Olen sitä yrittänyt etsiä ympäri maailmaa, mut ei tahdo mistään vaan löytyy...?
olikohan tuo alempi uutinen sittenkin joku vitsi vai saako sen jostain oikeasti!
Mistä tuon Delphi 2005 personalin voi ladata
8
744
Vastaukset
- ööök
sivuilta löytyä www.borland.com
Sieltä löytyy myös järeämmät trialeina. - ...
Delphi 2005 Architect Trial (kokeiluversio) oli ainoa Delphi 2005 mikä löytyi. Ja keys only (pelkät aktivointikoodit)-osastosta löytyi Delphi 2005 Personal. Pelkällä aktivointikoodilla ei tee mitään.
- Duke
Kyllä se on julkaistu tuo Delphi 2005 Personal. Mutta kun Borland ei jostain syystä ole halunnut laittaa tuota ladattavaksi. Tuon Delphin pitäs saada jonkun tietokonelehden CD/DVD levyn mukana, esim. PC Magazine tai vastaavaa. Borlandin sivuilta saa vain ladattua rekisteröintiavaimen =(
- Ihmettelen vaan
Haluaisin todella saada käsiini tuon lehden, mutta en tiedä minkä lehden mukana Delphi ilmestyy. Käsittämätöntä hölmöilyä Borlandilta kun eivät pistä edes myyntiin tuota versiota, niin olen käsittänyt. Haluavat kai edistää piratismia, ei se ainakaan edesauta ihmisiä ostamaan laillisia versioita jos niitä ei ole saatavilla.
- Duke
Ihmettelen vaan kirjoitti:
Haluaisin todella saada käsiini tuon lehden, mutta en tiedä minkä lehden mukana Delphi ilmestyy. Käsittämätöntä hölmöilyä Borlandilta kun eivät pistä edes myyntiin tuota versiota, niin olen käsittänyt. Haluavat kai edistää piratismia, ei se ainakaan edesauta ihmisiä ostamaan laillisia versioita jos niitä ei ole saatavilla.
Olen eri tietokonelehtien kansia katellut, mutta en ole nähnyt missään missä olis tuota ko. Delphiä mukana???
Kait se olis laillista ladata tuo Delphi vaikka jostain P2P verkosta, jos se sieltä löytyis? Latais sitten vain tuon rekisteröintiavaimen Borlandin sivulta. - Nyt löytyi
Duke kirjoitti:
Olen eri tietokonelehtien kansia katellut, mutta en ole nähnyt missään missä olis tuota ko. Delphiä mukana???
Kait se olis laillista ladata tuo Delphi vaikka jostain P2P verkosta, jos se sieltä löytyis? Latais sitten vain tuon rekisteröintiavaimen Borlandin sivulta.Saksankielisen "PC Magazin"-lehden mukana on kuulemma Delphi 2005 PE. Katselin lehteä kerran akateemisesta, mutta sieltä sitä ei ainakaan löytynyt. Kai lehden voisi tilata, mutta kyllä se varmasti Suomeenkin jonkun lehden mukana jossain vaiheessa tulee. Kumma jos ei tulisi.
- dlp
Delphi 2005 personal löytyi PC Pro:n kesäkuun numerossa. Vaatii Win 2000/XP:n.
- kaupasta?
Mistä kaupasta tuota lehteä saa? En ole löytänyt sitä mistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726268- 1375674
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4733519Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1111922- 391311
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3831293- 681108
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471004Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110942Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan54910