Joku saattoi arvata otsikosta,että kärsin ulosteen hajusta ja olen nyt alkanut miettimään mahdollisia syitä (aina kakalla käydessäni pyyhin huolellisesti,mutta suolen puolelle saattaa jäädä vähän kuivaa tavaraa ja mietin voisiko se olla syy ongelmaani)?
Haiseeko suolessa oleva uloste?
4
79
Vastaukset
- Anonyymi
Hommaa tavallinen pullosuti ja työntele sitä sinne hanuriisi.
- Anonyymi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bidee
Bidee (ransk. bidet) on alapesuun tarkoitettu pesuallas, jossa vaakasuoraan tuleva vesisuihku helpottaa sukuelinten ja peräaukon pesemistä ja muita istumahuuhteluja. Pohjoismaissa yleistyvä, wc-istuimella käytettävä bideesuihku on vähentänyt varsinaisten bideealtaiden suosiota entisestään; - Anonyymi
Ulosteen hajuun liittyvää asiaa saa googlettamalla. Jos ulostustoiminnoissa tapahtuu nopeasti muutos, jolle ei löydy selittävää tekijää, kannattaa mennä lääkäriin.
Ulosteen pitäisi olla vesiliukoista. Hyvä tapa on käyttää alapesusuihkua isolla asialla käynnin jälkeen. Itse en saa ilman vettä kunnolla puhtaaksi. Monella peräaukolla on erilaista vanhoista pukamista johtuvaa röpelöä ym., joka ei välttämättä paperilla puhdistu, limakalvo hankautuu vain tarpeettomasti rikki. - Anonyymi
Aloittajan kysely on sen vakiokamaa mielialasta riippuen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422442Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423012014- 221816
- 241595
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘241445- 1001329
- 431328
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391275Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta371171- 361046