Olen kärsinyt nenäverenvuodoista. A-vitamiinitipan käyttö on kutakuinkin rauhoittanut tilanteen. Tänään aloitin sisäisen isotretinoiinikuurin, ja pelkään vuotaako nenäni nyt jatkuvasti verta. It.hän on a-vitamiiniderivaatta, eikä sen kanssa sovi käyttää a-vitamiinilisää. Aloinkin käyttää Nozoil-seesamiöljyvalmistetta a-vitamiinitipan tilalla. Auttaakohan se?
Miten te muut it.-kuurilla olleet olette selvinneet nenäverenvuodoista? Varsinkin te, joilla vuototaipumusta on ollut aiemminkin?? Lääkäri ja farmaseutti eivät osanneet antaa kovin tarkkaa vastausta. Olisi kiva kuulla kohtalotovereiden kokemuksista.
Ja muutamassa viikossako it.-hoidon tulokset alkavat näkyä??
isotretinoiini ja nenäverenvuoto
3
4642
Vastaukset
- JkTuk
Tuo Nozoil auttaa jonkin verran, itsellä on menossa viides viikko ratipharmin valmistetta ja nenän limakalvot vuotavat verta käytännössä koko ajan vähän- tämän huomaa niistäessä.
Itsellä ei ole vielä muuta vaikutusta näkynyt kuin että nenän mustapäät ovat kadonneet. Muuten tilanne on sama kuin aiemminkin. Toivon, että tuloksia alkaa tulemaan viimeistään sitten kun on 2kk kuuria täynnä. - vesipoika
Minä oon käyttänyt tätä it noin 5 viikkoa eikä kertaakaan ole nenästä verta tullut, mutta eihän minun nenäni ole muutenkaan vuotanut.
Minkäänlaisia paranemisen merkkejä ei ole ainakaan vielä havaittavissa, ennemmin päinvastoin.
Ensimmäisen neljän viikon aikana finnien määrä ja koko lisääntyi selvästi, viimeisen viikon aikana on ehkä hieman tasaantunut. Tosin 5 viikoa on niin lyhyt aika ettei siinä ajassa mitää ihmeitä voi odottaa tapahtuvankaan.
Sivuvaikutuksia tällä lääkkeellä tuntuu olevan enemmän kuin tarpeeksi.- xxx
Ne kuurit kuivattavat limakalvoja.
Jos nenä vuotaa verta usein niin kannattaa käyttää jotakin nenään laitettavaa sumutetta, joka pitää sen kosteuden yllä.
Tai käydä lääkärissä polttamassa verisuonten päät nenästä jos vika voisi olla siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468