Tiedoksi kaikille persuille ja kommunisteille.
Vaihdan sujuvasti puolta.
Välillä puolustan ulkomaista suurpääomaa, ja välillä pientä eläkettä nostavaa ihmistä.
Vain siksi, koska se on mahdollista.
Toivottavasti teitä on muitakin vastaavia, koska ei näitä tämän palstan juttuja pitäisi kenenkään ottaa vakavasti.
Olen palstalla provoillakseni
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjoita: tiedoksi kaikille porvaripersuille ja hyvinvointivaltiodemokraateille, kommareita tai sosialisteja Suomessa ei juuri ole.
- Anonyymi
Kommareita ja sosialisteja Suomessa ei juuri ole, sillä Vasemmistoliiton ja SDP:n yhteinen kannatuskin jää alle persujen kannatuksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommareita ja sosialisteja Suomessa ei juuri ole, sillä Vasemmistoliiton ja SDP:n yhteinen kannatuskin jää alle persujen kannatuksen.
Henkisiä kommunisteja on Suomessa paljonkin. Esimerkiksi valtion virkamiehet äänestävät pääsääntöisesti kokoomuslaisia, koska ovat hyvätuloisia. Kuitenkin heidän virkansa ovat muistutus kommunismista, jossa ihmiset ovat valtion palveluksessa.
- Anonyymi
Sosialistikommunistit olisi julistettava uhanalaiseksi lajiksi?
- Anonyymi
Terve 🙋♂️ , minä myöskin.
- Anonyymi
Hienoa! Jatkakaamme pässien viemistä.
- Anonyymi
Et varmasti ole edes ainoa lajissasi.
- Anonyymi
No jopas.
- Anonyymi
Persujen ja kommarien trollaaminen on kivaa! Kun ne oikeasti aina suuttuu tosissaan. Ei mitään huumorintajua eikä ironian tajua ole paukapäissä.
Tuleeko Sinulle ihan hyvinkin tyydyttynyt olo, kun joutessasi huutelet täällä?
Puuttuuko elämästäsi jotakin, kun se Sinun on tehtävä? Mitä?
- Anonyymi
Missä asut?
- Anonyymi
Eiköhän me kaikki olla huomiota ⚠ hakemassa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672