Oriveteläiset Opiston ostajat järjestivät hienon tutustumis iltapäivän alueeseen ja rakennuksiin, olipa hienot puitteet ja ruoka erinomaista kohtuuhintaan! Saa ottaa oppia ja pistää vaikka paremmaksi tehtaan ostaja, eli esitellä visioita ja paikkoja punaisten tiilien varjossa. Siellä moni ahersi pienellä palkalla ja yritti tulla toimeen ennen hiilijalanjälkien ilmestymistä. Ei ole enään montaa jäljellä näitä "neuvoksen naskaliin" naulattuja. Kun saisi sen antennin saapasnahkatornin huipusta alas, niin näkyisi isänmaan lippukin paremmin junaan kaupunkiin menijöille!
Wanha WirsuWapriikki
Anonyymi
1
3112
Vastaukset
- Anonyymi
Kuoleva koko kylä ja purkuun vain koko tiilirakennus pilaamasta maisemaa........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620