Miksi sp osoitteen antaminen on.....

Anonyymi

....niin vaikea asia monelle naiselle?
Sähköposti olisi paljon miellyttävämpi tapa keskustella intiimisti.

15

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska suurin osa näistä "naisista" on oikeesti naisina esiintyviä miehiä, jotka haluavat vaan runkkumateriaalia, vedättää miehiä tai sun laittavan s-posti osoitteen......

• Anonyymi

Näin olen itsekin ajatellut.
        No, on mulla yksi ihana sp kontakti jonka kanssa kirjoitellaan ja vaihdellaan kuvia😊

• Anonyymi

Nimenomaan. Tämä on totisinta totta.

• Anonyymi

No vittu annaha omas eka niin katotaan! Ja onhan sulla spämmifiltterit kunnossa sekä virustorjunta päivitettynä

• Anonyymi

Arvaa vaan montako kertaa olen osoitteeni antanut tällä palatalla, vain muutama on vastannut.
        Mutta sulle mä en osoitetta anna, koska EN ole homo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa vaan montako kertaa olen osoitteeni antanut tällä palatalla, vain muutama on vastannut.
        Mutta sulle mä en osoitetta anna, koska EN ole homo.

Ja paljonko on roskapostia tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja paljonko on roskapostia tullut.

Ei sitten niin yhtään roskepostia ole tullut.
        Toisin kuin täällä... lähes puolet on paskakommentteja.....

• Anonyymi

Eikö sama sitten ole antaa suoraan koti osite. Hullu se joka antaa sähköpoti osoitteen muutaman lauseen jälkeen, naiset olette fiksuja kun kartatte näitä pyytäjiä. T. TURVA MIES

• Anonyymi

Eipä ole kotiovellakaan ketään näkynyt vaikka sp osoitetta olen jakanut.
        Taita turvamies olla yksi naisena esiintyvä "mies"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole kotiovellakaan ketään näkynyt vaikka sp osoitetta olen jakanut.
        Taita turvamies olla yksi naisena esiintyvä "mies"

Tai alakoululainen pikkupoika koulutunnin tylsyyttä karkottamassa kuten useimmat muutkin täällä.

• Anonyymi

Ehkä naiset on varovaisempia, pelkäävät saavansa postia kaikilta niiltä epätoivoisilta miehiltä, jotka lätkäisevät oman s-postiosoitteensa joka väliin....
      Mutta kyllähän tosimies yhteystiedot antaa, jos yhteyttä haluaa. Ja kertoo itsestään jotain muutakin kuin että panettaa.

• Näin olen tehnyt ja antanut osoitteen mutta ilmeisesti kysessä ollut mies "naisia" koska eivät halua vastata. Jotkut sanoneet että 'liian henk.kohtaista tietoa' hahahh sanon minä
        Ja olen myös itsestäni kertoillut.

• Anonyymi
        Eero10 kirjoitti:

Näin olen tehnyt ja antanut osoitteen mutta ilmeisesti kysessä ollut mies "naisia" koska eivät halua vastata. Jotkut sanoneet että 'liian henk.kohtaista tietoa' hahahh sanon minä
        Ja olen myös itsestäni kertoillut.

Pisteet sinulle siitä :)
        Varmaan osa naisista kerjää vaan huomiota täällä eikä mitään muuta. Toivottavasti saat joku päivä postia tosinaiselta.

Edellinen nainen

• Anonyymi

Miksi et itse anna esim puhelinnumeroasi? Sen kautta on paljon nopeampaa, turvallisempaa laitella viestejä? Anonyyminä voi häiritä ja mitä vain! Siksi!

• Anonyymi

Eli siis tuöeen ovelle kolkuttelemaan pelkän sp osoitteen perusteella ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      154
      7704
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      218
      5726
    3. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4628
    4. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4246
    5. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      76
      3953
    6. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      32
      3878
    7. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3001
    8. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      109
      2926
    9. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      73
      2433
    10. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      114
      2342
    Aihe