Autokorjaamo järvikumpu ky kokemuksia?

Anonyymi

Auto kaipaa remonttia ja kyseiseltä korjaamolta tuli houkutteleva tarjous mutta ei netistä tai tutuilta löydy oikein mitään kokemuksia että uskaltaako viedä auton korjattavaksi,,,
Onko siis kenelläkään kokemuksia?

9

2944

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      EN VOI SUOSITELLA!
      Asiakaspalvelussa ynseää käytöstä...minua kohdeltiin tosi ala arvoisesti kun mainitsin että veloitus oli huomattavasti isompi mitä oli puhelimessa sovittu... oltiin uusittu suodattimia ja muita minulta kysymättä ja sit maksatettiin niistä... kierrä kaukaa jos et halua pettyä!!!

    • Anonyymi

      Enpä ainakaan autos ostais kyseiseltä lippispäiseltä punkerolta!!
      Ite sen virheen tein.... Kehu oikein miten on hyvin huollettu ja tehneet remonttia ja just inssillä käytetty.... Auton pohjaan tehty tuore paikka leimalle pohjaan peltilärpäke kiinni popniiteillä ja perkeleesti töhnää päälle! Että sellainen korjaamo!

      • Anonyymi

        Kyseinen lippispäinen punkero omistaa bokomotorsin ja toimi järvikummun kanssa yhteistyössä aiemmin. Kyseinen pallo kuuluu aivan erifirmaan nykyään ja siksi kehtaan ainakin itse viedä autoni nykyään järvikummulle


    • Anonyymi

      Ammattitaidoton korjaamo. Vie esim vianorille, osaava ja edullinen korjaamo

    • Anonyymi

      Joo elä vie missään nimessä autoos tuonne jos et haluu että hajottaavat autoos lisää ja eivät ota mitään vastuuta!!!

    • Anonyymi

      Parikin kertaa olen tuolla ajokkejani huollattanut ja olen ollut tyytyväinen. Hintataso on mielestäni varsin kohtuullinen ja ovat ottaneet yhteyttä jos jotain odottamatonta ilmaantuu. Pelisilmää ja tilannetajua löytyy ja koen toiminnan olevan asiakaslähtöistä.

      Huom! Tätä korjaamoa ei tosiaan pidä sekoittaa boko motorsiin, jonka kanssa aiemmin tekivät yhteistyötä. Bokolla tonnin remontin hinnaksi ilmoitettiin lopulta yli kolme tonnia ilman mitään kysymyksiä tai yhteydenottoja. Osa kasvotusten sovituista asioista oli jätetty tekemättä ja lisäksi asioista puhelimitse reklamoidessa sain kuunnella naureskelua. Vasta yhteydenotto kuluttajansuoja-asiamieheen toi sovitteluhaluja mukaan.

      Järvikumpuun siis olen ollut tyytyväinen, bokoon en.

    • Anonyymi

      Aivan paska pulju. ammattitaidotonta porukkaa, en voi suositella

      • Anonyymi

        samaa mieltä


    • Anonyymi

      Kierrä kaukaa. Miten oikeasti tällanen pulju vielä pystyssä on? Oikea isojen poikien päiväkoti. Tyhjää kaljapulloa ja purkkia siellä täällä ja vastuuta ei oteta mistään. Toivottavasti Suhmuran uskovaisetkin tajuais lopettaa moisen surkeuden tukemisen. Ei kai se luojakaan kaikkee armahda...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe