Juanita Pupunen

Anonyymi

Karu tämä Pupusen kohtalo. Julkisuudessa sairastaminen. Ristiriitaiset ja sekavat ulostulot, epäammattimaiset termit. Hoitohenkilökunnan vaitiolovelvollisuus -> faktojen puute -> ihmisten epäily koko sairautta kohtaan. Henkiolennoista höpöttäminen -> Naurunalaiseksi ja pilkankohteeksi joutuminen.

Kamala kohtalo. Voimia hänelle todellisessa syöpätaistelussa!

163

3720

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on pakko uskoa!

      • Anonyymi

        Ai miks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miks?

        Kun näyttää olevan heikossa hapessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun näyttää olevan heikossa hapessa.

        No eikä näytä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikä näytä.

        Letkuja tulee paidan alta. Ilme on totinen. Turvoksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Letkuja tulee paidan alta. Ilme on totinen. Turvoksissa.

        Ei ole turvoksissa vaan ihan perus läski kuten seiskan kuvista hyvin näkyy https://www.seiska.fi/Uutiset/Syopasairas-Janita-Lukkarinen-haluaa-toteuttaa-viimeisen-toiveensa-Toivon-etta-olisi-viela

        Totinen ilme ei tarkoita yhtään mitään.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on ihan kortisoni turvotusta, valitettavasti. Koitetaan sillä ja kipulääkkeillä helpottaa oloa.

        Oma kaunes on ollut Janita Lukkarisen elämän kantava voima. Sitä hän on vaalinut ja korostanut: silikoni-implantit, hiusvärit, rakennekynsien akrylaatit, ripsiliimat, ihon mikroneulaus,
        kosmeettisten tuotteet ja niiden säilöntäaineet, esimerkiksi PHMB:n luokitus on nyt ”kategoria 2, epäillään aiheuttavan syöpää”.
        Tatuointeja on useita: "Yleensä tatuoinnin väriaine säilyy ihossa monia kymmeniä vuosia. Osa väristä hajoaa elimistössä ja osa voi kulkeutua muualle kehon osiin, kuten imusolmukkeisiin."
        Jos terveyttä on riskeerattu vielä alkoholilla, liialla auringonotolla tai solariumilla, tupakansavulla ja roskaruualla, on riskeerattu sekä kauneus että terveys. Koira, kissa ja hevonen ovat kauniita ilman mitään ylimääräistä. Miksi ihminen ei ole?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kaunes on ollut Janita Lukkarisen elämän kantava voima. Sitä hän on vaalinut ja korostanut: silikoni-implantit, hiusvärit, rakennekynsien akrylaatit, ripsiliimat, ihon mikroneulaus,
        kosmeettisten tuotteet ja niiden säilöntäaineet, esimerkiksi PHMB:n luokitus on nyt ”kategoria 2, epäillään aiheuttavan syöpää”.
        Tatuointeja on useita: "Yleensä tatuoinnin väriaine säilyy ihossa monia kymmeniä vuosia. Osa väristä hajoaa elimistössä ja osa voi kulkeutua muualle kehon osiin, kuten imusolmukkeisiin."
        Jos terveyttä on riskeerattu vielä alkoholilla, liialla auringonotolla tai solariumilla, tupakansavulla ja roskaruualla, on riskeerattu sekä kauneus että terveys. Koira, kissa ja hevonen ovat kauniita ilman mitään ylimääräistä. Miksi ihminen ei ole?

        Onko mitään aitoa, kaikki pelkkää feikkiä, huh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mitään aitoa, kaikki pelkkää feikkiä, huh.

        Huulet unohtuivat: "Täyteaineet kuuluvat terveydenhuollon laitteiden riskiluokkaan 3: Koska ne viedään ihmisen elimistön sisään, niiden käyttöön liittyy aina riskejä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma kaunes on ollut Janita Lukkarisen elämän kantava voima. Sitä hän on vaalinut ja korostanut: silikoni-implantit, hiusvärit, rakennekynsien akrylaatit, ripsiliimat, ihon mikroneulaus,
        kosmeettisten tuotteet ja niiden säilöntäaineet, esimerkiksi PHMB:n luokitus on nyt ”kategoria 2, epäillään aiheuttavan syöpää”.
        Tatuointeja on useita: "Yleensä tatuoinnin väriaine säilyy ihossa monia kymmeniä vuosia. Osa väristä hajoaa elimistössä ja osa voi kulkeutua muualle kehon osiin, kuten imusolmukkeisiin."
        Jos terveyttä on riskeerattu vielä alkoholilla, liialla auringonotolla tai solariumilla, tupakansavulla ja roskaruualla, on riskeerattu sekä kauneus että terveys. Koira, kissa ja hevonen ovat kauniita ilman mitään ylimääräistä. Miksi ihminen ei ole?

        Mistä kohtaa, tai kenen mielestä nämä muovista tehdyt naikkoset on kauniita!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mitään aitoa, kaikki pelkkää feikkiä, huh.

        Välillä on ollut kuvissa omanväriset silmät. Ei aina näytä olleen käytössä jotkut värilliset piilolinssit, sininen tai ruskea tai tummanharmaa.


    • Janita Lukkarinen antaa kasvot syövälle ja juovalle.

    • Anonyymi

      Isoista annoksista kortisonia tulee kyllä turvotus ja naamastakin sellainen "kuunaama".

      Isoilla annoksilla kortisonia yritetään saattohoitovaiheessa lievittää niitä sairauden oireita ja pitää potilas vielä jalkeilla ja hereillä.

      Sama sille mitä Janita Lukkarinen itse kertoo, mutta kyllä se tilanne on huono siinä vaiheessa kun on siirretty saattohoitokotiin asumaan. Elinaikaa on tyypillisesti silloin jäljellä viikkoja kuukausien sijasta.

    • Anonyymi

      Mitään ristiriitaista ja sekavaa tässä ei ole. Lääkärinlausunnot ja faktat ovat nähneet ne henkilöt, joille asiat kuuluvat. Ja lymfooma on oikukas; joskus voi näyttää talttuvan, sitten ryöpsähtää entistä agressiivisempana.

    • Anonyymi

      Surullista surullista.

    • Anonyymi

      Suomessa ei löydy enää mitään hoitoa. Onkohan Lääkörit kertonut että tuossa vaiheessa ei ulkomaille enää pääse . Tuskin lentokoneeseen ottavat. Toivon kivuttomia päiviä hänelle. Ja meistä kukaan ei tiedä kuinka moni meistä lähtee ennen Janitaa.

      • Anonyymi

        Uskokaa jo, että muualla maailmassa ei ole tarjolla sen parempia hoitoja kuin Suomessa. Suomi on joka tavalla huippu syöpien hoidossa ja tutkimuksessa. Tutkimus ja sen perässä hoitomahdollisuudet etenee hurjaa vauhtia, tässä vain yksi tuore esimerkki:
        "Alitalo arvioi, että ideaa imusuonten hyödyntämisestä aivokasvainten hoidossa kokeillaan ihmisiin viiden vuoden sisällä. Hän ei uskalla ennustaa, milloin se voisi olla yleisessä käytössä."
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006373701.html?ref=rss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokaa jo, että muualla maailmassa ei ole tarjolla sen parempia hoitoja kuin Suomessa. Suomi on joka tavalla huippu syöpien hoidossa ja tutkimuksessa. Tutkimus ja sen perässä hoitomahdollisuudet etenee hurjaa vauhtia, tässä vain yksi tuore esimerkki:
        "Alitalo arvioi, että ideaa imusuonten hyödyntämisestä aivokasvainten hoidossa kokeillaan ihmisiin viiden vuoden sisällä. Hän ei uskalla ennustaa, milloin se voisi olla yleisessä käytössä."
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006373701.html?ref=rss

        Onhan ne huuhaauskomushoidot kehittyneet vapaasti muualla maailmassa. Suomessa niiden ei anneta kovin estoitta mellastaa. Jos Janita numminkin nyt näiden käsiin pyrkii? Ja Nehän Maksaa!


      • Anonyymi

        Fanit rahoittaa Janskulle yksityiskoneen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokaa jo, että muualla maailmassa ei ole tarjolla sen parempia hoitoja kuin Suomessa. Suomi on joka tavalla huippu syöpien hoidossa ja tutkimuksessa. Tutkimus ja sen perässä hoitomahdollisuudet etenee hurjaa vauhtia, tässä vain yksi tuore esimerkki:
        "Alitalo arvioi, että ideaa imusuonten hyödyntämisestä aivokasvainten hoidossa kokeillaan ihmisiin viiden vuoden sisällä. Hän ei uskalla ennustaa, milloin se voisi olla yleisessä käytössä."
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006373701.html?ref=rss

        Syöpään kuoleminen hoitamalla voi maksaa satoja tuhansia kun siitä paraneminen riittävällä ravinteiden saannilla ei maksa juuri mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöpään kuoleminen hoitamalla voi maksaa satoja tuhansia kun siitä paraneminen riittävällä ravinteiden saannilla ei maksa juuri mitään.

        Tieteen läpimurto, jos pystytään vertaisarvioiduin riippumattomin kokein osoittamaan, että syövästä paranee riittävällä ravinteiden saannilla. Sulla on varmaankin antaa linkki näihin tutkimustuloksiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syöpään kuoleminen hoitamalla voi maksaa satoja tuhansia kun siitä paraneminen riittävällä ravinteiden saannilla ei maksa juuri mitään.

        Jos syövän hitaminen julkisella puolella maksaa keskimäärin 10.000 euroa kuukaudessa, voi tästä helposti laskea, mitä on maksanut tämän ketjun puheenaiheena olevan syöpäpotilaan hoito tähän mennessä, 18 kuukautta on 180.000 euroa. Hoitoja on annettu intensiivisesti, joten hoitojen arvo voi helposti olla yli 200.000. Jokaista yritetään auttaa viimeiseen asti.
        Kun ei auttamismahdollisuuksia enää ole, pääsee saattohoitokotiin, jonka vuorokausihinta on 419 euroa.
        Sairaalamaksuista ja terhokotipaikasta potilas joutuu maksamaan vain omavastuuosuuden ja vähävaraisen kohdalla tulee yhteiskunta vastaan omavastuuosuuksissa.
        Yhteiskuntamme toimii hienosti. On ilo saada itse olla terveenä ja voida maksaa veroja, joilla autetaan huonommassa asemassa olevia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskokaa jo, että muualla maailmassa ei ole tarjolla sen parempia hoitoja kuin Suomessa. Suomi on joka tavalla huippu syöpien hoidossa ja tutkimuksessa. Tutkimus ja sen perässä hoitomahdollisuudet etenee hurjaa vauhtia, tässä vain yksi tuore esimerkki:
        "Alitalo arvioi, että ideaa imusuonten hyödyntämisestä aivokasvainten hoidossa kokeillaan ihmisiin viiden vuoden sisällä. Hän ei uskalla ennustaa, milloin se voisi olla yleisessä käytössä."
        https://www.hs.fi/tiede/art-2000006373701.html?ref=rss

        Suomi ei ole syöpähoidon (paras maa)
        Jo pelkästään Espanjan 3klinikkaa pieksee suomen mennen tullen..
        Suomessa hoito on erittäin hyvää mutta ei nyt niin huippua mitä HS hehkutat.....


    • Anonyymi

      Siis mikä tilanne hänellä on , eli mitä sanottiin löytyikö hoitoa ja jos ei niin mikä on ennuste ?

      • Anonyymi

        Hoitoa ei ole, elinaikaa max muutama kuukausi.


    • Anonyymi

      No voi voi surullista.

    • Anonyymi

      Mä oon tän Janitan tapauksen myötä miettinyt kuolemaa paljon,oon pari vuotta Janitaa vanhempi.Pienen pojan äiti,sitä oon ihan kauhuissani ajatellut,että jos joutuis tuohon tilanteeseen,että elinaikaa ei luvata kovinkaan pitkään,musta se ois aivan ylipääsemätön asia.Tulee suorastaan pakokauhu kun tietäis,että lähtö tulee hetkenä minä hyvänsä.Älkää ihan oikeesti viittikö haukkua kuolemansairasta ihmistä,miettikää tätä asiaa,koskaan kun ei tiedä kelle se nakki seuraavaksi napsahtaa.

      • Anonyymi

        Sanon taas kerran, jos menis jakeluun! Kukaan täällä ei ole haukkunut "kuolemansairasta" ihmistä, vaan ihan itse tämä pupunen, vai mikä lupunen tämä on, on omilla tekemisillään ja kommenteillaan aiheuttanut sen, että tuohon vakavaan sairauteen on vaikea uskoa. Täällä nämä tytön fanit sen sijaan haukkuvat ja raivoavat sellaisten mielipiteille, jotka ei ihan purematta niele tuon tytön tempauksia!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanon taas kerran, jos menis jakeluun! Kukaan täällä ei ole haukkunut "kuolemansairasta" ihmistä, vaan ihan itse tämä pupunen, vai mikä lupunen tämä on, on omilla tekemisillään ja kommenteillaan aiheuttanut sen, että tuohon vakavaan sairauteen on vaikea uskoa. Täällä nämä tytön fanit sen sijaan haukkuvat ja raivoavat sellaisten mielipiteille, jotka ei ihan purematta niele tuon tytön tempauksia!

        Älä raivoa. Janita on kertonut alusta asti sairaudestaan avoimesti ja totuuden mukaisesti. Mikä siinä on niin vaikeaa sinun ymmärtää?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Älä raivoa. Janita on kertonut alusta asti sairaudestaan avoimesti ja totuuden mukaisesti. Mikä siinä on niin vaikeaa sinun ymmärtää?

        Joo todella AVOIMESTI kertoo nytkin asioistaan...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo todella AVOIMESTI kertoo nytkin asioistaan...

        No kerrohan, jotta mikä sua on jäänyt harmittamaan Janitan avoimuudessa?


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        No kerrohan, jotta mikä sua on jäänyt harmittamaan Janitan avoimuudessa?

        No daaaaa!!! Jos ihminen kertoo AVOIMESTI asioistaan, ei kuulijan tarvitse lahjoittaa rahaa kuullakseen missä mennään! Ymmärsikö Raili?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No daaaaa!!! Jos ihminen kertoo AVOIMESTI asioistaan, ei kuulijan tarvitse lahjoittaa rahaa kuullakseen missä mennään! Ymmärsikö Raili?

        Miksi Janitan pitäisi loppuvaiheessa kertoa avoimesti asioistaan ja olotilastaan? Jos hän on niin aikaisemmin tehnyt, se ei tarkoita että hänen pitäisi yhä niin tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Janitan pitäisi loppuvaiheessa kertoa avoimesti asioistaan ja olotilastaan? Jos hän on niin aikaisemmin tehnyt, se ei tarkoita että hänen pitäisi yhä niin tehdä.

        Tota noin. Janita kyllä kertoo edelleenkin hyvin avoimesti tilanteestaan. NIILLE JOTKA MAKSAA! Todella irstasta tehdä sairaudestaan tulonlähde. Ja käsittämättömän itsekästä alkuun esittää jotain enkeliä, joka laskeutui taivaasta maan päälle antaakseen syövälle kauniit kasvonsa. Ja tämän enkelimäisen ilmestyksen tarkoituksena oli mm. antaa tietoa ja vertaistukea muille syöpäpotilaille tai potilaan omaisille. Ja sitten ykskaks tämä enkeli ilmoittaakin, että enää et kuule mun jorinoita, jollet erikseen maksa siitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No daaaaa!!! Jos ihminen kertoo AVOIMESTI asioistaan, ei kuulijan tarvitse lahjoittaa rahaa kuullakseen missä mennään! Ymmärsikö Raili?

        Älä nyt hyvä ihminen viitti "keuhkota". Vedät silleen vähän henkeä, istut perseellesi ja laitat mietintämyssyn päähäsi. Ei se, että olet ollut väärässä Janitan sairauden suhteen/Janitan avoimuuden suhteen tarkoita sitä, että olisit vielä menetetty tapaus. Hoitoa, hoitoa ja oman sairautensa tunnustaminen on avain paranemiseen.

        Eikö tuo anonyymin (lue; puskista huutelijan anonassikan) olekin niin helppo mennä piiloon anonyymin nimimerkin (lue; tusinatuote, massa) taakse ja olla olevinaan niin puhdasta pulmusta? Sitähän sinä olet. Olet tähän asti natkuttanut, että Janita valehtelee ja puhuu potaskaa sairaudestaaan, Olet otsasuoni pullistuneena huutanut, että ei syöpäsairas voi näyttää noin hyvältä, ei syöpäsairas jaksa pitää huolta ulkonäöstään, ei syöpäsaisras voi olla festareilla, ei syöpäsairas voi kävellä, ei syöpäsairas voi meikata, jne. jne.., sen sata kertaa milloin mitäkin.

        Olet kuitenkin Janitan loppumetreillä huomannut, että voihan se syöpäsairas todellakin tehdä tuota kaikkea. Nyt sua ketuttaa ihan ylikaiken, kun sun huudot ovatkin osoittuneet sun oman sairaan pääkopan tuotoksiksi. Nyt vedät sitten viimehädässä rahankeräyksen mukaan kuvioihin, että saisit itsellesi jonkin "synnin päästön". Siitä rahankeräyksestäkin ollaan montaa mieltä (mä olen vastaan), mutta en nyt suinkaan ala ketään tuomitsemaan yksinkertaisesti siitä syystä, että en ole tuomari, enkä juomari.

        Joten otapa pikkasen paussia. Hengitä rauhassa ja mieti sitten uudestaan syntyjä syviä.


      • Anonyymi
        RailiSuominen kirjoitti:

        Älä nyt hyvä ihminen viitti "keuhkota". Vedät silleen vähän henkeä, istut perseellesi ja laitat mietintämyssyn päähäsi. Ei se, että olet ollut väärässä Janitan sairauden suhteen/Janitan avoimuuden suhteen tarkoita sitä, että olisit vielä menetetty tapaus. Hoitoa, hoitoa ja oman sairautensa tunnustaminen on avain paranemiseen.

        Eikö tuo anonyymin (lue; puskista huutelijan anonassikan) olekin niin helppo mennä piiloon anonyymin nimimerkin (lue; tusinatuote, massa) taakse ja olla olevinaan niin puhdasta pulmusta? Sitähän sinä olet. Olet tähän asti natkuttanut, että Janita valehtelee ja puhuu potaskaa sairaudestaaan, Olet otsasuoni pullistuneena huutanut, että ei syöpäsairas voi näyttää noin hyvältä, ei syöpäsairas jaksa pitää huolta ulkonäöstään, ei syöpäsaisras voi olla festareilla, ei syöpäsairas voi kävellä, ei syöpäsairas voi meikata, jne. jne.., sen sata kertaa milloin mitäkin.

        Olet kuitenkin Janitan loppumetreillä huomannut, että voihan se syöpäsairas todellakin tehdä tuota kaikkea. Nyt sua ketuttaa ihan ylikaiken, kun sun huudot ovatkin osoittuneet sun oman sairaan pääkopan tuotoksiksi. Nyt vedät sitten viimehädässä rahankeräyksen mukaan kuvioihin, että saisit itsellesi jonkin "synnin päästön". Siitä rahankeräyksestäkin ollaan montaa mieltä (mä olen vastaan), mutta en nyt suinkaan ala ketään tuomitsemaan yksinkertaisesti siitä syystä, että en ole tuomari, enkä juomari.

        Joten otapa pikkasen paussia. Hengitä rauhassa ja mieti sitten uudestaan syntyjä syviä.

        Raili on kyllä ihan pihalla (mikä tosin ei ole mikään uutinen). Jos minä kritisoin ainoastaan Janitan "avoimuutta" tässä loppuvaiheessa, niin Railihan se oksentaa mun niskaan syytökset joka ikisestä asiasta mistä täällä on Janitaa haukuttu 🤦Niin Raili. Minä totesin vain lakonisesti että todella avoimesti Janita kertoo nytkin tilanteestaan (rahankeruu???!) Miksi Raili raivoaa ja kiukkuaa ja vetää omaan kommenttiinsa mukaan nuo "ei syöpäsairas voi näyttää noin hyvältä, ei syöpäsairas voi käydä festareilla......" Raili, opettele ymmärtämään lukemasi. Ja sen jälkeen opettele kirjoittamaan vastakommentti VAIN siitä asiasta, josta "väärin kommentoija" on jotain kirjoittanut. Eli tässä asiassa kyse oli Janitan "avoimuudesta" ja rahakeräyksestä. Minä en tietääkseni kritisoinut esim. Janitan ulkonäköä tai festareilla käymistä??????!!!!!!! 🤦


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raili on kyllä ihan pihalla (mikä tosin ei ole mikään uutinen). Jos minä kritisoin ainoastaan Janitan "avoimuutta" tässä loppuvaiheessa, niin Railihan se oksentaa mun niskaan syytökset joka ikisestä asiasta mistä täällä on Janitaa haukuttu 🤦Niin Raili. Minä totesin vain lakonisesti että todella avoimesti Janita kertoo nytkin tilanteestaan (rahankeruu???!) Miksi Raili raivoaa ja kiukkuaa ja vetää omaan kommenttiinsa mukaan nuo "ei syöpäsairas voi näyttää noin hyvältä, ei syöpäsairas voi käydä festareilla......" Raili, opettele ymmärtämään lukemasi. Ja sen jälkeen opettele kirjoittamaan vastakommentti VAIN siitä asiasta, josta "väärin kommentoija" on jotain kirjoittanut. Eli tässä asiassa kyse oli Janitan "avoimuudesta" ja rahakeräyksestä. Minä en tietääkseni kritisoinut esim. Janitan ulkonäköä tai festareilla käymistä??????!!!!!!! 🤦

        Äläkä suotta vaivaudu enää kirjoittamaan vastakommenttia. Kompastut omaan nokkeluuteesi jatkuvasti. Mä en jaksa tuollaisen vatipään kanssa vääntää päivänselvistä asioista! Tästä lähin jätän kaikki vatipään nokkelat kommentit lukematta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raili on kyllä ihan pihalla (mikä tosin ei ole mikään uutinen). Jos minä kritisoin ainoastaan Janitan "avoimuutta" tässä loppuvaiheessa, niin Railihan se oksentaa mun niskaan syytökset joka ikisestä asiasta mistä täällä on Janitaa haukuttu 🤦Niin Raili. Minä totesin vain lakonisesti että todella avoimesti Janita kertoo nytkin tilanteestaan (rahankeruu???!) Miksi Raili raivoaa ja kiukkuaa ja vetää omaan kommenttiinsa mukaan nuo "ei syöpäsairas voi näyttää noin hyvältä, ei syöpäsairas voi käydä festareilla......" Raili, opettele ymmärtämään lukemasi. Ja sen jälkeen opettele kirjoittamaan vastakommentti VAIN siitä asiasta, josta "väärin kommentoija" on jotain kirjoittanut. Eli tässä asiassa kyse oli Janitan "avoimuudesta" ja rahakeräyksestä. Minä en tietääkseni kritisoinut esim. Janitan ulkonäköä tai festareilla käymistä??????!!!!!!! 🤦

        Taas sä menetit malttisi. Opettele hillitsemään itsesi. Nettiketissä erikoismerkkien tarpeeton käyttö kertoo kirjoittajan olevan raivoissaan.

        Sun teksteistä huokuu syvä halveksunta Janitaa ja hänen tekemisiään kohtaan. Tunnet ääretöntä vihaa sairasta kuolevaa tyttöä kohtaan. Miksi?


    • Anonyymi

      Sinällään tämä Janitan juttu on tuonut esille ihan uusia asioita. Yksilö sairastuu parantumattomaan sairauteen. Hänelle on aivan ok etsiä hoitoa julkisen sairaanhoidon puolelta, jos hän on kaunis. jos hän on tunnettu, jos hän jaksaa tehdä itsestään viihdettä ulkonäkönsä avulla.
      Tämäkö on tulevaisuuden sairaanhoidon tulevaisuus?

      • Anonyymi

        Jokainen saa hoitoa julkisen sairaanhoidon puolelta. Tässä tapauksessa potilas on yrittänyt hankkia rahoitusta ulkomailla tapahtuvaan hoitoon ensin GoFundMe -tilille (suljettiin) ja sen jälkeen pyytänyt lahjoituksia yrityksiltä ja Instagram-seuraajiltaan ilmoittamalla tilinumeronsa.
        Mielestäni voimme olla turvallisin mielin.
        Jokainen Suomen kansalainen hoidetaan ilman ylimääräisiä rahankeräyksiä parhaalla mahdollisella tavalla. Jokaisen ihmisarvo on täydet 100% ja iloisena veronmaksajana suon jokaiselle syöpäpotilaalle sen jopa noin 10.000 eroa kuukaudessa maksavan hoidon ja lisäksi yksilöllisesti potilaalle sopivaksi harkitut täsmälääkkeet, vaikka niiden valmistaminen maksaisi 40.000 euroa, kuten ystäväni eläkkeellä olevan isän lääkkeet.
        On surullista, että Janita Lukkarista ei ole pystytty auttamaan, vaikka hoito todennäköisesti antoi paljon lisäaikaa. Kivuttomia ja seesteisiä hetkiä potilaalle ja voimia ja rakkautta perheelle. Pystyn hämärästi käsittämään vanhempien tuskan, kun on itselläni kaksi mittaamattoman rakasta lasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa hoitoa julkisen sairaanhoidon puolelta. Tässä tapauksessa potilas on yrittänyt hankkia rahoitusta ulkomailla tapahtuvaan hoitoon ensin GoFundMe -tilille (suljettiin) ja sen jälkeen pyytänyt lahjoituksia yrityksiltä ja Instagram-seuraajiltaan ilmoittamalla tilinumeronsa.
        Mielestäni voimme olla turvallisin mielin.
        Jokainen Suomen kansalainen hoidetaan ilman ylimääräisiä rahankeräyksiä parhaalla mahdollisella tavalla. Jokaisen ihmisarvo on täydet 100% ja iloisena veronmaksajana suon jokaiselle syöpäpotilaalle sen jopa noin 10.000 eroa kuukaudessa maksavan hoidon ja lisäksi yksilöllisesti potilaalle sopivaksi harkitut täsmälääkkeet, vaikka niiden valmistaminen maksaisi 40.000 euroa, kuten ystäväni eläkkeellä olevan isän lääkkeet.
        On surullista, että Janita Lukkarista ei ole pystytty auttamaan, vaikka hoito todennäköisesti antoi paljon lisäaikaa. Kivuttomia ja seesteisiä hetkiä potilaalle ja voimia ja rakkautta perheelle. Pystyn hämärästi käsittämään vanhempien tuskan, kun on itselläni kaksi mittaamattoman rakasta lasta.

        Vai että oikein "parhaalla mahdollisella tavalla", tuskinpa uskot tuohon itsekään. Kun lekuri päättää että enää ei kannata mitään tehdä niin silloin peli on pelattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen saa hoitoa julkisen sairaanhoidon puolelta. Tässä tapauksessa potilas on yrittänyt hankkia rahoitusta ulkomailla tapahtuvaan hoitoon ensin GoFundMe -tilille (suljettiin) ja sen jälkeen pyytänyt lahjoituksia yrityksiltä ja Instagram-seuraajiltaan ilmoittamalla tilinumeronsa.
        Mielestäni voimme olla turvallisin mielin.
        Jokainen Suomen kansalainen hoidetaan ilman ylimääräisiä rahankeräyksiä parhaalla mahdollisella tavalla. Jokaisen ihmisarvo on täydet 100% ja iloisena veronmaksajana suon jokaiselle syöpäpotilaalle sen jopa noin 10.000 eroa kuukaudessa maksavan hoidon ja lisäksi yksilöllisesti potilaalle sopivaksi harkitut täsmälääkkeet, vaikka niiden valmistaminen maksaisi 40.000 euroa, kuten ystäväni eläkkeellä olevan isän lääkkeet.
        On surullista, että Janita Lukkarista ei ole pystytty auttamaan, vaikka hoito todennäköisesti antoi paljon lisäaikaa. Kivuttomia ja seesteisiä hetkiä potilaalle ja voimia ja rakkautta perheelle. Pystyn hämärästi käsittämään vanhempien tuskan, kun on itselläni kaksi mittaamattoman rakasta lasta.

        Niinpä, kaikkia ei vain pystytä auttamaan, se on kylmä totuus, eikä sille voi mitään. Itsekin syöpäpotilaana jo vuosia, elinaikaennustetta eivät lääkärit ole kertoneet, enkä sitä halua edes tietää. Voimia Janitalle ja hänen läheisilleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että oikein "parhaalla mahdollisella tavalla", tuskinpa uskot tuohon itsekään. Kun lekuri päättää että enää ei kannata mitään tehdä niin silloin peli on pelattu.

        CAR-T -soluhoidon tulokset ovat tällä hetkellä, että 30-40% hoidetuista paranee. Hoidettavat valitaan sellaisten joukosta, joilla on edellytykset parantua. Silti tulos vain 30-40%,
        Suomalainen yhteiskunta harkitsee, mitä kustannetaan. Suomella ei ole edellytyksiä maksaa niitä sun näitä hoitoja kaikille, jotka itse niitä haluavat kokeilla. Hoidettavat valitaan lääketieteellisin perustein.
        CAR-T -soluhoitoa on jo annettu joillekin potilaille. Hoidon hinta on noin 271.000 EUR. Tällaisia rahoja ei juuri kellään ksityisellä henkilöllä ole sijoitettavaksi omaan hoitoonsa. Yhteiskuntakaan ei tällaista pysty kustantamaan. Non-Hodgkin-lymfoomia (JLu:lla sama) todetaan Suomessa vuosittain yli 1 300, Varmasti suurin osa sairastuneista haluaisi tuon lähes 300.000 hintaisen hoidon Janita Lukkarisen tavon, vaikka paranemisprosentti sillä on reilusti alle puolet hoidetuista.
        https://www.kaikkisyovasta.fi/digilehti-artikkeli/lupaava-car-t-soluhoito-suomeenkin/


    • Anonyymi

      Toivotaan, ettei Janita juksaa näiden wannabe julkkis ystäviensä tavoin.

      Suomi on pieni paikka asua jos syöpä asialla juksaa ja kiinni jää. Varmasti joku on rikosilmoituksen rahankeräyksestä ja petoksesta tehnyt joten totuus varmasti valkenee.

      • Anonyymi

        Luuletko, että HUS ja Terhon ylilääkäri ovat lähteneet tähän sun epäilemään "juksaukseen" mukaan, voi hyvää päivää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko, että HUS ja Terhon ylilääkäri ovat lähteneet tähän sun epäilemään "juksaukseen" mukaan, voi hyvää päivää!

        Kumpikaan noista ei ole sanonut julkisesti yhtään mitään eikä voikkaan sanoa. Mutta Terhokodissa on myös psykososiaalinen puoli jonne otetaan muitakin sairaita eikä pelkästään kuolemassa olevia. Pupusenne voi ihan hyvin olla siellä ja väittää olevansa saattohoidossa koska lääkärit ei saa tulla julkisuuteen huutelemaan sen asioita.


    • Anonyymi

      Mielestäni Janita antoi kasvot silikoneista aiheutuvalle syövälle. Ja on varoittava esimerkki nuorille.

      Keho reagoi vieraaseen aineeseen kehossa ja puolustusjärjestelmä menee sekaisin kroonisesta tulehduksesta. Kun ongelman lähdettä ei poisteta, hoidot eivät kauaa tehoa, ja hoidot jopa ehkä ärsyttävät lisää kehon hälytysjärjestelmää. Syöpä ärsyyntyy, hyökkää ja leviää.

      Silikonit olisi pitänyt poistaa ihan ensiksi. Jo alussa katselin kummissani Janitan meininkiä, kun esitteli silikoneja, että miten voi olla niin onnessaan sairautta aiheuttavista vierasesineistä ja vielä tuoda niitä esiin. Fanilauma hyökkäsi kimppuun kun silikonien vaaroista vihjasi. En käsittänyt sitäkään, miten varoittajaa väitettiin kateelliseksi. Miksi esim. minä olisin kateellinen syöpään sairastuttaneista vierasesineistä. Eihän siinä ole mitään järkeä. Erikoinen näkökulma Janitalla/seuraajilla. Tietysti he eivät ehkä nähneet ns. pintaa syvemmälle.

      Jotkut seuraajista vieläkin kirjoittavat, että turha miettiä, mikä tähän lopputulokseen johti. Kannattaisi kyllä jonkun toisen miettiä.

      Mielestäni siis varoittava esimerkki, tosin aina löytyy joku, joka ei syystä tai toisesta varoituksista välitä ja ”kaunistuneina” mennään loppuun asti. Mutta onko se sitten sen väärti.

      • Anonyymi

        Tästä silikonien aiheuttamista tai aiheuttamattomuudesta ei ole näyttöä.Syöpäleikkauksen (rinnan poiston) jälkeen asennetaan tilalle silikoni,joten jos se aiheuttaisi tutkitusti syöpää silikonia ei käytettäisi.


      • Anonyymi

        Tähän sairauteen sairastuu Suomessa n 1300 ihmistä vuosittain, ja vain harvalla on silikonia tai vastaavaa kehossaan. Ei nyt vedetä mutkia suoriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän sairauteen sairastuu Suomessa n 1300 ihmistä vuosittain, ja vain harvalla on silikonia tai vastaavaa kehossaan. Ei nyt vedetä mutkia suoriksi.

        Se kylläkin on ihan tieteellisesti todettu fakta, että silikoni-implantit aiheuttaa lymfoomaa. Jollen nyt ihan väärin muista, niin silikonipimuilla on 400-kertainen riski sairastua kuin ei-silikonipimuilla. Että eipäs nyt yritetä kaunistella tätä silikonin aiheuttamaa syöpäriskiä. Se on tiedossa, joten jokaisen omalla vastuulla on ottaako syöpäsilarit vai ei.


    • Anonyymi

      Minkälainen päättötodistus elämästä tulee Juanitalle? Mitä muuta hän on tehnyt kuin ollut julkkistyrkkynä? Jatkanee roolissa viimeiseen hengenvetoon.

      • Anonyymi

        Päättötodistus!!? Ihmisen elämän päättyessä ei enää mitään todistuksia tarvita,senkin puusilmä.jokaisella ihmisellä on oikeus kuolla arvokkaasti,ja sillä mitä olet elämässäsi tehnyt tai jättänyt tekemättä,ei ole siinä kohtaa mitään merkitystä enää.ja kuolleista ei ole tapana puhua pahaa.kauhulla odotankin kun Janita jättää tämän maallisen taipaleen...ja kohta on heti näädät täällä tietoviisaana jakamassa saastaisia kommenttejaan! Asia on niin että meistä ei kukaan tiedä,kuka täältä lähtee ensimmäisenä,se ei välttämättä ole saattohoidossa oleva syöpäpotilas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättötodistus!!? Ihmisen elämän päättyessä ei enää mitään todistuksia tarvita,senkin puusilmä.jokaisella ihmisellä on oikeus kuolla arvokkaasti,ja sillä mitä olet elämässäsi tehnyt tai jättänyt tekemättä,ei ole siinä kohtaa mitään merkitystä enää.ja kuolleista ei ole tapana puhua pahaa.kauhulla odotankin kun Janita jättää tämän maallisen taipaleen...ja kohta on heti näädät täällä tietoviisaana jakamassa saastaisia kommenttejaan! Asia on niin että meistä ei kukaan tiedä,kuka täältä lähtee ensimmäisenä,se ei välttämättä ole saattohoidossa oleva syöpäpotilas.

        Sanoit , että jokaisella on oikeus kuolla arvokkaasti, onko tuo sirkuspellen homma sinusta arvokasta kuolemaa, ihan naurettavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit , että jokaisella on oikeus kuolla arvokkaasti, onko tuo sirkuspellen homma sinusta arvokasta kuolemaa, ihan naurettavaa!

        Jos hän kokee sen arvokkaaksi ja omaiset kokevat sen arvokkaaksi, se riittää. Sinun asiasi ei ole päättää, mitä on arvokas kuolema ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos hän kokee sen arvokkaaksi ja omaiset kokevat sen arvokkaaksi, se riittää. Sinun asiasi ei ole päättää, mitä on arvokas kuolema ja mikä ei.

        Kyllä jokainen tervepäinen ihminen tietää minkälainen on arvokas kuolema, siihen ei tarvita sirkustemppuja ja studioita.


    • Anonyymi

      Ensimmäistä kertaa tämän Pupusen myötä sain lukea, että saattohoitoon pääsee / pääsisi jopa 6 - 12 kuukautta ennen h-hetkeä lojumaan yhteiskunnan varoilla -- vai kuka sen maksaa?

      Nimittäin tähän saakka olen käsittänyt asian niin, että saattohoitoon viedään, joutuu tai pääsee vain elämän viimeisiksi viikoiksi 2 - 6 viikkoa ennen h aikaa.

      Pidempiaikaisissa ennusteissa lievennykset ja kivut hoidetaan normaali sairaaloiden normaalilla osastolla.

      • Anonyymi

        Näin toimitaan ihan meidän tavallisten ihmisten kanssa, mutta Suomessa "kouhukaunottaret" menevät kaiken edelle!


      • Hyvä, että sinulle on ollut apua Janitan avoimuudesta. Olet siis oppinut jotain uutta.

        Saattohoito/palliatiivinen hoito alkaa silloin, kun lääkäri kertoo potilaalle, että mitään ei ole enää tehtävissä. Ei ole mitään "pari viikkoa ennen H-hetkeä pääsee osastolle kuolemaan". Jokainen potilas on yksilö ja myös hänen hoitonsa on yksilöllistä, Palliatiivinen - /saattohoito on paljon muutakin, kuin kipujen lievitystä. Se on myös tukea potilaalle ja hänen läheisilleen.


      • Ei sinne saattohoitoon oteta asumaan kun elinaikaa on arviolta jäljellä 6-12 kuukautta.

        Kyllä se arvio siinä vaiheessa on muutama viikko kun saattohoitokotiin ottavat asumaan potilaaksi.

        Toki joskus sairauden eteneminen yllättää ja vastoin ennusteita potilas elääkin vielä kuukausia saattohoidossa. Siinä vaiheessa potilas usein lähteekin kotiin sairastamaan jos kunto sen mahdollistaa.

        Ihmisille voi olla kyllä kateellinen monestakin syystä, mutta se nyt on sulaa hulluutta kadehtia jotain alle kolmikymppistä siitä kun saattohoitokotiin on päässyt asumaan viimeisiksi viikoikseen tai mahdollisesti jopa kuukausiksi.


      • Anonyymi

        Äitini on ollut saattohoidossa vuoden.


      • ei.ole kirjoitti:

        Ei sinne saattohoitoon oteta asumaan kun elinaikaa on arviolta jäljellä 6-12 kuukautta.

        Kyllä se arvio siinä vaiheessa on muutama viikko kun saattohoitokotiin ottavat asumaan potilaaksi.

        Toki joskus sairauden eteneminen yllättää ja vastoin ennusteita potilas elääkin vielä kuukausia saattohoidossa. Siinä vaiheessa potilas usein lähteekin kotiin sairastamaan jos kunto sen mahdollistaa.

        Ihmisille voi olla kyllä kateellinen monestakin syystä, mutta se nyt on sulaa hulluutta kadehtia jotain alle kolmikymppistä siitä kun saattohoitokotiin on päässyt asumaan viimeisiksi viikoikseen tai mahdollisesti jopa kuukausiksi.

        Janitalla on kipupumppu ja kipulääkkeiden annostus lienee sellainen, ettei sitä kotioloissa voida toteuttaa.

        Kuka tahansa kuolevainen viettäisi kernaasti viimeiset hetkensä omassa rakkaassa kodissaan läheistensä kanssa. Aina siihen ei ole mahdollisuuksia. Janitan kohdalla vielä sellainen, että siellä kotona on Janitan pieni veli ja sisko. Olisi kohtuutonta, jos he joutuisivat katsomaan isosiskonsa viimeiset hetket.


    • Anonyymi

      Noloa lähteä taistelemaan syöpää vastaan soturiprinsessana, silikonit tanassa uhoten. Ryskyen mentiin läpi aidoista ja silarit edellä kaaduttiin hautaan. Niin noloa.

      • Anonyymi

        Ei kovin esikuvallista. Oli varmaan kova pala Janitalle ymmärtää, että kiiltokuvaimago, laitetut kasvot, hiustenpidennykset ja silikonit eivät tuoneetkaan voittoa. Päinvastoin, taisivat viedä ennenaikaiseen hautaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kovin esikuvallista. Oli varmaan kova pala Janitalle ymmärtää, että kiiltokuvaimago, laitetut kasvot, hiustenpidennykset ja silikonit eivät tuoneetkaan voittoa. Päinvastoin, taisivat viedä ennenaikaiseen hautaan.

        Parasta näissä silikonibimboissa on se, kun operaation jälkeen vakuuttelevat että en todellakaan ottanut silareita miesten takia! Ihan vain oman itseni vuoksi ne otin! Ja silti sometilit on täynnä tissitykitystä. Joo, eipä niillä tissikuvilla todellakaan haeta miesten huomiota🤦


    • Anonyymi

      Naisten pääs sisältö tulee esille kun katselee noita muovinaisia näinä aikoina!

      Mitä he oikein kuvittelevat sillä saavansa jo muovipallot menee puoli metriä edellä, sehänonaivan naurettavaa täyspäisen miehenkin mielestä!

      Eikö naisellisuutta voisiilmentää älykkäänä elämisen taitoina ja normaaliutta esillä pitäen, ei kukaan völkympi mies viitsi katsoakkaan näitä muoviluomuksia joilla sii son aseiittää vainkahta asiaa edessämenevää etumusta ja perässä tulevaa jääkaappimaista takamusta !

      Mihin niitä tarvitaan järkielämässä, kertokaa jos osaatte.

      • Anonyymi

        Mihinkö tarvitaan? Janita Lukkarisen Instagram-tilillä on ahkerasti kommentoiva urospuolinen fani, joka pyytää lähettämään itselleen vielä viimeisiä kuvia rinnoista ennen silikonien poistoa. Tällaisia isoista rinnoista innostuvia miehiä taitaa olla paljon ja he ovat ilmeisesti juuri niitä miehiä, joita silikonit ottavat naiset tavoittelevat partnereikseen.
        Joku lesbo saattaa tietysti ottaa silikonit naisia miellyttääkseen.
        Naiselle itselleen isoista rinnoista tuskin on mitään iloa. Moni luonnostaan suuririntainen nainen hakeutuu rintojenpienennysleikkaukseen esimerkiksi niska- ja selkäkipujn vuoksi.


    • Anonyymi

      Olemme maapallolla, jotta oppisimme asioita toinen toisiltamme. Oravan pyörä ei ole tärkeää. Jumala rakastaa meitä kaikkia ihan yhtä paljon. Rakkaudettomuudesta ei tarvitse kärsiä. Rakkaus on meissä jokaisessa, Jumalan rakkaus.

      Janita, paljon suojelusenkeleitä sinulle! Paljon voimia Sinulle! Annat paljon muille. Päätä nyt ottaa vastaan paljon rakkautta ja siunauksia. Olet arvokas ja rakas ihan omana itsenäsi. Voimia myös perheellesi ja ystävillesi! Rakkaus on kantava voima.

      • Anonyymi

        "Annat paljon muille"...kerrotko mitä tuo hurahtanut humpuukimaakari antaa muille...tyhjää täynnä ja pimeetä puolillaan!


      • Anonyymi

        Janita on tehnyt erittäin surullisesta asiasta epämiellyttävän sirkushuvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Janita on tehnyt erittäin surullisesta asiasta epämiellyttävän sirkushuvin.

        Se on vain sinun mielipiteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vain sinun mielipiteesi.

        Tuskin "vain" minun!!


    • Anonyymi

      Janitalla oli ne kasvaimet rinnoissa jo ennen silikonien laittoa. Että aika hurjaa touhua, totta kai kasvaimet olisi pitänyt ensin tutkia. Mutta kun kumipallot oli tärkeysjärjestyksessä nro1.
      Surullinen tarina, kertoo paljon nykyajasta, ihmisen pinnallisuudesta.

      • Anonyymi

        Totta. Voisiko tiivistetysti ilmaista, että tätä se on kun "some" määrittelee itsetunnon?
        Terveydelläkään ei ole arvoa kunhan joku peukuttaa naamakirjassa.


    • Anonyymi

      ”Oravan pyörä ei ole tärkeä”? 🐿 🚲

      • Anonyymi

        Ei taida olla äidin 👩‍👧kielen 👅 opettaja 👵 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Pupunen sai nyt studion, jossa saa laulella ja kuvailla itseään viimeisinä elinviikkoina. (ellei löydy parannuskeinoa)!

      • Anonyymi

        Kohta löytyy! Kunhan julkaisee pari levyä, ja on taas otsikoissa.


      • Anonyymi

        Pitääkö oikein maksullisen konsertin, lähetäänkö kuuntelee....ihanaa enkelinlaulua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö oikein maksullisen konsertin, lähetäänkö kuuntelee....ihanaa enkelinlaulua!

        Vetäisiköhän dueton Tuksun kanssa? Tuksu ja Tuksu 2.0 samalla lavalla <3


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Ja täällä keuhkottiin, että niihin sijoitettu tonneittain rahaa. Mitä te kuvittelitte, studio SONYn malliin vai?

        No ei, mutta vähintään mikrofoni pop-filtterillä ja joku rengasvalo. Ne olisi saanut alle satasella.


    • Anonyymi

      Pupunen......voi helvetti...silikonipupunen..

      • Anonyymi

        Juanita Rupunen. Syöpätissien kasvot.


    • Anonyymi

      Miten voi jonkun elämässä olla jatkuvaa draamaa, kampaajakin tehnyt viidet! oharit. Enpä ole aiemmin kuullut että maksava asiakas jätettäis 5 krt kampaamatta.

      Miksei se vie rahojaan (tai siis fanien rahoja) jonnekin toiselle kampaajalle? Vai pitäiskö ilmaiseks saada?

    • Anonyymi

      Kun kampaaja aiemmin kertoi, että tekohaivenien laitto uhmaa luonnonlakeja...

      Mutta kun Janita HALUSI. Mä haluuuun!

      Ja kun haivenet eivät odotetusti pysyneet, uhmaikäinen nyt syyttää kampaajaa herjausvideossa. Niin, kyllä, itkee, on marttyyri ja syyttää muita.

      Niinku huh huh.

      Toki kuoleva voi puolestani laittautua kaikin keinoin, mutta tämä käytös alkaa jo lähennellä Tuksun puuhia. Eikä ole eka kerta.

      • Anonyymi

        Muistetaan kumminkin, että puhumme nuoresta ihmisestä. Väestöliiton mukaan aivojen kehitys jatkuu 25 vuoden ikään asti, jolloin vasta alkaa olla edellytykset aikuisen kypsään ajatteluun. Sairaus on vaikuttanut ajatteluun jo 1,5 vuotta, On epäreilua odottaa Janita Lukkariselta tässä tilanteessa johdonmukaista ajattelua. Hiukset ovat hänelle kovin tärkeät ja hiuspidennysten irtoaminen on ollut iso pettymys kaiken muun keskellä.
        Totta kai hän tietää itsekin paljon hiustenpidennksistä: oman hiuksen olisi pitänyt olla ainakin 10 cm pitkää ja liian pitkät ja painavat lisäkkeet eivät ole kestäneet jatkuvaa käsin haromista ja harjaamista- eivätkä varsinkaan paljoa makuulla oloa pää tyynyä vasten.
        Jokaisella meistä on katkeamispisteensä ja se voi kirjaimellisesti olla hiuskarvan varassa.


      • Anonyymi

        Jos jollain on aikaa jäljellä vaikka vain päiviä niin luuletkos ettei silloin ole tunteet pinnassa, etenkin nuorella, vanha on voinut lähtöä odottaa jo vuosia ja ajatukseen tottua.


    • Anonyymi

      Käykää nyt joku ihanaihanaihana kampaaja laittamassa Enkelin tukka ilmatteeks paikanpäällä.

      Tosin perästä kuuluu 😂

      • Anonyymi

        Nyt rahaa kuolevalle (?), että voidaan silikonit poistaa!!!! Hahahahaaa.......


    • Anonyymi

      Nyt se naukuu seiskassa rahaa silarien poistoon...saa ottaa ihan itse vastuun valinnoistaan...kerran on moiset värkit ottanut, niin pitäköön hyvänään. Jos itsellään ei ole varaa poistattaa, niin silloin perhe hoitaa asian, ei se ole vieraiden ihmisten vastuulla, niinkuin ei hautajaisetkaan. Miksi silarit pitää poistaa jos on korkeintaan pariviikkoa elinaikaa??????

    • Anonyymi

      Joku oli kommentoinut Janitalle sitä miten oli halunnut tekotukan vaikka pituutta ei ollut tarpeeksi Ja kampaaja laitettiin se tekemäön ”luonnonvoimia uhmaten”. Janita on näköjään poistanut viestin. Että voi jatkaa kampaajan haukkumista. Julkaissut taas yksityisviestejä, miten on kerjännyt kampaajalta hiukset puoleen hintaan. Ja nyt täytyis uuden kampaajan tulla laittamaan hiukset, alihintaan tietysti koska kaunis enkeli ja haukuttavaksi joutuu. Miten tuo kehtaa.

      Ja silaritkin pois. .. ...

      • Anonyymi

        ”Julkinen terveydenhuolto suostuisi poistamaan vain implantin mutta ei kapselia, jonka sisällä implantti on. Sen poistaminen pitää tehdä yksityisellä klinikalla.”

        Eli onko silikoneissa jokin kapselikuori vai ovatko syöpätissit kapseloituneet?

        Jokatapauksessa ei tuota kukaan enää leikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Julkinen terveydenhuolto suostuisi poistamaan vain implantin mutta ei kapselia, jonka sisällä implantti on. Sen poistaminen pitää tehdä yksityisellä klinikalla.”

        Eli onko silikoneissa jokin kapselikuori vai ovatko syöpätissit kapseloituneet?

        Jokatapauksessa ei tuota kukaan enää leikkaa.

        Julkinen terveydenhoito olisi poistanut kaiken, jonka poistaminen olisi edesauttanut paranemista. Jos implantit ovat osallisina lymfoomaan ja haittaavat sen parantamista, niiden poistoa ehdotetaan potilaalle, kapseleineen päivineen. Emme tiedä, onko poistamista ehdotettu Janita Lukkariselle sairauden alkuvaiheessa emmekä sitä, onko implanteilla ollut ylipäätään mitään osaa syövän syntyyn.
        Ei moralisoida ja syyllistetä rintaimplanttien ottajia. Sen sijaan voidaan yhdessä lähteä muuttamaan kulttuuriamme vähemmän ulkonäkökeskeiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Julkinen terveydenhuolto suostuisi poistamaan vain implantin mutta ei kapselia, jonka sisällä implantti on. Sen poistaminen pitää tehdä yksityisellä klinikalla.”

        Eli onko silikoneissa jokin kapselikuori vai ovatko syöpätissit kapseloituneet?

        Jokatapauksessa ei tuota kukaan enää leikkaa.

        Julkinen terveydenhoito olisi poistanut kaiken, jonka poistaminen olisi edesauttanut paranemista. Jos implantit ovat osallisina lymfoomaan ja haittaavat sen parantamista, niiden poistoa ehdotetaan potilaalle, kapseleineen päivineen. Emme tiedä, onko poistamista ehdotettu Janita Lukkariselle sairauden alkuvaiheessa emmekä sitä, onko implanteilla ollut ylipäätään mitään osaa syövän syntyyn.
        Ei moralisoida ja syyllistetä rintaimplanttien ottajia. Sen sijaan voidaan yhdessä lähteä muuttamaan kulttuuriamme vähemmän ulkonäkökeskeiseen suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkinen terveydenhoito olisi poistanut kaiken, jonka poistaminen olisi edesauttanut paranemista. Jos implantit ovat osallisina lymfoomaan ja haittaavat sen parantamista, niiden poistoa ehdotetaan potilaalle, kapseleineen päivineen. Emme tiedä, onko poistamista ehdotettu Janita Lukkariselle sairauden alkuvaiheessa emmekä sitä, onko implanteilla ollut ylipäätään mitään osaa syövän syntyyn.
        Ei moralisoida ja syyllistetä rintaimplanttien ottajia. Sen sijaan voidaan yhdessä lähteä muuttamaan kulttuuriamme vähemmän ulkonäkökeskeiseen suuntaan.

        "Sen sijaan voidaan yhdessä lähteä muuttamaan kulttuuriamme vähemmän ulkonäkökeskeiseen suuntaan."
        Sitäkö se Janitakin on instatilillään tehnyt? Hä?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkinen terveydenhoito olisi poistanut kaiken, jonka poistaminen olisi edesauttanut paranemista. Jos implantit ovat osallisina lymfoomaan ja haittaavat sen parantamista, niiden poistoa ehdotetaan potilaalle, kapseleineen päivineen. Emme tiedä, onko poistamista ehdotettu Janita Lukkariselle sairauden alkuvaiheessa emmekä sitä, onko implanteilla ollut ylipäätään mitään osaa syövän syntyyn.
        Ei moralisoida ja syyllistetä rintaimplanttien ottajia. Sen sijaan voidaan yhdessä lähteä muuttamaan kulttuuriamme vähemmän ulkonäkökeskeiseen suuntaan.

        Vähemmän ulkonäkökeskeisessä maailmassa sinäkään et tietäisi kuka tämä "pupunen" on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähemmän ulkonäkökeskeisessä maailmassa sinäkään et tietäisi kuka tämä "pupunen" on.

        En tietäisi mitään Janita Lukkarisesta, jos ei hänelle olisi tullut syöpä ja siitä kirjoitettu lehdissä. Syöpä kiinnostaa, kun moni läheinen ja ystävä on menehtynyt siihen.
        Entisaikaan kaunottaret tulivat kuuluisiksi, kun heidän mukaansa nimettiin jokin uusi jaloste. Itsellänikin on kiinanpioni ‘Duchesse de Nemours’ kahdessa eri paikkaa puutarhassa. Aikansa kuuluisa kaunotar kuoli 10.11.1857 lapsivuoteeseen, mutta joka kesä ihana pioni muistuttaa hänestä kymmenissätuhansissa puutarhoissa ympäri maailman. Kurjempi vaihtoehto tulla tunnetuksi syöpäpotilaana.
        Tämä vinkkinä kasvinjalostusta harrastaville kavereille. Olisiko esimerkiksi uusi kotimainen alppiruusu vielä nimeä vailla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietäisi mitään Janita Lukkarisesta, jos ei hänelle olisi tullut syöpä ja siitä kirjoitettu lehdissä. Syöpä kiinnostaa, kun moni läheinen ja ystävä on menehtynyt siihen.
        Entisaikaan kaunottaret tulivat kuuluisiksi, kun heidän mukaansa nimettiin jokin uusi jaloste. Itsellänikin on kiinanpioni ‘Duchesse de Nemours’ kahdessa eri paikkaa puutarhassa. Aikansa kuuluisa kaunotar kuoli 10.11.1857 lapsivuoteeseen, mutta joka kesä ihana pioni muistuttaa hänestä kymmenissätuhansissa puutarhoissa ympäri maailman. Kurjempi vaihtoehto tulla tunnetuksi syöpäpotilaana.
        Tämä vinkkinä kasvinjalostusta harrastaville kavereille. Olisiko esimerkiksi uusi kotimainen alppiruusu vielä nimeä vailla?

        Kumikaunotar olisi kyllä hyvä nimi ruusulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sen sijaan voidaan yhdessä lähteä muuttamaan kulttuuriamme vähemmän ulkonäkökeskeiseen suuntaan."
        Sitäkö se Janitakin on instatilillään tehnyt? Hä?!

        Oletko nähnyt hänen Instagram-päivityksiään? Ei niissä edes ole mitään muuta sisältöä kuin kuin ulkonäön esille tuomista. Jos kirjoittaa syövästään, niin sekin kontekstissa "miksi näin kauniin pitää sairastaa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nähnyt hänen Instagram-päivityksiään? Ei niissä edes ole mitään muuta sisältöä kuin kuin ulkonäön esille tuomista. Jos kirjoittaa syövästään, niin sekin kontekstissa "miksi näin kauniin pitää sairastaa".

        Sinällään hassua kun se ei edes ole mitenkään erityisen kaunis. Perus muovityrkky.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinällään hassua kun se ei edes ole mitenkään erityisen kaunis. Perus muovityrkky.

        Hän on minun mielestäni kaunis ja suloinen samalla tavalla kuin kaikki muutkin tuntemani ja näkemäni nuoret naiset. Ei hän erotu mitenkään tuhansien nuorten naisten joukosta suuntaan eikä toiseen. Jos hän olisi poikkeuksellisen lyhytkasvuinen tai pitkä, saattaisin kiinnittää hänen ulkonäköönsä hetken verran erityistä huomiota. Ei hän kyllä minun silmääni muuten erotu mitenkään massasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on minun mielestäni kaunis ja suloinen samalla tavalla kuin kaikki muutkin tuntemani ja näkemäni nuoret naiset. Ei hän erotu mitenkään tuhansien nuorten naisten joukosta suuntaan eikä toiseen. Jos hän olisi poikkeuksellisen lyhytkasvuinen tai pitkä, saattaisin kiinnittää hänen ulkonäköönsä hetken verran erityistä huomiota. Ei hän kyllä minun silmääni muuten erotu mitenkään massasta.

        Vahva meikki arkena herättää huomiota kyllä. Osa amistytöistä on vahvassa meikissä ihan arkena. Sitten on vielä erikseen kauneusihanne "muovinen", jossa tavoitellaan jopa täysin lmeettömiä kasvoja. Ehkä herkkä nuor kokee sellaisen kasvopanssarin suojaavaksi?


    • Anonyymi

      Missäs tämä tytteli on nämä silarit laitattanut ja mistä sai rahat niiden laittoon? Eikös silarit laittanut "firma" ota mitään vastuuta!!!

      • Anonyymi

        Eiköhän Rupusen ruputissien riskit olleet tiedossa. Kun kasvaimistakin jo tiedettiin.. Ei vaan välittänyt. Ja kuinkas sitten kävikään.


      • Anonyymi

        Silikonit laitettiin muiden kohukaunotarten myötävaikutuksella, ensimmäiset ja pienemmät Tallinnassa ( katseet kohti Tiina Jylhää). Seuraavat silikonit eli nämä 5dl/rinta laitettiin Kreikassa (katseet kohti Suvi Pitkästä)


      • Anonyymi

        Firman vastuu? Mistä teitä sosiaalidemokraatteja aina sikiääkin? Aina nähdään yhteiskunta tai kuten tässä tapauksessa "firma" vastuullisena siihen ettei kaikki mennyt ohjelman mukaan. Taitaa kuitenkin olla niin, että sen joka vastuun loppukädessä kantaa nimi on paperissa alimmaisena. Niin tässäkin tapauksessa. Jos ei ymmärrä mihin nimensä pistää niin on syytä jättää pistämättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Firman vastuu? Mistä teitä sosiaalidemokraatteja aina sikiääkin? Aina nähdään yhteiskunta tai kuten tässä tapauksessa "firma" vastuullisena siihen ettei kaikki mennyt ohjelman mukaan. Taitaa kuitenkin olla niin, että sen joka vastuun loppukädessä kantaa nimi on paperissa alimmaisena. Niin tässäkin tapauksessa. Jos ei ymmärrä mihin nimensä pistää niin on syytä jättää pistämättä.

        Lääkärin eettiset ohjeet (googleta) ovat lentäneet romukoppaan, kun nuorelle naiselle on laitettu ylisuuret silikonit rintoihin, joissa oli kasvaimia. Sellainen firman tai oikeastaan ammattikunnan vastuu, jonka kanssa ei ilmeisesti Virossa ja Kreikassa ollut niin nöpönnuukaa.


    • Anonyymi

      Tisseissä ei pitänyt olla mitään vikaa. Nyt kuitenkin paljastuu tietoa että kasvaintissit ovat myös kapseloituneet. Syöpätissit tulivat tyrkylle kaliiksi. Henki meni. Mutta saipahan haaveilemansa silikonit ja kuuluisuutta.

      Unohtuu kyllä tyttöparka samantien. Joillekin jää ehkä mieliin varoittavana esimerkkinä tyrkkyydestä.

    • Anonyymi

      Kyllähän siitä on ollut puhetta nyt, että Janitalle laitetut jotkut karheat silikonit ovat aiheuttaneet muillekin lymfooman eli saman syövän. Siksi suositellaan sileitä silikoneja. Ehkä Tallinnasta sai noita sitten halvalla.

      • Anonyymi

        Janita muistetaan ainoastaan siitä, että teki erittäin vakavasta ja surullisesta asiasta sirkushuvin. Hyvin lyhyen aikaa muistetaan siitäkin.


      • Anonyymi

        Sepäs siinä onkin, kun noilla bimboilla ei ole rahaa. Ja sitten kaikki kauneusoperaatiot täytyy teettää ulkomailla, jollain halvalla puoskariklinikalla. Jos Janitakin olisi ottanut kumitissinsä Suomessa, niin kukapa tietää. Saattais elellä tälläkin hetkellä terveenä ja onnellisena? Money talks.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs siinä onkin, kun noilla bimboilla ei ole rahaa. Ja sitten kaikki kauneusoperaatiot täytyy teettää ulkomailla, jollain halvalla puoskariklinikalla. Jos Janitakin olisi ottanut kumitissinsä Suomessa, niin kukapa tietää. Saattais elellä tälläkin hetkellä terveenä ja onnellisena? Money talks.....

        En vaan edelleenkään ymmärrä, miksi rintaimplantit piti ottaa. Eikös hän ole vielä BB-talon aikaisissa valokuvissa aito itsensä? Rinnat ovat sopusuhtaisen kokoiset suhteessa vartaloon, enkä huomaa minkäänlaista eriparisuutta tai roikkumista - tosin ei sellainenkaan olisi minun mielestäni hyvä syy mennä riskialttiiseen leikkaukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vaan edelleenkään ymmärrä, miksi rintaimplantit piti ottaa. Eikös hän ole vielä BB-talon aikaisissa valokuvissa aito itsensä? Rinnat ovat sopusuhtaisen kokoiset suhteessa vartaloon, enkä huomaa minkäänlaista eriparisuutta tai roikkumista - tosin ei sellainenkaan olisi minun mielestäni hyvä syy mennä riskialttiiseen leikkaukseen.

        Janita halusi julkkikseksi. Suomessa julkkikseksi pääsee silikonitissien myötä. Tissit oli siis ostettava, jotta sai julkkiksen tittelin.


    • Anonyymi

      Luonnollisuus on persaukisille vai miten se meni.

      Hienompaa on kait sitten olla tuhlannut rahat silareihin ja maata kuolemansairaana, kerjäten rahaa tuntemattomilta silikonien poistoon.

      Karma on julma.

    • Anonyymi

      Kenenkään ei tarvii tuon tytön vouhotuksia maksaa, maksakoon vanhempansa!

      • Anonyymi

        Rinnat on naisella ruokintaa varten!Lasta varten ei ukkoja miellyttämääm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rinnat on naisella ruokintaa varten!Lasta varten ei ukkoja miellyttämääm.

        Ai jaa sen takia naiset tykkäävät käyttää avonaisia paitoja yms..


    • Anonyymi

      Joko se on kokenut ihmeparantumisen .Eipä olisi ensimmäinen julkkis joka"järjestää" oman kuolemansa

      • Anonyymi

        Ei ihan vielä. Pitää ensin saada rahat lomamatkaa varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ihan vielä. Pitää ensin saada rahat lomamatkaa varten.

        Pupunen haluaa kirjoittaa jotain "viisasta" jokaiselle - mahtaa olla mahdoton tehtävä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupunen haluaa kirjoittaa jotain "viisasta" jokaiselle - mahtaa olla mahdoton tehtävä!!

        Ei pitäisi pyytää ulkopuolisilta neuvoa, että mitä minä kirjoitan tuollaisessa tilanteessa. Senhän pitää tulla suoraan OMASTA sydämestä, ei muiden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pitäisi pyytää ulkopuolisilta neuvoa, että mitä minä kirjoitan tuollaisessa tilanteessa. Senhän pitää tulla suoraan OMASTA sydämestä, ei muiden.

        Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten. Niin se on.


    • Anonyymi

      no eikö se olekkin julkkihahmo,ja se haluaa kertoa oman sairastumisen koko kansan luettavaksi,mutta voin sanoa että loppua kohden kivut kovenee tuosta ja hänen äiti on se joka jatkaa siitä kun tyttö ei pysty ite,harmi nuoren ihmisen kohtalo.voimia heille kaikille

    • Anonyymi

      Jos se kana on niin helv. sairas miten se jaksaa tehdä kaiken maailman videoita ja antaa jatkuvasti haastatteluja? Olen suuresti hämmästynyt.

    • Anonyymi

      Jumalan siunausta kaikille.

      Antakaa anteeksi itsellenne ja muille. Asioita ei silti tarvitse hyväksyä. Olkaa kiitollisia niistä asioista, jotka ovat hyvin.
      Rakasta lähimmäistä. Rakasta itseäsi.

      Siinä avaimia alkuun.

      Voimia!

      Janita ja monet muut, olette egonne vankeja, herätkää. Rakkaus on tärkeintä maailmassa, ei egon pönkitys.

      Rakkauden täyteistä viikkoa kaikille! ❤️

    • Anonyymi

      Itse ihmettelen, miksei hän lähtenyt ennen saattohoitoa siihen suositeltuun ruokavaliomuutokseen ja ketogeeniseen. Tai mennyt Antioksidanttiklinikalle tms. vaihtoehtoklinikalle ravitsemusohjaukseen ja hivenainehoitoon. Tai kokeillut kannabista jne. Seuraajat ovat suositelleet useita asioita, mutta Janita ei reagoi(nut) mitenkään.

      Toisaalta, turha minun on tähän ihmettelyyn energiaani laittaa.

      Joten hyvää päivää kaikille!

      • Anonyymi

        Vakavasti sairastuneille markkinoidaan joka sortin uskontoja ja filosofioita, samoin mitä omituisimpia ja jopa hengenvaarallisia uskomushoitoja. Olisiko Janita Lukkarisen kannattanut ottaa kaikki uskonnot ja "hoidot" käyttöön - vai juuri ne, joita Sinä suosittelet?


    • Anonyymi

      Ja miksi hänen ois pitänyt jotain kannabista kokeilla? Hänhän saa morfiinia ym tehokkaita kipulääkkeitä kipupumpun kautta.

      • Anonyymi

        Montako viikkoa siellä "saattohoidossa" on jo vietetty. Yleensä lähtö tapahtuu 1-2 viikon sisällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako viikkoa siellä "saattohoidossa" on jo vietetty. Yleensä lähtö tapahtuu 1-2 viikon sisällä

        Ei malta lähteäkkään, kun keksi, miten saa helppoa rahaa!


    • Anonyymi

      Nyt nousi pääsylippu privainstaan 5 euroon.

      Itse en aion maksaa syöpäkuolevan maksullisesta sosiaalipornokanavasta. Jo kun mietin liittyä siihen euron tiliin, moraali tuli väliin. Ja nyt mitä lähempänä kuolemaa ollaan sitä enemmän ollaan maksullisia.

      Kuolemasta on tehty maksullinen, makaaberi realitysarja.

      En vaan pysty.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä kanssasi.


    • Anonyymi

      Enkeli etsii asianajajaa. Onkos jäänyt kiinni laittomasta rahankeruusta vai mitä. Paljaita reisiä kuvaa, saksillako aikoo maksaa.

      Eli draamaa, draamaa, vielä saattohoidossa eräs Esikuva järjestää.

      • Anonyymi

        Jus juu, nuorten naisten esikuva, hehe. Tissit ja reidet tyrkylle vaan, jo on aikoihin eletty.


    • Anonyymi

      Muutama häirikkö on superhelppo estää instassa. Miksiköhän piti pistää pystyyn tuo rumba privatiliin? 😏 1 €, 2 €, 5 € ja sitä rataa.... 😏

      • Anonyymi

        Aina vain hullummaksi menee, draama ei lopu ihan äkkiä, sitä riittänee vielä hamaan tappiin.


      • Anonyymi

        Janitalla oli/on 2300 *1/2/5€ syytä järjestää yksityistili. Paino sanalla tili.

        Nettiseiskasta voi tytön komelluksia lukea ihan ilmatteeks. Eiköhän Jansku ole myynyt Seiskallekin privatililleen liput.


    • Anonyymi

      Janita on esikuva nuorille ja kaikille siinä, miten ei pidä, eikä tule elää, jos terveyttään haluaa edesauttaa.

    • Anonyymi

      On sillä menossa Gofundme taas, vaikka pari edellistä keräystä keskeytettiin. Laittaa aina uuden yrityksen, kun edellinen lopetetaan.

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä on ainakin 2 keräystä avoinna Gofundme:ssa. Ei oo todellista.


    • Anonyymi

      Brittiläinen yhden lapsen äiti on jäänyt kiinni petoksesta. Nainen oli huijannut sairastavansa munasarjasyöpää. Hän keräsi lahjoituksia netissä.

    • Anonyymi

      Janitan syöpä on nyt pysähtynyt!!! Tästäkö se ennustettu ihmeparantuminen sitten alkaa ??? Kantsii tilata Seiska! 😉

      • Anonyymi

        Johan kirjoitin aikaa sitten koska tulee ihmeparantuminen Kaikki on pelkkää näytelmää


    • Anonyymi

      Onko lääkäri todennut syövän pysähtyneen? Vai Janita tehnyt omat Seiskajuttupäätelmänsä, kun syöpä ei ollut levinnyt lonkkiin?

      • Anonyymi

        Taitaa olla keksinyt omasta päästään kun ei saanutkaan tarpeeksi rahaa parin kuukauden parantavaa lomamatkaa varten. Pitää sitten keksiä ihmeparantuminen kun ei Voikkaan esittää olleensa vaihtoehtohoidoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla keksinyt omasta päästään kun ei saanutkaan tarpeeksi rahaa parin kuukauden parantavaa lomamatkaa varten. Pitää sitten keksiä ihmeparantuminen kun ei Voikkaan esittää olleensa vaihtoehtohoidoissa.

        On sillä vaan jykevä takamus, brassikaliiperiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä vaan jykevä takamus, brassikaliiperiä.

        Pupunen on järkyttynyt, kun voi kuolla "äkillisesti"!!? Eli kivempi olisi varmaan kuolla hitaasti kituen? Ja voi, voi kun "vatsahaava saattaa revetä"!!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupunen on järkyttynyt, kun voi kuolla "äkillisesti"!!? Eli kivempi olisi varmaan kuolla hitaasti kituen? Ja voi, voi kun "vatsahaava saattaa revetä"!!?

        Voi, voi, reppanalla on vielä vatsahaavakin!! Sitä se julkissurumba tekee!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupunen on järkyttynyt, kun voi kuolla "äkillisesti"!!? Eli kivempi olisi varmaan kuolla hitaasti kituen? Ja voi, voi kun "vatsahaava saattaa revetä"!!?

        Periaatteessa meitä jokaista voi kohdata äkkikuolema!! Mites lääkäri sanoo noin nuorelle ihmiselle, olispa kiva tietää tuon lekurin nimi.


    • Anonyymi

      Aika harva Terho-kodista käy kuluttamassa aikaansa shoppailemassa. Janitalle tämä on mahdollista. kun kunto on hyvä ja syöpä pysähtynyt. Tärkein jäi sanomatta: Herkko-hyväuskot ovat lahjoittaneet ja lahjoittavat yhä rahaa tälle huijarille.

      • Anonyymi

        Joo sinä varmaankin tunnet kaikki jotka siellä ovat olleet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinä varmaankin tunnet kaikki jotka siellä ovat olleet.

        Sinäkin harmistunut olet tohkeissasi työntänyt typykälle shoppailurahaa, eikö vaan? Minulle ei moinen juolahda meleenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sinä varmaankin tunnet kaikki jotka siellä ovat olleet.

        Tiedän senverran että yleensä siellä olo päättyy 1-3 viikon sisällä. Ei siellä kukaan ole kuukausi tolkulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän senverran että yleensä siellä olo päättyy 1-3 viikon sisällä. Ei siellä kukaan ole kuukausi tolkulla

        Paitsi jos on terhon mainostamalla uudella ”psyko-osastolla”. Eli uusi osasto niille, jotka ei oo kuolemassa, mutta jotka ei pysty käsitellä sairauttaan.

        Tsekatkaa tehokodin web. Sieltä löytyy uusi palvelusaitti. Sinne saa myös psykiatriselta lähetteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi jos on terhon mainostamalla uudella ”psyko-osastolla”. Eli uusi osasto niille, jotka ei oo kuolemassa, mutta jotka ei pysty käsitellä sairauttaan.

        Tsekatkaa tehokodin web. Sieltä löytyy uusi palvelusaitti. Sinne saa myös psykiatriselta lähetteen.

        En todellakaan tiennyt että Terhokodissa on latva p2 osasto . Mutta mitä tekemistä syövän kanssa????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän senverran että yleensä siellä olo päättyy 1-3 viikon sisällä. Ei siellä kukaan ole kuukausi tolkulla

        Mikä tarve teillä on jatkuvasti valehdella?

        Tässä lainaus Terhokodin sivuilta:

        "Aika osastolla vaihtelee suuresti. Joku menehtyy matkalla ambulanssista huoneeseensa. Joku on hoidossa päiviä, toinen viikkoja ja kolmas kuukausia. Tavatonta ei ole sekään, että kun rankat hoidot lopetetaan, potilaan kunto kohenee niin paljon, että hän pääsee vielä toviksi kotiin."


      • Anonyymi kirjoitti:

        En todellakaan tiennyt että Terhokodissa on latva p2 osasto . Mutta mitä tekemistä syövän kanssa????

        Siinäpä sulle pähkinä purtavaksi.


    • Anonyymi

      Seiskan juttua en ole lukenut mutta veikkaan että Janita on itse ajatellut syövän pysähtyneen koska ei ollut levinnyt lonkkaan. Ehkä ei vaan pysty hyväksymään kuolevaisuutta. Tuokin, että syyttää saattohoitoa lääkärin virheeksi, heijastelisi samaa. Osoite taitaa olla kuitenkin ihan aikuisten oikeasti oikea.

      On saanut eilen voimakkaita rintatuntemuksia, luullut lopun tulevan ja pumpattu morfiinia.

      • Anonyymi

        Munchhausen sillä taitaa olla. Seiskan mukaan lonkat kuvattiin siksi kun ei muka pystynyt kävelemään, ja heti kuvauksien jälkeen taas liikkuikin ihan normaalisti ilman apuvälineitä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe