Eivätkö naiset yleensä pidä pillun sormeilusta, sormilla naimisesta vai onko naisystäväni poikkeus? Hän ei pidä. Ei edes halua minun nuolevan pillua.
Pillun fistaus
12
80
Vastaukset
- Anonyymi
No jos hän pitää jostain muusta niin varmaan kannattaisi keskittyä siihen muuhun? Naiset on yksilöitä... En minäkään pidä mistään pillun lipsuttelusta ja hipsuttelusta. Sormittelusta kyllä, jos sormet tietää mitä tehdä, ja vaikka mistä muusta.
- Anonyymi
Sormettaminen ja g-pisteen hieronta on taitolaji ,oikeen tehtynä nainen nauttii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sormettaminen ja g-pisteen hieronta on taitolaji ,oikeen tehtynä nainen nauttii
Voi kyllä... kun miehellä on varmat ja herkät sormet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä... kun miehellä on varmat ja herkät sormet...
Ja sitten voi survaista koko nyrkin vartta myöten perseesees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten voi survaista koko nyrkin vartta myöten perseesees
Toivottavasti sulla on joku tuon tekemään jos kerran siitä tykkäät, minä pidän mieluummin sen taitavasormisen miehen.
- Anonyymi
Koskettele sinä yököttävää silliviivaasi ihan itse...
Muilla naisilla on pillu, ja nautinnonhaluiselle pillulle halukkaita koskettelijoita kyllä riittää. Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sulla on joku tuon tekemään jos kerran siitä tykkäät, minä pidän mieluummin sen taitavasormisen miehen.
Minä tapasin n. 10v sitten naisen, joka todella piti sormettamisestani... Hiukan ikävä häntä..
- Anonyymi
Se on niin kiihottava... Naisena nautin todella paljon siitä...
- Anonyymi
Erittäin kiihottavaa...pikkuhiljaa sormi kerrallaan, hitaasti venytellen, kunnes viimein peukalokin hiljalleen liukuu tiukkaan syleilyyn...
-kuuma69 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin kiihottavaa...pikkuhiljaa sormi kerrallaan, hitaasti venytellen, kunnes viimein peukalokin hiljalleen liukuu tiukkaan syleilyyn...
-kuuma69Kuulostaa kiihottavalta... omaan syleilyyn ei ole vielä peukalo mahtunut, mutta ehkä joku kerta. Mies sanoo että pillu imee kättä sisäänsä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa kiihottavalta... omaan syleilyyn ei ole vielä peukalo mahtunut, mutta ehkä joku kerta. Mies sanoo että pillu imee kättä sisäänsä....
Kärsivällisyyttä vain, kyllä se viimeinenkin sormi sinne luiskahtaa lopulta 😋.
-kuuma69
- Anonyymi
Mä tykkään fistata miehen peppua kaljapullolla!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2486231Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1556028Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2525108Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa554615Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444390Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644239Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät694185Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali373714Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682632En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.582089