Diabetes-taistelua käyvä Virta Health sai uuden 93 miljoonan dollarin pääomaruiskeen
Suomalaisen Sami Inkisen diabetes-hoitoa kehittävä yritys sai uusimmalla rahoituskierroksellaan jättipotin.
Ostitteko hänen osakkeita?
13
133
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ostin kymmenellä tuhannella kruunulla. Nyt pitää tinkiä jonkun aikaa päivittäisistä siankylki annkosista ettei tule bankrottia.
Tuon artikkelin mukaan myös VLCD-dieetillä pääsee eroon lääkkeistä. Johtuisikohan tuo painon laskusta?
Kun siankylki maksaa 50 kruunua per kilo niin kyllä siitä pitää sitten luopua kyljestä pari kuukautta.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Tuon artikkelin mukaan myös VLCD-dieetillä pääsee eroon lääkkeistä. Johtuisikohan tuo painon laskusta?
"Tuon artikkelin mukaan myös VLCD-dieetillä pääsee eroon lääkkeistä. Johtuisikohan tuo painon laskusta?"
Etkö vieläkään ole mitään oppinut?? - Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Kun siankylki maksaa 50 kruunua per kilo niin kyllä siitä pitää sitten luopua kyljestä pari kuukautta.
"Kun siankylki maksaa 50 kruunua per kilo niin kyllä siitä pitää sitten luopua kyljestä pari kuukautta."
Sinun mielestäsi tulee halvemmaksi kova lääkitys, näönmenetykset ja amputoinnit?? Anonyymi kirjoitti:
"Tuon artikkelin mukaan myös VLCD-dieetillä pääsee eroon lääkkeistä. Johtuisikohan tuo painon laskusta?"
Etkö vieläkään ole mitään oppinut??Kannattaisi varmaan lukea linkkinsä ennen kun postailee niitä. Tuon artikkelin mukaan kakkoseen auttaa vatsan ohitusleikkaus, VLCD-dieetti ja karppaus. Kahden jälkimmäisen teho perustunee vähäiseen energiansaantiiin ja laihtumiseen.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Kannattaisi varmaan lukea linkkinsä ennen kun postailee niitä. Tuon artikkelin mukaan kakkoseen auttaa vatsan ohitusleikkaus, VLCD-dieetti ja karppaus. Kahden jälkimmäisen teho perustunee vähäiseen energiansaantiiin ja laihtumiseen.
"artikkelin mukaan kakkoseen auttaa vatsan ohitusleikkaus, VLCD-dieetti ja karppaus. Kahden jälkimmäisen teho perustunee vähäiseen energiansaantiiin ja laihtumiseen."
Pysädyppä ajattelemaan ennekuin vedät vääriä johtopäätöksiä Anonyymi kirjoitti:
"artikkelin mukaan kakkoseen auttaa vatsan ohitusleikkaus, VLCD-dieetti ja karppaus. Kahden jälkimmäisen teho perustunee vähäiseen energiansaantiiin ja laihtumiseen."
Pysädyppä ajattelemaan ennekuin vedät vääriä johtopäätöksiäVirran tutkimuksen mukaan karppaajien piti laihtua 15 kg jotta 90% pääsi eroon lääkkeistä. Vastaavasti skottitutkimuksessa 90% 15kg VLCD-dieetillä laihtuneista pääsi eroon lääkkeistä.
- Anonyymi
Kyseessä on Virta Healthin teettämä ja maksama tutkimus ja kaikki sen tekijät ovat Virta Healthin nykyisiä tai entisiä työntekijöitä tai perustajajäseniä.
Että sellainen "korkealuokkainen ja puolueeton" tutkimus. Anonyymi kirjoitti:
Kyseessä on Virta Healthin teettämä ja maksama tutkimus ja kaikki sen tekijät ovat Virta Healthin nykyisiä tai entisiä työntekijöitä tai perustajajäseniä.
Että sellainen "korkealuokkainen ja puolueeton" tutkimus.Juu. Isoin ongelma on siinä että verrokkiryhmä ei saa ravitsemusneuvontaa kuten karppaus ryhmä.
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Virran tutkimuksen mukaan karppaajien piti laihtua 15 kg jotta 90% pääsi eroon lääkkeistä. Vastaavasti skottitutkimuksessa 90% 15kg VLCD-dieetillä laihtuneista pääsi eroon lääkkeistä.
VLCD-dieetillä olleen opettajattaren olen nähnyt olevan hyvin heikossa hapessa.
Kuka teki ton skottilaisen tutkimuksen? - Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Juu. Isoin ongelma on siinä että verrokkiryhmä ei saa ravitsemusneuvontaa kuten karppaus ryhmä.
Juu ei vertailuryhmää saa johdatella "heikoille jäille"
- Anonyymi
hvp27 kirjoitti:
Juu. Isoin ongelma on siinä että verrokkiryhmä ei saa ravitsemusneuvontaa kuten karppaus ryhmä.
Sehän olisikin "vaarallista", koska siinä paljastuisi että paino laskee ja samat tulokset voidaan saavuttaa ihan virallisia hoito- ja ravintosuosituksia noudattamalla. Eihän kahta erilaista hoitomenetelmää voi vertailla, siitä voi saada vääriä tuloksia. Parempi vertailla keskenään "hoitoa" ja hoitamatta jättämistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532