Voi että rakastan tuulen vinkunaa näin iltaisin. Kuin luonnon rauhoittavaa musiikkia. Ihana kun ikkunan raoista soi tuuli. Alkaa unettamaan tuollainen kodikaan rauhallinen humina ja ajoittainen ujellus. Huoneissa Ihanan hämärääkin ja viileää, mutta peiton alla on lämmin.
Joko nukkumaan kohta
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä on nautinto kuunnella lämpimässä peiton alla luonnon ääniä.
- Anonyymi
Niin on! Joka vuodenajoilla on omat äänensä. Ääni muutoinkin kantautuu erillä lailla esim talvi pakkasella kuin kesällä. Nukun paljon ikkuna auki.Tässä makkarissa on korkeat ikkunat niin näkyy tähdetkin taivaalla ja usein kuukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on! Joka vuodenajoilla on omat äänensä. Ääni muutoinkin kantautuu erillä lailla esim talvi pakkasella kuin kesällä. Nukun paljon ikkuna auki.Tässä makkarissa on korkeat ikkunat niin näkyy tähdetkin taivaalla ja usein kuukin.
Kaupungissa nukun joskus lasitetulla parvekkeella, mutta mökillä nautin eniten nukkua kodassa ja saunamökissä, koska niihin kuuluu tuulen tohinat ja metsän huminat parhaiten.
Sateen ropina on myös hyvää unimusiikkia, siihen nukahdan nautinnollisesti. Joskus yöllä on kiva herätä myrskyn ääniin ja kietoa peite lämpimämmin ympärilleen ja jatkaa unia... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaupungissa nukun joskus lasitetulla parvekkeella, mutta mökillä nautin eniten nukkua kodassa ja saunamökissä, koska niihin kuuluu tuulen tohinat ja metsän huminat parhaiten.
Sateen ropina on myös hyvää unimusiikkia, siihen nukahdan nautinnollisesti. Joskus yöllä on kiva herätä myrskyn ääniin ja kietoa peite lämpimämmin ympärilleen ja jatkaa unia...Varmasti on kivaa! Ja kaikki pienet rapinat ja oksien rapsahtelut ja talvella pakkasen paukahtelu. Monesti olen haaveillut terassilla nukkumisesta, mutta mietin jos tulisi eläimiä liian lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti on kivaa! Ja kaikki pienet rapinat ja oksien rapsahtelut ja talvella pakkasen paukahtelu. Monesti olen haaveillut terassilla nukkumisesta, mutta mietin jos tulisi eläimiä liian lähelle.
Mökillä on minusta jopa sateella kiva olla. Silloin usein teen takkaan tulen ja mökkiin leviää suloinen lämpö. Kun kuusipuut aiheuttavat napsetta palaessaan, on tunnelma parhaimmillaan. Mäntyiset puut levittävät miellyttävää tervaksen tuoksua, mikä sopii mökin tunnelmaan hyvin.
Joskus kun sääennuste lupaa myrskysäätä, menen mökilleni nauttimaan rajuilmasta. Silloin olen onnellisimmillani! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mökillä on minusta jopa sateella kiva olla. Silloin usein teen takkaan tulen ja mökkiin leviää suloinen lämpö. Kun kuusipuut aiheuttavat napsetta palaessaan, on tunnelma parhaimmillaan. Mäntyiset puut levittävät miellyttävää tervaksen tuoksua, mikä sopii mökin tunnelmaan hyvin.
Joskus kun sääennuste lupaa myrskysäätä, menen mökilleni nauttimaan rajuilmasta. Silloin olen onnellisimmillani!Kuulostaa hyvältä! Ehkä sitä kokee jotenkin olevansa elossa omana itsenään. Ihminenkin kuuluu luontoon ja yhteyteen sen kanssa. Tuossa luonnollisessa vuorovaikutussuhteessa ihminen voi tuntea tyydytystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä! Ehkä sitä kokee jotenkin olevansa elossa omana itsenään. Ihminenkin kuuluu luontoon ja yhteyteen sen kanssa. Tuossa luonnollisessa vuorovaikutussuhteessa ihminen voi tuntea tyydytystä.
Kyllä se noin on. Luonto äänineen, kasveineen, kukkineen, perhosineen, lintuineen, käärmeineen, rusakoineen, peuroineen, kimalaisineen, sudenkorentoineen, supikoirineen, sammakoineen (noita kaikkia olen mökilläni saanut ilon nähdä ja kokea) ja muine elämyksineen on ihan parasta elämässä.
Ja nämä neljä vuodenaikaa on virkistävä kokemus kaikkineen.
- Anonyymi
Kuulostaa hyvälle :)
Elä. mummu rakas, palellu, vaan hae paikallisesta K-Naudasta, ikkunatiivistettä, se P, malli on parempaa pieniin akkunoihin, kun D, malli.
Ei enää vedä, sisällä, eikä sukissa, ja sähköä/öljyä/biokaasua/turvetta/pellettiä säästyy.
Pellettipoltin, tuo ihmisen, ja koiran, hieno keksintö, on hieno.
Pellepolttimeen, pellet vaan säkistä tsuppiloon, siten, sähkövoimakone ruuvia ruuvaa, ja pelletti menee palamaan, palamaan menii, ja lämpö tulee, kovast i patterista tulee.- Anonyymi
Kaukolämpö, ei huolta kultaseni.
- Anonyymi
Kaukolämpö, ei huolta kultaseni.
- Anonyymi
Nyt kannattais katsoa jotain kauhuleffaa. Saa ekstraääniefektiä tuulen vinkunasta.
- Anonyymi
Ihana teksti. Täälläkin ujeltaa tuuli ja jostain kuuluu kuorsaus.
- Anonyymi
Kotona ihan yksin, takkatuli ja hyvä leffa...elämä on oikeesti ihanaa...tuuli alkaa vinkua vasta huomenna
- Anonyymi
Ei täällä sisällä meinaa jaksaa olla. Tekisi mieli kävellä tuolla tuulessa jossain metsikössä, rämpimässä. Tuon jälkeen mennä johonkin pieneen mökkiin ja kaivautua peittokasan alle. Antaa tuulen ulista.
- Anonyymi
Mennään mun mökille. Lämmitetään ekaks sauna ja sen jälkeen kaivaudutaan lämpöisten vällyjen sisään nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään mun mökille. Lämmitetään ekaks sauna ja sen jälkeen kaivaudutaan lämpöisten vällyjen sisään nukkumaan.
Onko siellä rauhallista? Millaisella paikalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metsän keskellä, suuria ja pieniä puita, siellä mökki rakennuksineen on tuulensuojassa.
- Anonyymi
Scary movie ja tuulen ujellusta. Kukaan ei nuku ja jos nukkuukin, painajaiset vainoaa. 👍
- Anonyymi
ViiiiiiuuuuUUUUUUUUUU......iiiiiiiiiiiIIIII....UUUUUUUIIIiiiiiiiiiiiiii......viiiiiiiuuuuuUUUUUUUUIIIIiiiiiii........
- Anonyymi
Auuuu....Kuulostaa hammasporalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002