17-21 CM NORMAALI?

https://www.reddit.com/r/penismeasured/

Katsomaan kaikki ja tänne sen jälkeen kommentoimaan.
Itse olen 32 miehen kanssa sekstaillut. 2 vuotta noin 19 cm ja 16 cm ympärys. Kyllä siihen tottu ja sen jälkeen 15 cm kyllä mä halusin syvemmälle sitä. Joku vuoden jälkeen alko pääsee siitä muistista. Välillä kyllä sinne syvälle haluun. Dildolla jonka ostin kopio ex 19 munasta. Kerran viikossa itsetyydytän ja fantasioin ex ja nykyinen rakastelevat mua. 10 minuutissa saan orgasmin. Mä saan glitoris ja emätin orgasmin. En tiedä mut pidemmällä kyrvällä vain olen emätin orkasmin saanut. Vain dildon kanssa. Mies ei tiedä näistä dildoista mitään. Varmaan tulisi ero jos näyttäisin ja kerron että tämä oli mun edellisen miehen!

7

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu meukäläisenkin mela siellä komeilee täydessä mitoissa.

    • Anonyymi

      Alle 26cm ja 9cm ei kannata tänne tulla kehumaan.Pikku kulliset pysyköön pois.

      • Anonyymi

        Ja siellä aivoton tuhkamuna.Kannattaa olla kateellinen se kasvattaa luonnetta tai sitten ei tulee romahdus.Varmaan vetäsit käteen jos ottais eteen,säälittävä reppana.


      • Anonyymi

        Sinähän olet tämän chatin säälittävin runkkari.Yrität esittää kovaa miestä ei susta kun paskanjauhataan Sitäkään et osaa kun toistaa päivästä päivään samoja kommentteja.Miltä se tuntuu olla peräkammarissa kiljupöntön vieressä valoo ei ole missään.Ei äitis ikuisuuksia elä eikö olis aika ryhdistätyä.


      • Anonyymi

        No ei sulla puutteessa olevana huonosti mene sun kuvasta päätellen Oletko jo epä- toivoinen kaulakiikku mielessä.Kyllä huolestuttaa sun mielenterveys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sulla puutteessa olevana huonosti mene sun kuvasta päätellen Oletko jo epä- toivoinen kaulakiikku mielessä.Kyllä huolestuttaa sun mielenterveys.

        Kyllä on kiikkustuolissa mukava kun minä kiikun ja muija siinä päällä kiikkuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on kiikkustuolissa mukava kun minä kiikun ja muija siinä päällä kiikkuu

        Unta olet taas nähnyt.Sun painoos ei mikään kiikkutuoli kestä.Ole mies ja hae se naru ja päästä meidät pahasta.Katso vahvaköysi voihan se olla ettei sulta tunarilta onnistu sekään.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe