Moikkelis oon 9v tyttö ja haluisin tosi pahasti fretin tietääkö kukaan mistä sais ku asun kauhajoel niin saisko jostan seinäjoelta tai jostain 1-2h ajo matkan päässä olevia fretin pentuja oon opiskellu paljon mutta en tiiä mistä löytäis tosi läheltä kasvattajan joka antais jotain 10-viikkosia pentuja tai tosi nuoria haluan sen olevan minulla kauan että jos tiedätte mistä saa nuoria,läheltä frettejä niin kertokaa heti!!!💞😭😩kiitos💗🌙💞🦋👏🙌🙏🐀🦡olisi minun unelma eläin
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kai tajuat että fretit ovat todella vaikeita hoitaa?
- Anonyymi
Niin olen lukenut ja olisin valmis vastuuteen mutta en kai sitten taida olla👍😅
- Anonyymi
" mistä löytäis tosi läheltä kasvattajan joka antais jotain 10-viikkosia pentuja tai tosi nuoria "
Kukaan kasvattaja ei anna frettejä, na maksavat paljon.Lisäksi niiden tavarat maksavat ja ovat muutenkin vaativia lemmikkejä jotka ei ihan kenelle tahansa sovi.- Anonyymi
Tiedän kyllä että ne maksavat paljon mutta halusin nyt vaan kysyä. Tiedän että ne ovat paljon työtä ja ei meille muutenkaan kukaan halua frettiä joten saan unohtaa koko jutun!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1751942Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1571378Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2231010- 71897
- 58868
- 47793
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus68784- 93757
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200687Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”151646