Todella loistavaa

Anonyymi

että tällä sivulla on kävijät kadonneet!

16

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten niin "kadonneet"? Kyllähän tänne kirjoitetaan jos on ASIAA eikä vaan huvin vuoksi. Ei sentään kymmentä viestiketjua päivässä ja se on todella järkevää, löytää nopeasti asialliset kirjoitukset.

      • Anonyymi

        "Kyllähän tänne kirjoitetaan jos on ASIAA"

        Laittaisitko esimerkin järkevästä ja hyödyllisestä ketjusta joka ei perustu pelkkiin luuloihin ylläpidon mieliksi.


    • Anonyymi

      Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa.

      • Anonyymi

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Heh, ja vain yksi jää hokemaan mantraansa."

        Älä käytä vaikeita termejä kun et tiedä mitä ne tarkoittaa.

        Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni.

        Vanha sanonta; meitä on moneksi ja jotkut jäävät vielä asemallekin. Siellähän sinäkin varmasti tutkailet "aikaansaannostasi". Myötähäpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois.

        "Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois."

        Ei muutu totuudeksi edes toistamalla. Itse olen poistunut ja pyytänyt poistamaan loputkin kirjoituksistani.

        Täällä on niin naurettavaa toimintaa yrityksen taholta että ajattelin tehdä sen mikä nyt on toteutenut, Sivu on kuollut, pelkkiä luuloja levitetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Liki kaikilla muilla palstoilla on rekisteröitymispakko. Niiltä veku on heitetty pois."

        Ei muutu totuudeksi edes toistamalla. Itse olen poistunut ja pyytänyt poistamaan loputkin kirjoituksistani.

        Täällä on niin naurettavaa toimintaa yrityksen taholta että ajattelin tehdä sen mikä nyt on toteutenut, Sivu on kuollut, pelkkiä luuloja levitetään.

        Sivustolla on nyt häiriötilanne jolloin viestit voivat kopioitua toistuvasti kirjoittajasta riippumatta (näkyy edelläkin kun kirjoitusaika on sama molemmissa viesteissä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivustolla on nyt häiriötilanne jolloin viestit voivat kopioitua toistuvasti kirjoittajasta riippumatta (näkyy edelläkin kun kirjoitusaika on sama molemmissa viesteissä).

        "Sivustolla on nyt häiriötilanne"

        Onko tällä sivulla muitakin tilanteita????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sivustolla on nyt häiriötilanne"

        Onko tällä sivulla muitakin tilanteita????

        Tuolla sivustolla tarkoitettiin koko Suomi24 palvelua. Häiriö syntyi kun varmistustoiminta yksinkertaistettiin viestien kirjoittamisen helpottamiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Olen erittäin tyytyväinen aikaansaannokseeni."

        Siihenkö että olet onnistunut karkottamaan kaikki diabeetikot tältä palstalta?
        Onhan se melkoinen aikaansaannos. Lopeta seuraavaksi joku toinen palsta.

        No positiivisena asiana on tietysti se ettei vekun höpötyksiäkään lue kujaan.


    • Anonyymi

      Minä niistä lukijoista, mutta ku viestejä katoaa sillä niissä voi olla hirmuisesti järkeä. Sehän on sitten lukijan vastuulla mitä uskoo.

      • Anonyymi

        Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa.

        "Ei niitä asiallisia ja järkeviä viestejä poisteta. Huuhaajutut kyllä poistetaan ja ihan hyvä, sillä jotkut lukijat uskoo mitä tahansa."

        Siltä näyttää.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe