Ikä painaa? ja vitut!

Angry tigershark

Kuuntelin täss eräs päivä radiota, ja siellä sanoi radiojuontja: "nyt laitetaan tulemaan GreenDay papparaisilta American Idiootteja.." ja just joo. Mitä väliä heidän iästä, vaikka eivät olekkaan enää mitää miehiä nuoreimmillaan? Musiikkia osaa tehdä paremmin kuin mikään, niin mitä väliä ulkonäöstä ym.? Pitää haastaa radiojuontaja oikeuteen mollaamisesta :/

11

918

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jane.,.,

      Jos toimittaja ei ole oikein suju itsensä ja ikänsä kanssa, niin silloin voi toisten iästä tulla tehtyä suuri numero.

      Tekemällä toisistä nuorekkaista ja energisistä aikuisista jollain tapaa lapsellisia, kyseinen henkilö pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan, ja yrittää mieltää oman pysähtyneen elämänsä luonnolliseksi osaksi aikuisuutta. Sellainen on säälittävää.

    • Laydee-J

      Tuohon törmää nykyään aika useinkin, että radiojuontajat "pilkkaavat" tai arvostelevat artisteja/bändejä. Se on kai joku trendi. Ne saa perkeleesti rispektii kun niillä on pokkaa haukkua bändejä/artisteja? :/

    • green day roks!

      papparaisia?joo,ne on jotain päälle 30 ja näyttää sitä paitsi melkein kakskymppisilt.et se siitä vanhuudesta sanon minä!

    • leeelooo

      kolmikymppisiähän ne vasta.

      • M'K

        siis nehän on vasta 33 v! ja muutenki
        nehän on niin vuoren näkösii että! ja ääniki niin hyvä! ne jotka väittää niitä vanhoiks niin ne vaan sen takii koska ne ei tykkää green dayst! siis come on! mitä turhaa ruveta haukkuun jos ei tykkäiskään esim. green daystä?
        enhän mäkään tykkää antti tuiskusta mut en mä siltikään sitä mee haukkuun akan näkösesk yms!
        Ottakaa järki käteen


      • diastole
        M'K kirjoitti:

        siis nehän on vasta 33 v! ja muutenki
        nehän on niin vuoren näkösii että! ja ääniki niin hyvä! ne jotka väittää niitä vanhoiks niin ne vaan sen takii koska ne ei tykkää green dayst! siis come on! mitä turhaa ruveta haukkuun jos ei tykkäiskään esim. green daystä?
        enhän mäkään tykkää antti tuiskusta mut en mä siltikään sitä mee haukkuun akan näkösesk yms!
        Ottakaa järki käteen

        Kolmekymppiset mitään vanhoja ole.

        1)Se oli kateellinen jostain syystä
        2)Se ei pidä Green Daysta
        3)Se halus letkauttaa jotain "hauskaa".


    • Ehehh

      >:( Kuka mollasi? Mikä radiokanava!? Eivät ole eivät.. Eivät enää nuoria, eivät vanhojakaan.
      Yleensä on niin, mitä vanhempi sitä parempi!
      Ei iällä merkitystä. Ja GD on tehnyt musaa jotain 20 vuotta *Siis noin..*? Ja heti mollataan kun uusi levy tulla tupsahtaa. HETI MOLLATAAN! Paranee vanhetessaan.. Niin se on.

    • Sankarinne_Dita

      Eivätkä he ole mitään papparaisia. Kuten moni on jo maininnutkin, he paranevat vanhetessaan. Tosin musiikki on mennyt enemmän massasuuntaan, mikä on sääli.

    • gdfan

      Mist paska radiosta sä tollast oot kuullu? Voi vittu KUKA KEHTAA HAUKKUU GREENDAYTA?! No on se ainakin ehkä hieman paremman näkönen ku ennen, tai oikeestaa yht söde. Siis vaik ne onki 33 vuotiait ni ei ne TODELLAKAA MITÄÄ VANHUKSII OO! kumminki se radiojuontaja on joku 40.. voi vittu mä haastan myös sen oikeutee tai tapan sen!

    • Klintti Westwood

      Miten musta tuntuu että se NJ -radiojuontaja Tenkanen on ollut puhumassa tuollaisia. Noinhan se varmaan lohduttaa itseään sanomalla kolmekymppisiä papparaisiksi. Se on totta että nykyään jo joku esim. 28 vuotias on vanha jossain Hollywoodissa. musiikkibisnekessä pitää olla joku 16-22 että pystyy menestymän kunnolla (siis just nykyaikasitaa britneysperasmusiikia) jolloin heti alle kolmikymppisinä niitä ruvetan kutsumaan vanhoiksi! Onhan tuo aika "hauskaa" Hehe!... ei naurattanut yhtään.

    • Sonja

      Mun mielestä se juontaja oli Kiss FM:llä.. se joka juontaa aina illalla se mies.. se on ennenki sanonu niitä papparaisiksi.. :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      50
      3699
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2118
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1594
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1444
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1401
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1322
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1218
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1144
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe