Onko millaista reittiä vasta alkajalle Kuusamossa?
Onko karhuja? Vaarallista liikkua Susia? https://youtu.be/V0dHLL5vBX8 Vaaralliseet kanjonit ainaski tuossa videolla.
Vaellus ja retkeily Kuusamossa
12
150
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kannata mennä tuonne koska susia ja karhuja joka nurkalla kanjonin kurkkaus reitillä.
- Anonyymi
Ei kannata uskoa ja klikata mitään videoita täällä.
- Anonyymi
Kaipa tuon tiedät kun olet surkean videonkin reissultasi pusertanut. Näille aloituksille nauravat jo aidanseipäätkin.
- Anonyymi
Video on hyvä ja olen tuota katsonut jo 10 kertaa ja mainosta klikannut. Nyt aidanseivästä yläpuolella harmittaa kun joku saa rahaa.
- Anonyymi
Tämä on vihapuhetta ja maalittamista! Olet pississä juuri nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Video on hyvä ja olen tuota katsonut jo 10 kertaa ja mainosta klikannut. Nyt aidanseivästä yläpuolella harmittaa kun joku saa rahaa.
katsoon aina kolme kerta viteon
- Anonyymi
Hei kaikki laittamaan videoita söösi 24 sivuille niin saa rulli ja rolli haitaketta.
- Anonyymi
Kuusamo on hieno paikka ja karhunkierros vai pieni karhunkierron en nyt muista.
- Anonyymi
Eikös nuo karhunkierrokset ole kuin jalkakäytävillä kulkisi, paikoin porukkaakin saman verran
- Anonyymi
Kuusamossa turvallista retkellä, löytyy mukavia reittejä, yöpyä voi huoletta. Myös ensikertalaisille.
- Anonyymi
Liikaa karhuja pysykää etelän vhetelät kotona.
- Anonyymi
Onko kukaan käynyt talvella karhunkerroksella kävellen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867