Outo uneni

Anonyymi

Mietin tässä että mitä ihmettä mun viimeöinen uni tarkottaa:


Eka olin jossai Love Islandissa ja siel oli kaikkii mun frendei, jotka tunsin ihan oikeessa elämässä. Sit päästii sielt paratiisist/mikä villa onkaa ja mentii johonki linnaan. Olin sielä kuningattarena ja se mun jätkä, joka oli sielt Love Islandist oli kuningas (ja kaikki muut sielt asu sit meijän kaa siel linnassa). Sit vaa jubailtii siel linnas ja jossai vaihees roolit vaihtu ja mun kaverista ja sen jätkästä tuli kuningas ja kuningatar. Sit se mun kaveri (sanotaan nyt vaikka Jaana) vaan pukeutu kaikkiin timantti mekkoihin ja kaikkeen, mut pian paljastu et se sen jätkä olikin homoseksuaali ja oli jotenki saanu Jaanan raskaaks sille. Sit tuli Jaanan aika synnyttää ja se otti sen miehensä ja mut mukaa sinne huoneesee missä se synnytti. Sielä ei ollu mitään lääkäreitä tai kätilöitä, vaan sen jätkän piti kaivaa se vauva ulos sieltä, mut yhtäkkii sen vaginasta vaan räjähti kaikkii matoja ja muurahaisia ja kaikkii toukkii sen miehen naamalle. Sen vaginaa venytettii jotenki ja sielt tuli jotai ruskeeta vettä ja sit katottii jostai syyst sen suuhun ja sen kurkusta tuli lisää niitä matoja toukkia. Sit se vauvakin katos/sitä ei enää ollut ja ku oltii lähössä sielt huoneest nii ne madot, muurahaiset, toukat ja vedet yms. vaan suihahti takas Jaanan sisälle ja kun päästiin ulos siit huoneest nii kaikki muut sielt Love Islandist oli kaikkien vauva lahjojen kaa sielä ja me sanottiin vaan et tuli keskenmeno ja lähettiin pois. Sen jälkeen se uni siirtyi siihen et oon himas ja jostai syystä katoin itekki mun suuhun ja löysin mun kielen alta reiän, josta tuli samanlaisia pöttiäisiä ku Jaanalta Sit rupesin kaivaa niitä sieltä ulos ja mun koko käsi mahtu siihen reikään ja jouduin aina pidättää hengitystä kun kaivoin niitä sieltä ulos. Sitten heräsin.


Voisiko joku, joka tietää unista ja niiden merkityksistä jotain kertoa mulle, että pitääkö mun huolestua jostain, kun olen nähnyt viimeaikoina aika paljon unia ötököihin liittyen.

1

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lähtökohtaisesti useimmat meistä ahdistuvat nähdessään ja joutuessaan kosketuksiin ötököiden ja ties minkälaisten mönkijöiden kanssa. Seikka, että sellaisia esiintyy unessa johtunee selkeästi siitä, että unennäkijällä on ollut jokin ahdistava ajatus mielessään unen aikana. Ei liity kyseessä olevaan uneen, mutta on hyvin tavallista, että huumausaineiden ja alkoholin vieroitusoireista kärsivä uneksuu olevansa kosketuksissa toukkien ja sen sellaisten kanssa. Kehossa tuntuva epämukavuus ja sen mukanaantuoma ahdistus näkyvät mönkiäisinä unissa.

      Epämukavuuden ja ahdistavuuden ei tarvitse luonnollisestikaan liittyä tuntemuksiin omassa kehossa vaan ne voivat liittyä yhtä hyvin ajatuksiin ja kokemuksiin sosiaalisissa suhteissa. Tällöin kokemusten ja odotusten epämukavuus näkyy ahdistavana ja epämukavana unikuvana nukkumisen aikana, josta siis mönkiäiset uniimme "sikiävät".

      Ei ole syytä alkaa detaljikohtaisesti käymään untasi läpi, koska ahdiskokemus selkeästi liittyy jollain tavalla kilpailuasetelmaan sinun ja kaverisi välillä. Tätä kilpailuasetelmaa ohjaa tiettyyn suuntaan unessa voimakkaasti läsnäoleva odotus äitiydestä ja sen pilalle menemisestä.

      Kiitos erikoisen näköisen unesi jakamisesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe