minulla todettu laktoosi intoleranssi, kysyisinkin muiden kokemuksia siitä. Aiheuttaako teille se väsymystä? Minulla on ollut pitkään epämääräisiä vatsavaivoja ja ilmaa paksusuolessa, joka aiheuttaa välillä tuntemuksia, nyt diagnoosina tosiaan verikokeessa löytyi tuo vaiva.
Millaisia vatsaoireita?
Laktoosi intoleranssi ja oireet
4
1834
Vastaukset
- Anonyymi
Maidon sokerin pilkkomisongelmat aiheuttavat erilaisia vatsakipuja.
Kun alat käyttää laktoosittomia tuotteita, kivut alkavat hellittää
ja vatsasi rauhoittuu.
Laktoosittomia tuotteita on paljon, ei mistään ruuasta tai maitotuotteesta tarvitse luopua. Laktoosi-intoleranssi on yleinen vaiva.- Anonyymi
Kiitos vastauksesta, mahtaako tämä väsymystila liittyä siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos vastauksesta, mahtaako tämä väsymystila liittyä siihen?
Voi se olla syynä väsymykseen, jos vatsa ei ole ollut kunnossa,
ei ole ehkä tullut syödyksi kunnolla
ja vatsakivut niinkuin muutkin kivut väsyttävät.
Kun siirryt laktoosittomiin tuotteisiin, varmaankin voimistut ja piristyt
pikku hiljaa !
Itselläni on keskivaikea laktoosi-intoleranssi, voin käyttää myös vähälaktoosisia
tuotteita ilman harmia, mutta jos vaihtoehtona on laktoositon tuote,
valitsen tietysti sen.
Esimerkiksi valmisruuissa, joissa käytetään vain vähän maitoa,
minulle ei ole suurtakaan merkitystä onko se laktoositon vai ei.
Yksi sellainen on Saarioisten maksalaatikko. En tunne oikeastaan mitään eroa
syönkö sen tai jonkun muun valmisruoan laktoosittomana tai tavallisena,
mutta jos juon lasillisen tavallista maitoa, saan mahakipuja.
Maito ja jäätelö pitää myös minulle olla laktoositonta.
Yhdestä tavallisesta juustopalasta ei myöskään tule vatsavaivoja.
Voimaantumista sinulle !
- Anonyymi
Minulle tuli nuorena karmeat vatsakrampit, piti mennä oikein ea-polille,
todella kivuliaat, sitten hokastiin että tehdään sokeri-testi, juotiin sokerivettä labrassa ja mitattiin verensokeria, tuo oli n.80-luvulla, ehkä nyt on jo verestä suoraan saatavat testit.
kuten keliakian näkee jotekin kivasti verikokeesta, kuten minulla 90-luvulla, ja vasta 2000 tuli gastroskopia tutkimus jossa otettiin paloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää372178Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27899