Moikkelis oon 9v tyttö ja haluisin tosi pahasti fretin tietääkö kukaan mistä sais ku asun kauhajoel niin saisko jostan seinäjoelta tai jostain 1-2h ajo matkan päässä olevia fretin pentuja oon opiskellu paljon mutta en tiiä mistä löytäis tosi läheltä kasvattajan joka antais jotain 10-viikkosia pentuja tai tosi nuoria haluan sen olevan minulla kauan että jos tiedätte mistä saa nuoria,läheltä frettejä niin kertokaa heti!!!💞😭😩kiitos💗🌙💞🦋👏🙌🙏🐀🦡olisi minun unelma eläin
mistä saan fretin???!!
4
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kai tajuat että fretit ovat todella vaikeita hoitaa?
- Anonyymi
Niin olen lukenut ja olisin valmis vastuuteen mutta en kai sitten taida olla👍😅
- Anonyymi
" mistä löytäis tosi läheltä kasvattajan joka antais jotain 10-viikkosia pentuja tai tosi nuoria "
Kukaan kasvattaja ei anna frettejä, na maksavat paljon.Lisäksi niiden tavarat maksavat ja ovat muutenkin vaativia lemmikkejä jotka ei ihan kenelle tahansa sovi.- Anonyymi
Tiedän kyllä että ne maksavat paljon mutta halusin nyt vaan kysyä. Tiedän että ne ovat paljon työtä ja ei meille muutenkaan kukaan halua frettiä joten saan unohtaa koko jutun!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t714116- 332361
- 402204
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171741Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401612Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251512- 801487
- 1441246
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221173Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901135