Kuka vain etsii täältä kumppania? Käsi pystyyn?
Ilmoitusta, kumpi sukupuoli ja etsiikö kumppania tai suhdetta tms täältä?
Kysymystä pukkaa...
27
51
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kukaan.
Kahden palstalaisen ei ikinä pitäisi päätyäyhteen. Siitä ei seuraisi mitään hyvää 😱💀👻
Disse kirjoitti:
Aha, mutta etsitkö itse jotain kumppania/suhdetta täältä?
En täältä enkä oikeastakaan elämästä. Sellainen elämänvaihe menossa, että nautin vapaudesta.
Partakaweri kirjoitti:
En täältä enkä oikeastakaan elämästä. Sellainen elämänvaihe menossa, että nautin vapaudesta.
No se ei ole yhtään huono vaihe olleenkaan. 😬👌
Petyin Pujikseen kun ei ottanut yhteyttä johonkuhun kivalta vaikuttavaan palstanaiseen..Kaikkien niitten puheitten jälkeen..☹
Disse on ottanut yhteyttä kaikkiin palstanaisiin meidän muidenkin puolesta.
Kolme muskettisoturia: ”Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!”
Onhan toki Dumas kehittänyt toisenkin mainiin sitaatin: ”Palvelijain laita on niin kuin vaimojen, heidät täytyy jo alussa panna siihen asemaan, jossa heitä aiotaan pysyttää.”Annatko Pujikselle penalttia?
No täällä oikeasti voi olla karmivaa ottaa yhteyttä kehenkään... en ainakaan itse enää usksltais...noista trollinpirulaisista kun ei tiedä.... ne yrittäis varmasti onkia jotain, millä päästä vääntämään jotain...Sen verta oon kettuillut niille. 😬Disse kirjoitti:
Annatko Pujikselle penalttia?
No täällä oikeasti voi olla karmivaa ottaa yhteyttä kehenkään... en ainakaan itse enää usksltais...noista trollinpirulaisista kun ei tiedä.... ne yrittäis varmasti onkia jotain, millä päästä vääntämään jotain...Sen verta oon kettuillut niille. 😬Annoin jo. Tuskin kukaan Pujista trollailis..omalla kuvallaanhan se täällä on, että ei olis mitään paljastumispelkoakaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Disse on ottanut yhteyttä kaikkiin palstanaisiin meidän muidenkin puolesta.
Kolme muskettisoturia: ”Kaikki yhden ja yksi kaikkien puolesta!”
Onhan toki Dumas kehittänyt toisenkin mainiin sitaatin: ”Palvelijain laita on niin kuin vaimojen, heidät täytyy jo alussa panna siihen asemaan, jossa heitä aiotaan pysyttää.”Eikun nehän itse kuule hyökkää tuolta ja pyytää facekaveriks. ☝️🤣
Wwuwuw kirjoitti:
Annoin jo. Tuskin kukaan Pujista trollailis..omalla kuvallaanhan se täällä on, että ei olis mitään paljastumispelkoakaan.
Ai joku pettymyt Perttikäänkö? Se saattaa onkia tuolleen vaikka mitä tietoja....
Partakaweri kirjoitti:
Minkä puheiden? Olen missannut kyseisen keissin.
Että se haluaa palstanaisen pöksyihin. Mm.
Partakaweri kirjoitti:
Minkä puheiden? Olen missannut kyseisen keissin.
Että se haluaa palstanaisen pöksyihin. Mm.
Wwuwuw kirjoitti:
Ei mulla ole hiirtä.
No ei tartte ollakaan.... jollain kuitenkin "klikkaat".... se tärisee ka täräytät tuplat. 😂
- Anonyymi
Tämä ei ole kumppanin etsintä paikka. Ihan hullua ajatellakkin niin, Ensinnäkin naiset haluis nähdä miehen kuvan ja heti tippuisi 99% ehdokkaista pois joten mahikset löytää kumppani täältä on todella huonot. Suurin osa miehistä ei kelpaa naisille ulkonäön takia.
'
Kannattaa etsiä se kumppani jostain muualta, facebookissa on hyviä sinkkuryhmiä jossa pääsee juttelee ihmisten kanssa joilla on kuva.No eipä kai se ulkonäkö juuri mestasta miksikään muutu, mutta eihän tämä ole treffipalsta... en tiedä miten noi facepalstat on rajattu, mutta joskus kävin katsoo, niin muutama nainen ja satakunta hiljaista miestä.... ei ainakaan keskusteluun sovi...
- Anonyymi
En tyrmää mitään paikkoja missä liikun. Eihän se paikka ole oleellinen. Miksei vaikka täältäkin. 🙋♂️
Mies, 43 vNo eihän sitä kannatakkaan tyrmätä, mutta eihän tämä ensisijaisesti ole treffipalsta, vaan keskustelumesta... se on tään kyselynkin pointti...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No eihän sitä kannatakkaan tyrmätä, mutta eihän tämä ensisijaisesti ole treffipalsta, vaan keskustelumesta... se on tään kyselynkin pointti...
No ei s-markettikaan aikoinaan ollut treffipalsta. Hyvin toimi silti.
Anonyymi kirjoitti:
No ei s-markettikaan aikoinaan ollut treffipalsta. Hyvin toimi silti.
No siis sehän onkin hyvä, jos ei tyrkytetä itseä, eikä ole sellaista väkisinvääntöä vaan oikeaa rentoa jutustelua....
Kylläpä ois kiva ääsmarketista napata oma myyntityttösen jonka kanssa kaikki jutut poksuu yksiin.
- Anonyymi
Etsin naista, paskaa olla yksin en viihdy yhtään. enkä nauti vapaudesta, tätä on jo koettu tarpeeksi.
t. allu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661555Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841193
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023