Olenko ainoa autisti, jolla ei ole tällä hetkellä ekkoja? Minulla oli nuorena paljon ekkoja: anime, piirretyt, kirjat, leffat jne, mutta tällä hetkellä ei ole. On kyllä paljon juttuja, joita harrastan ja joista olen kiinnostunut, mutta ei varsinaista ekkoa. Olen myös kamppailut 3-4 vuotta masennuksen kanssa ja minulla on mielialalääkitys, jos ne mahtavat vaikuttaa siihen ettei ole ekkoja. Kaipaan aikoja, jolloin olin intohimoinen jostain.
Autisti ilman ekkoja?
3
851
Vastaukset
- Anonyymi
Olen autistisen pojan äiti, eikä minulla ole mitään käsitystä siitä, mikä on ekko. Kädestä pitäen talutan aikuista poikaani ja pelkään miten hän pärjää, kun minua ei enää ole.
Siksi ajattelen, että sinun murheesi on aika pieni, jos osaat esim. liikkua ulkona itsenäisesti. Poikani ei osaa, hän eksyisi tutussakin ympäristössä ja kävelisi auton alle. Oletko edes autisti vai vain asperger?- Anonyymi
autismi ja asperger ovat samaa kirjoa ja nykyään asperger-termi on poistumassa. "asperger"-ihmisellä voi olla suuriakin haasteita. säälittävää, että vähättelet toisten ongelmia ja uhriudut poikasi autismilla.
- Anonyymi
Itsellä on tällä hetkellä pari ekkoa, mutta on mahdollista, että niitä ei ole kaikilla kokoajan.
Ekkot voivat kestää pitkään tai todella vähän aikaa ja voi olla, että ne jäävät joskus hetkeksi pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396925
- 323908
- 453280
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372092
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482047- 391980