mistä saan fretin???!!

Anonyymi

Moikkelis oon 9v tyttö ja haluisin tosi pahasti fretin tietääkö kukaan mistä sais ku asun kauhajoel niin saisko jostan seinäjoelta tai jostain 1-2h ajo matkan päässä olevia fretin pentuja oon opiskellu paljon mutta en tiiä mistä löytäis tosi läheltä kasvattajan joka antais jotain 10-viikkosia pentuja tai tosi nuoria haluan sen olevan minulla kauan että jos tiedätte mistä saa nuoria,läheltä frettejä niin kertokaa heti!!!💞😭😩kiitos💗🌙💞🦋👏🙌🙏🐀🦡olisi minun unelma eläin

4

147

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai tajuat että fretit ovat todella vaikeita hoitaa?

• Anonyymi

Niin olen lukenut ja olisin valmis vastuuteen mutta en kai sitten taida olla👍😅

• Anonyymi

" mistä löytäis tosi läheltä kasvattajan joka antais jotain 10-viikkosia pentuja tai tosi nuoria "
      Kukaan kasvattaja ei anna frettejä, na maksavat paljon.Lisäksi niiden tavarat maksavat ja ovat muutenkin vaativia lemmikkejä jotka ei ihan kenelle tahansa sovi.

• Anonyymi

Tiedän kyllä että ne maksavat paljon mutta halusin nyt vaan kysyä. Tiedän että ne ovat paljon työtä ja ei meille muutenkaan kukaan halua frettiä joten saan unohtaa koko jutun!.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      175
      1942
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      157
      1378
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1010
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 58
      868
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      793
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      68
      784
    8. 93
      757
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      646
    Aihe