....niin vaikea asia monelle naiselle?
Sähköposti olisi paljon miellyttävämpi tapa keskustella intiimisti.
Miksi sp osoitteen antaminen on.....
15
74
Vastaukset 15
- Anonyymi
Koska suurin osa näistä "naisista" on oikeesti naisina esiintyviä miehiä, jotka haluavat vaan runkkumateriaalia, vedättää miehiä tai sun laittavan s-posti osoitteen......
- Anonyymi
Näin olen itsekin ajatellut.
No, on mulla yksi ihana sp kontakti jonka kanssa kirjoitellaan ja vaihdellaan kuvia😊 - Anonyymi
Nimenomaan. Tämä on totisinta totta.
- Anonyymi
No vittu annaha omas eka niin katotaan! Ja onhan sulla spämmifiltterit kunnossa sekä virustorjunta päivitettynä
- Anonyymi
Arvaa vaan montako kertaa olen osoitteeni antanut tällä palatalla, vain muutama on vastannut.
Mutta sulle mä en osoitetta anna, koska EN ole homo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa vaan montako kertaa olen osoitteeni antanut tällä palatalla, vain muutama on vastannut.
Mutta sulle mä en osoitetta anna, koska EN ole homo.Ja paljonko on roskapostia tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paljonko on roskapostia tullut.
Ei sitten niin yhtään roskepostia ole tullut.
Toisin kuin täällä... lähes puolet on paskakommentteja.....
- Anonyymi
Eikö sama sitten ole antaa suoraan koti osite. Hullu se joka antaa sähköpoti osoitteen muutaman lauseen jälkeen, naiset olette fiksuja kun kartatte näitä pyytäjiä. T. TURVA MIES
- Anonyymi
Eipä ole kotiovellakaan ketään näkynyt vaikka sp osoitetta olen jakanut.
Taita turvamies olla yksi naisena esiintyvä "mies" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole kotiovellakaan ketään näkynyt vaikka sp osoitetta olen jakanut.
Taita turvamies olla yksi naisena esiintyvä "mies"Tai alakoululainen pikkupoika koulutunnin tylsyyttä karkottamassa kuten useimmat muutkin täällä.
- Anonyymi
Ehkä naiset on varovaisempia, pelkäävät saavansa postia kaikilta niiltä epätoivoisilta miehiltä, jotka lätkäisevät oman s-postiosoitteensa joka väliin....
Mutta kyllähän tosimies yhteystiedot antaa, jos yhteyttä haluaa. Ja kertoo itsestään jotain muutakin kuin että panettaa.Näin olen tehnyt ja antanut osoitteen mutta ilmeisesti kysessä ollut mies "naisia" koska eivät halua vastata. Jotkut sanoneet että 'liian henk.kohtaista tietoa' hahahh sanon minä
Ja olen myös itsestäni kertoillut.- Anonyymi
Eero10 kirjoitti:
Näin olen tehnyt ja antanut osoitteen mutta ilmeisesti kysessä ollut mies "naisia" koska eivät halua vastata. Jotkut sanoneet että 'liian henk.kohtaista tietoa' hahahh sanon minä
Ja olen myös itsestäni kertoillut.Pisteet sinulle siitä :)
Varmaan osa naisista kerjää vaan huomiota täällä eikä mitään muuta. Toivottavasti saat joku päivä postia tosinaiselta.
Edellinen nainen
- Anonyymi
Miksi et itse anna esim puhelinnumeroasi? Sen kautta on paljon nopeampaa, turvallisempaa laitella viestejä? Anonyyminä voi häiritä ja mitä vain! Siksi!
- Anonyymi
Eli siis tuöeen ovelle kolkuttelemaan pelkän sp osoitteen perusteella ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95913
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80668- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34614Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36512
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25492
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427