Vl-äidin osa ei todellakaan ole helppo, mutta muistetaan kuitenkin että heidän osansa päivittely ei auta yhtään heitä. Jos tunnemme lahkoa kohtaan vastenmielisyyttä niin ei käytetä äitejä inhomme ilmaisun keppihevosina. Meillä jokaisella on napa, joka kertoo siitä että meillä jokaisella on myös äiti.Kyse onkin siitä, että kun ihastellaan miesten saavutuksia, olisi hyvä muistaa se, että joku sen lapsikatraan sitten kuitenkin kasvattaa - silloinkin, kun mies tekee sitä uraa.
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Kyse onkin siitä, että kun ihastellaan miesten saavutuksia, olisi hyvä muistaa se, että joku sen lapsikatraan sitten kuitenkin kasvattaa - silloinkin, kun mies tekee sitä uraa.
Kun mies tekee omaa uraa kaukana, vaimon ura ei vaarannu, heko heko.
- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Kyse onkin siitä, että kun ihastellaan miesten saavutuksia, olisi hyvä muistaa se, että joku sen lapsikatraan sitten kuitenkin kasvattaa - silloinkin, kun mies tekee sitä uraa.
Vl-liike on naisten hartioilla. Jos he tekisivät lakon, koko liike luhistuisi. Tilanne on kuin ennen Afrikassa jossa naiset kantoivat miehen pellon reunaan puun varjoon lepäämään kun he itse aasilla kynsivät pellon. Illan tullen he kantoivat isukin selässään kotiin lepäämään.
- Anonyymi
Afrikkalaisten syntyvyyttä pyritään laskemaan tyttöjen koulutukseen panostamalla.
Tarttiskohan nuita lessutyttöjäkin kouluttaa enempi, niin eivät sikiäisi niin hulluna- Anonyymi
Tiedän monta todella hyvin koulutettua vl-nasta joilla on paljon lapsia, etten käyttäisi naisellista sanaa, ihania lapsia. Ja onhan paljon korkeasti koulutettuja yksinäisiä naisia, -joka on tragedia ei ilkkumisen aihe.
Itse olen todella vl-kriittinen ihminen niin että he epäilemättä kokevat minut vihollisekseen , mutta
Tässä asiassa mennään herkästi alueelle joka on ala-arvoista vihapuhetta. Kirjoitetaan sellaista mitä kasvokkainkin kehdattaisiin velluille puhua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381