ilmaiseksi? Mulla on Ubuntu 18.04
Voinko päivittää Ubuntun Windows 10:iin
6
181
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu koodista koneesi pohjassa, tai koneestasi on boiksessa w10 lisessikoodi.
W8 kooditarran koodit kelpaa myös, tai voitan apinoida koko tunnuksen jostain muuat koneesta.- Anonyymi
Windows 8:sta ylöspäin koodi voi olla BIOSissa piilossa, mistä sen saa kaivettua Ubuntussa yms. loitsuilla:
https://superuser.com/questions/637971/how-do-i-get-out-my-embedded-windows-8-key-from-a-linux-environment - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows 8:sta ylöspäin koodi voi olla BIOSissa piilossa, mistä sen saa kaivettua Ubuntussa yms. loitsuilla:
https://superuser.com/questions/637971/how-do-i-get-out-my-embedded-windows-8-key-from-a-linux-environmentJos koodi BIOSista löytyy, ei sitä Win 10 asennuksessa tarvitse syöttää mihinkään, vaan Win 10 osaa kaivaa sen sieltä itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos koodi BIOSista löytyy, ei sitä Win 10 asennuksessa tarvitse syöttää mihinkään, vaan Win 10 osaa kaivaa sen sieltä itse.
Noin on, mutta kaikissa koneissa, missä on ollut Windows 8 tai 8.1, ei sitä koodia BIOSissa ole, vaikka koneessa Windows 8:aan vihjaavia tarroja olisikin, muttei lisenssitarraa. Joten Windows 10 ei voi sitä sieltä löytää.
Siksi, jos on epätietoinen asiasta, kannattaa se selvittää.
- Anonyymi
Eipä nuo vanhat 7/8/8.1 päivitetyt Windows 10:t ( v 2015) tunnu enää päivittyvän.
- Anonyymi
Niille kai pitäisi tehdä ns. puhdas asennus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1245958
- 574326
- 582751
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282558Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341382Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241341- 261167
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431111