Pillun fistaus

Anonyymi

Eivätkö naiset yleensä pidä pillun sormeilusta, sormilla naimisesta vai onko naisystäväni poikkeus? Hän ei pidä. Ei edes halua minun nuolevan pillua.

12

102

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No jos hän pitää jostain muusta niin varmaan kannattaisi keskittyä siihen muuhun? Naiset on yksilöitä... En minäkään pidä mistään pillun lipsuttelusta ja hipsuttelusta. Sormittelusta kyllä, jos sormet tietää mitä tehdä, ja vaikka mistä muusta.

• Anonyymi

Sormettaminen ja g-pisteen hieronta on taitolaji ,oikeen tehtynä nainen nauttii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sormettaminen ja g-pisteen hieronta on taitolaji ,oikeen tehtynä nainen nauttii

Voi kyllä... kun miehellä on varmat ja herkät sormet...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kyllä... kun miehellä on varmat ja herkät sormet...

Ja sitten voi survaista koko nyrkin vartta myöten perseesees

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sitten voi survaista koko nyrkin vartta myöten perseesees

Toivottavasti sulla on joku tuon tekemään jos kerran siitä tykkäät, minä pidän mieluummin sen taitavasormisen miehen.

• Anonyymi

Koskettele sinä yököttävää silliviivaasi ihan itse...
        Muilla naisilla on pillu, ja nautinnonhaluiselle pillulle halukkaita koskettelijoita kyllä riittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti sulla on joku tuon tekemään jos kerran siitä tykkäät, minä pidän mieluummin sen taitavasormisen miehen.

Minä tapasin n. 10v sitten naisen, joka todella piti sormettamisestani... Hiukan ikävä häntä..

• Anonyymi

Se on niin kiihottava... Naisena nautin todella paljon siitä...

• Anonyymi

Erittäin kiihottavaa...pikkuhiljaa sormi kerrallaan, hitaasti venytellen, kunnes viimein peukalokin hiljalleen liukuu tiukkaan syleilyyn...
        -kuuma69

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin kiihottavaa...pikkuhiljaa sormi kerrallaan, hitaasti venytellen, kunnes viimein peukalokin hiljalleen liukuu tiukkaan syleilyyn...
        -kuuma69

Kuulostaa kiihottavalta... omaan syleilyyn ei ole vielä peukalo mahtunut, mutta ehkä joku kerta. Mies sanoo että pillu imee kättä sisäänsä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kiihottavalta... omaan syleilyyn ei ole vielä peukalo mahtunut, mutta ehkä joku kerta. Mies sanoo että pillu imee kättä sisäänsä....

Kärsivällisyyttä vain, kyllä se viimeinenkin sormi sinne luiskahtaa lopulta 😋.
        -kuuma69

• Anonyymi

Mä tykkään fistata miehen peppua kaljapullolla!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kiinnitit ensimmäisenä

huomiota kaivatussasi?
      Ikävä
      98
      1304
    2. Poutalan onnettomuus

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit
      Maailman menoa
      104
      1052
    3. Koska olet ihastunut minuun

Kysymys sulle. Oma vastaus, tänä vuonna. ❤️
      Ikävä
      61
      887
    4. Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta

Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      870
    5. Olen pahoillani

Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi
      Ikävä
      54
      862
    6. Junaonnettomuus

Kuka jäi junan alle?
      Haapajärvi
      3
      818
    7. Onko sinulla vihan tunteita

Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.
      Ikävä
      128
      807
    8. mitä olet valehdellut

kaivatullesi? kerro rehellisesti totuus
      Ikävä
      65
      675
    9. Naisen kimppuun lenkkipolulla

Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant
      Kajaani
      48
      602
    10. Ei ole siitä kiinni

Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa
      Ikävä
      34
      560
    Aihe