https://www.reddit.com/r/penismeasured/
Katsomaan kaikki ja tänne sen jälkeen kommentoimaan.
Itse olen 32 miehen kanssa sekstaillut. 2 vuotta noin 19 cm ja 16 cm ympärys. Kyllä siihen tottu ja sen jälkeen 15 cm kyllä mä halusin syvemmälle sitä. Joku vuoden jälkeen alko pääsee siitä muistista. Välillä kyllä sinne syvälle haluun. Dildolla jonka ostin kopio ex 19 munasta. Kerran viikossa itsetyydytän ja fantasioin ex ja nykyinen rakastelevat mua. 10 minuutissa saan orgasmin. Mä saan glitoris ja emätin orgasmin. En tiedä mut pidemmällä kyrvällä vain olen emätin orkasmin saanut. Vain dildon kanssa. Mies ei tiedä näistä dildoista mitään. Varmaan tulisi ero jos näyttäisin ja kerron että tämä oli mun edellisen miehen!
17-21 CM NORMAALI?
7
254
Vastaukset
- Anonyymi
Juu meukäläisenkin mela siellä komeilee täydessä mitoissa.
- Anonyymi
Alle 26cm ja 9cm ei kannata tänne tulla kehumaan.Pikku kulliset pysyköön pois.
- Anonyymi
Ja siellä aivoton tuhkamuna.Kannattaa olla kateellinen se kasvattaa luonnetta tai sitten ei tulee romahdus.Varmaan vetäsit käteen jos ottais eteen,säälittävä reppana.
- Anonyymi
Sinähän olet tämän chatin säälittävin runkkari.Yrität esittää kovaa miestä ei susta kun paskanjauhataan Sitäkään et osaa kun toistaa päivästä päivään samoja kommentteja.Miltä se tuntuu olla peräkammarissa kiljupöntön vieressä valoo ei ole missään.Ei äitis ikuisuuksia elä eikö olis aika ryhdistätyä.
- Anonyymi
No ei sulla puutteessa olevana huonosti mene sun kuvasta päätellen Oletko jo epä- toivoinen kaulakiikku mielessä.Kyllä huolestuttaa sun mielenterveys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sulla puutteessa olevana huonosti mene sun kuvasta päätellen Oletko jo epä- toivoinen kaulakiikku mielessä.Kyllä huolestuttaa sun mielenterveys.
Kyllä on kiikkustuolissa mukava kun minä kiikun ja muija siinä päällä kiikkuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on kiikkustuolissa mukava kun minä kiikun ja muija siinä päällä kiikkuu
Unta olet taas nähnyt.Sun painoos ei mikään kiikkutuoli kestä.Ole mies ja hae se naru ja päästä meidät pahasta.Katso vahvaköysi voihan se olla ettei sulta tunarilta onnistu sekään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700