eli kenellä näistä kolmesta parhaimmat kasvot 1 marttiina aitolehti 2 meghan markle 3 susanne päivärinta
laita nätimmyys järjestykseen
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jos noista pitää valita niin tietenkin meghan, marttiina on ruma kurppa ja päivärinta on vielä vanhempi kurppa. Martittina on myös hyvin maskuliininen nainen
- Anonyymi
minusta martinalla ja susannella paremmat kasvot eli ehkä se olisi 1 susanne 2 marttiina 3 meghan
1. Suski on ihan nätti nainen. Tykkään.
2. Meghan on jotenkin ei hyvällä tavalla erikoisen näköinen.
3. Martina näyttää mieheltä.- Anonyymi
niin suski on kaunis ja marttiinakin toisissa kuvissa nätti ja meghan on yhtäkkiä katsottuna kaunis mutta lähemmin katsottuna on kyllä erikoisen näköinen ja joku päivä oli rosa mtv3 aamussa ja jokin aika sitten anni sinnemäki oli mtv3 aamussa niin ei roosakaan pahan näköinen ollut ja seksikäs vartalo ja anni oli seksikäs eli 1 suski ja anni 2 rosa meriläinen 3 marttiina ja 4 meghan
Kaikki on nätimpiä kuin Juha Mieto. Mieluiten katsoisin Mexit Marklea saunassa sukset jalassa ja melkein yhtä mielelläni Susannea. Martina sopii paremmin saunan taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023