Eivätkö naiset yleensä pidä pillun sormeilusta, sormilla naimisesta vai onko naisystäväni poikkeus? Hän ei pidä. Ei edes halua minun nuolevan pillua.
Pillun fistaus
12
72
Vastaukset
- Anonyymi
No jos hän pitää jostain muusta niin varmaan kannattaisi keskittyä siihen muuhun? Naiset on yksilöitä... En minäkään pidä mistään pillun lipsuttelusta ja hipsuttelusta. Sormittelusta kyllä, jos sormet tietää mitä tehdä, ja vaikka mistä muusta.
- Anonyymi
Sormettaminen ja g-pisteen hieronta on taitolaji ,oikeen tehtynä nainen nauttii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sormettaminen ja g-pisteen hieronta on taitolaji ,oikeen tehtynä nainen nauttii
Voi kyllä... kun miehellä on varmat ja herkät sormet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä... kun miehellä on varmat ja herkät sormet...
Ja sitten voi survaista koko nyrkin vartta myöten perseesees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten voi survaista koko nyrkin vartta myöten perseesees
Toivottavasti sulla on joku tuon tekemään jos kerran siitä tykkäät, minä pidän mieluummin sen taitavasormisen miehen.
- Anonyymi
Koskettele sinä yököttävää silliviivaasi ihan itse...
Muilla naisilla on pillu, ja nautinnonhaluiselle pillulle halukkaita koskettelijoita kyllä riittää. Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sulla on joku tuon tekemään jos kerran siitä tykkäät, minä pidän mieluummin sen taitavasormisen miehen.
Minä tapasin n. 10v sitten naisen, joka todella piti sormettamisestani... Hiukan ikävä häntä..
- Anonyymi
Se on niin kiihottava... Naisena nautin todella paljon siitä...
- Anonyymi
Erittäin kiihottavaa...pikkuhiljaa sormi kerrallaan, hitaasti venytellen, kunnes viimein peukalokin hiljalleen liukuu tiukkaan syleilyyn...
-kuuma69 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kiihottavaa...pikkuhiljaa sormi kerrallaan, hitaasti venytellen, kunnes viimein peukalokin hiljalleen liukuu tiukkaan syleilyyn...
-kuuma69Kuulostaa kiihottavalta... omaan syleilyyn ei ole vielä peukalo mahtunut, mutta ehkä joku kerta. Mies sanoo että pillu imee kättä sisäänsä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kiihottavalta... omaan syleilyyn ei ole vielä peukalo mahtunut, mutta ehkä joku kerta. Mies sanoo että pillu imee kättä sisäänsä....
Kärsivällisyyttä vain, kyllä se viimeinenkin sormi sinne luiskahtaa lopulta 😋.
-kuuma69
- Anonyymi
Mä tykkään fistata miehen peppua kaljapullolla!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863