Autokorjaamo järvikumpu ky kokemuksia?

Anonyymi

Auto kaipaa remonttia ja kyseiseltä korjaamolta tuli houkutteleva tarjous mutta ei netistä tai tutuilta löydy oikein mitään kokemuksia että uskaltaako viedä auton korjattavaksi,,,
Onko siis kenelläkään kokemuksia?

9

3360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

EN VOI SUOSITELLA!
      Asiakaspalvelussa ynseää käytöstä...minua kohdeltiin tosi ala arvoisesti kun mainitsin että veloitus oli huomattavasti isompi mitä oli puhelimessa sovittu... oltiin uusittu suodattimia ja muita minulta kysymättä ja sit maksatettiin niistä... kierrä kaukaa jos et halua pettyä!!!

• Anonyymi

Enpä ainakaan autos ostais kyseiseltä lippispäiseltä punkerolta!!
      Ite sen virheen tein.... Kehu oikein miten on hyvin huollettu ja tehneet remonttia ja just inssillä käytetty.... Auton pohjaan tehty tuore paikka leimalle pohjaan peltilärpäke kiinni popniiteillä ja perkeleesti töhnää päälle! Että sellainen korjaamo!

• Anonyymi

Kyseinen lippispäinen punkero omistaa bokomotorsin ja toimi järvikummun kanssa yhteistyössä aiemmin. Kyseinen pallo kuuluu aivan erifirmaan nykyään ja siksi kehtaan ainakin itse viedä autoni nykyään järvikummulle

• Anonyymi

Ammattitaidoton korjaamo. Vie esim vianorille, osaava ja edullinen korjaamo

• Anonyymi

Joo elä vie missään nimessä autoos tuonne jos et haluu että hajottaavat autoos lisää ja eivät ota mitään vastuuta!!!

• Anonyymi

Parikin kertaa olen tuolla ajokkejani huollattanut ja olen ollut tyytyväinen. Hintataso on mielestäni varsin kohtuullinen ja ovat ottaneet yhteyttä jos jotain odottamatonta ilmaantuu. Pelisilmää ja tilannetajua löytyy ja koen toiminnan olevan asiakaslähtöistä.

Huom! Tätä korjaamoa ei tosiaan pidä sekoittaa boko motorsiin, jonka kanssa aiemmin tekivät yhteistyötä. Bokolla tonnin remontin hinnaksi ilmoitettiin lopulta yli kolme tonnia ilman mitään kysymyksiä tai yhteydenottoja. Osa kasvotusten sovituista asioista oli jätetty tekemättä ja lisäksi asioista puhelimitse reklamoidessa sain kuunnella naureskelua. Vasta yhteydenotto kuluttajansuoja-asiamieheen toi sovitteluhaluja mukaan.

Järvikumpuun siis olen ollut tyytyväinen, bokoon en.

• Anonyymi

Aivan paska pulju. ammattitaidotonta porukkaa, en voi suositella

• Anonyymi

samaa mieltä

• Anonyymi

Kierrä kaukaa. Miten oikeasti tällanen pulju vielä pystyssä on? Oikea isojen poikien päiväkoti. Tyhjää kaljapulloa ja purkkia siellä täällä ja vastuuta ei oteta mistään. Toivottavasti Suhmuran uskovaisetkin tajuais lopettaa moisen surkeuden tukemisen. Ei kai se luojakaan kaikkee armahda...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe