Sumopaini on urheilua

Seuraan aina sumopainia kun se on mahdollista. Tosimiehet paljastavissa asusteissaan toistensa kimpussa hikoilemassa. Pelkkä ottelua edeltävä suolan heitto on jo kiihottava näky. Rakas entinen vaimoni joka nykyään vartioi perintöosuuttaan Halsualla ei välittänyt koskaan katsoa kanssani sumopainia. Olenkin suunnanut facebook kaveri etsintäni kaukoitään ja saanut jo lukuisia "tyttöystäviä" siltä suunnalta, hah hah haaa!!!...

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ressu on nero.

      • Anonyymi

        Kiitos Börje, rakas rakas rakas, hah hah haaa!!!...


      • Anonyymi

        Päivän aforismiini numero 69: "börje rakas rakas rakas, avaa jo hakas" Hah hah haaa!!!...


    • Anonyymi

      Vanha anoppini olisi ollut varmasti sumopainissa edukseen. Kaustisella viinakauppa reissulla eräs muurari oli tavannut anoppini ja nyt kaustislainen takka malli on anoppini takapäästä kehitetty, hah hah haaa!!!...

    • Anonyymi

      Kokkolaan pitäisikin saada sumopainihalli, koska laji on täällä niin suosittu.

    • Anonyymi

      Teen tästäkin aloitteen ja nyt ei naurata.

      • Anonyymi

        Voitaisiin Ressun kanssa ottaa sitten sumopainimatsi, mutta suolan sijaan heitetään sokeria.


      • Anonyymi

        Voitaisiin Ressun kanssa ottaa sitten sumopainimatsi, mutta suolan sijaan heitetään sokuria.


    • Anonyymi

      Ressun kanssa olemme tehneet aloitteen suuren sumopaini hallin rakentamiseksi Kokkolaan ja halli tulisi Vesiveijarin läheisyydessä olevalle vapaalle jalkapallo kentälle.
      Kokkolassa on kaikki urheilumuodot esillä, mutta sumopaini halli puuttuu.
      Olemme alkaneet jo lihotus kuurin, että ensi vuoden puolella puntari näyttää yli 180 kg.

    • Anonyymi

      Miks Ressu ei vastaa, Börjen kanssa tässä juuri iltakahvia joimme ja keskustelimme tulevasta Sumopainihallista.
      Börje ehdotti hallin nimeksi "Ressun Sumopaini stadion" mitäs herra Tosirealisti tuumaa.
      Laitettiin tilaukseen Mount Everest vuori jalosuolaa, jota Japanilaiset sumopainijat käyttävät, se on ainoaa ja alkuperäistä oikeaa Sumopaini suolaa, ei mitään merisuolaa.
      Olemme tehneet luonnoksen esityksestä koskien tulevaa Sumopainihallia, mutta Ressun mielipidettä vielä tarvitsemme ja sitten lähetetään aloite kokkolan kaupungille.
      Minä luotan Ressuun, saamme nähdä uljaan Sumopaini stadionin muutaman vuoden kuluttua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe