https://www.kansalainen.fi/ulkomaalaismies-kaytti-kahdeksaa-lasta-seksuaalisesti-hyvakseen-hovioikeus-alensi-vankeustuomiota/
JUMALAUTA!!!. Miten tälläinen "oikeudenpäätös" voi olla mahdollista "OIKEUSVALTIO-SUOMESSA???
HOVI ALENSI 8-KERTAISEN RAISKAAJAMAMUN TUOMIOTA???
Anonyymi
7
115
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka oli syyttäjänä, tässä nähdään lasten oikeudet Suomessa. Lapsia saa rääkätä vaikka millä tavalla , ei tule kun pään silitystä.
- Anonyymi
alennus tilassa oikeuslaitos halvin ja oikea ratkaisu köysi tai luoti eli suomeen laki joka mahdollistaa kuolemantuomion tämän kaltaisille lapsen rääkkäjille
Vankka puunoksa ja hyvin rasvattu köysi on ainoa järkevä ratkaisu.
- Anonyymi
PERKELE. Helsingin hovioikeus on rikollismatujen suosija.
- Anonyymi
Odotapas vaan, mitä kko tulee sanomaan! Puolet pois vielä?
- Anonyymi
keskustan politiikan hedelmiä?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430