Möykkymallin autot xc60 qashqai ym

Anonyymi

Onko täällä kyseisten korkealta ajettavien koppien omistajia? Mikä on idea ostaa painava koppi ja suhata sillä yksin rivi insinöörin hommiin suoraa sulaa moottoritietä?
Suomeenkin ranskan malli eli näihin isompiin autoihin 20t euron sakkomaksu.
Ymmärrän jos asut lieksassa tai paltamossa mutta mikä korkean auton tarkoitus etelän vesisateessa?
Itse ajan golfilla riittää minulle, loput laitan säästöön. Olen aina ostanut autoni käteisellä myös uudet.

Audi q sarja, volvo 60 ja muut autot siis kysessä.

20

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et ole koskaan edes ajanut kunnon autolla saatikka ostanutkaan ja käteistähän tuollaisella katkeralla ei ole. eikä tulekkaan oleen.
      ota ne lääkkees ja mee maate. kyllä se siitä.

    • Anonyymi

      Koska on varaa ja painava koppi jyrää pienet kolfit alleen.

    • Anonyymi

      Janiksen petkeeksi kutsuvat isot pojat näitä isoja koppiautoja millä saa egonsa ainakin näyttämään hieman isommalta.

      • Anonyymi

        Minulla ei ole janista kun olen nainen.


    • Anonyymi

      Ensinnäkin, autoista pitäisi varmaan keskustella toisella aihealueella.

      Toisekseen, jokainen saa hankkia minkälaisen auton haluaa.

      Omani on korkea auto vain sen vuoksi, että sieltä on hyvä näkyvyys, ja sitten siihen on erittäin helppoa istahtaa penkille ja tulla pois. En ikipäivänä vaihtaisi enää autoon, jossa istutaan takapuoli maata viistäen tai jossa pää kumahtaa oven yläreunaan, kun autoon yrittää polvet kippurassa ängetä.

      Mutta erityisesti haluaisin kiinnittää huomiota siihen, että kaikki korkeat autot EIVÄT ole möhköautoja. Ne ovat pienipäästöisiä henkilöautoja, eivät katumaastureita, eikä Ranskassakaan ole tarkoitus sakottaa auton korkeuden mukaan, vaan päästöjen mukaan.

      PS. en aja Qashqailla, mutta se on käsittääkseni samassa hintaluokassa kuin Golf, joten se siistä säästöstä.

      • Anonyymi

        Olet tekstisi perusteella yli viiskymppinen kun tavalliseen autoon astuminen ottaa koville ja näkökykykin alkaa olla rajoittunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tekstisi perusteella yli viiskymppinen kun tavalliseen autoon astuminen ottaa koville ja näkökykykin alkaa olla rajoittunut.

        Kiitos kysymästä, olen kaikin puolin terve, myöskin psyykkisesti. Sinusta en tiedä sanoa.


    • Anonyymi

      Hummer H1 on kunnon möhköauto muut on kinnereitä ja potkulautoja varsinkin pikkuvolsut ja kiat.

    • Anonyymi

      "Itse ajan golfilla riittää minulle, loput laitan säästöön. Olen aina ostanut autoni käteisellä myös uudet."
      - mitä sitten?

      • Anonyymi

        Sitä sitten, että kolfi kuskit on pienen gullin nysväreitä.
        Mersu, siinä on kolfi kuskin märkä päiväuni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä sitten, että kolfi kuskit on pienen gullin nysväreitä.
        Mersu, siinä on kolfi kuskin märkä päiväuni.

        Työkaveri osti rahoituksella rehvakkaana n. 40 t eur E mersun. Ihmettelin kun parkissa aina perä maassa niin sanoi että ilmapussit vuotaa tyhjäksi hetkessä ja perä laskee :DD
        Täytyy käyttää aikansa ennen kun lähtee ajoon että nousee ylemmäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkaveri osti rahoituksella rehvakkaana n. 40 t eur E mersun. Ihmettelin kun parkissa aina perä maassa niin sanoi että ilmapussit vuotaa tyhjäksi hetkessä ja perä laskee :DD
        Täytyy käyttää aikansa ennen kun lähtee ajoon että nousee ylemmäs.

        Mersut on kovia ruostumaan,ne uudemmatkin nykyään ruostuu jo parinvuoden ikäisinä.Lada ei ruostunut läheskään yhtä nopeasti,kun muistelen kommariaikojani -70 luvulla. Milläs automerkillä nyky kommarit huristelee?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mersut on kovia ruostumaan,ne uudemmatkin nykyään ruostuu jo parinvuoden ikäisinä.Lada ei ruostunut läheskään yhtä nopeasti,kun muistelen kommariaikojani -70 luvulla. Milläs automerkillä nyky kommarit huristelee?.

        Balkanilla valmistettavat SKodat octavia, faabia, superb ovat edelleenkin kommunistien suosiossa. Halpa ja hyvä jos heiltä kysyy muoviverhous vaan nitisee kabiinissa.
        Rumia ovat mutta sehän ei ole skoodamiestä kiinnostanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työkaveri osti rahoituksella rehvakkaana n. 40 t eur E mersun. Ihmettelin kun parkissa aina perä maassa niin sanoi että ilmapussit vuotaa tyhjäksi hetkessä ja perä laskee :DD
        Täytyy käyttää aikansa ennen kun lähtee ajoon että nousee ylemmäs.

        E-mersu on köyhien prunkkareiden kulkuneuvo.
        AMG mese on isojen poikien auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-mersu on köyhien prunkkareiden kulkuneuvo.
        AMG mese on isojen poikien auto.

        Kaikki MB:t v-tuttaa eniten ihan jokaista jolla sitä ei ole,
        tutkittua faktaa.
        Uudehko tai uusi,
        hajuton, mauton ja ylihintainen Toyota,
        ei ketään ärsytä eikä kukaan kommentoi,
        aja pihaan vanhalla väsyneellä Mersulla ,
        aina joku jaksaa vääntää,
        sitä vaan Mersulla huristellaan,
        näin se on aina ollut ja aina tulee olemaan,
        sori ja koittakaa kestää kun katsotte pankkitilinne saldoa,
        no katso vaikka heti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki MB:t v-tuttaa eniten ihan jokaista jolla sitä ei ole,
        tutkittua faktaa.
        Uudehko tai uusi,
        hajuton, mauton ja ylihintainen Toyota,
        ei ketään ärsytä eikä kukaan kommentoi,
        aja pihaan vanhalla väsyneellä Mersulla ,
        aina joku jaksaa vääntää,
        sitä vaan Mersulla huristellaan,
        näin se on aina ollut ja aina tulee olemaan,
        sori ja koittakaa kestää kun katsotte pankkitilinne saldoa,
        no katso vaikka heti!

        Viiden tonnin käytetty Mersu aiheuttaa tietämättömissä ihmisissä enemmän kateutta kuin 40 tonnin Skoda. Miksiköhän?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E-mersu on köyhien prunkkareiden kulkuneuvo.
        AMG mese on isojen poikien auto.

        Mikäs se semmoinen on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs se semmoinen on

        Se on Mercedes-Maybach autosta halvempi malli.


    • Anonyymi

      Ketähän loukkasin että kerroin millä ajan, ja kerroin erittäin hyvän säästö vinkin,.
      No ihan sama.
      Terveisin Tampereen mies 45v.

    • Anonyymi

      Toisella sivustolla sanoivat että AMG on mersun lippulaiva malli homoseksuaaleille. Aam Gay tjsp

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe