....niin vaikea asia monelle naiselle?
Sähköposti olisi paljon miellyttävämpi tapa keskustella intiimisti.
Miksi sp osoitteen antaminen on.....
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Koska suurin osa näistä "naisista" on oikeesti naisina esiintyviä miehiä, jotka haluavat vaan runkkumateriaalia, vedättää miehiä tai sun laittavan s-posti osoitteen......
- Anonyymi
Näin olen itsekin ajatellut.
No, on mulla yksi ihana sp kontakti jonka kanssa kirjoitellaan ja vaihdellaan kuvia😊 - Anonyymi
Nimenomaan. Tämä on totisinta totta.
- Anonyymi
No vittu annaha omas eka niin katotaan! Ja onhan sulla spämmifiltterit kunnossa sekä virustorjunta päivitettynä
- Anonyymi
Arvaa vaan montako kertaa olen osoitteeni antanut tällä palatalla, vain muutama on vastannut.
Mutta sulle mä en osoitetta anna, koska EN ole homo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaa vaan montako kertaa olen osoitteeni antanut tällä palatalla, vain muutama on vastannut.
Mutta sulle mä en osoitetta anna, koska EN ole homo.Ja paljonko on roskapostia tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja paljonko on roskapostia tullut.
Ei sitten niin yhtään roskepostia ole tullut.
Toisin kuin täällä... lähes puolet on paskakommentteja.....
- Anonyymi
Eikö sama sitten ole antaa suoraan koti osite. Hullu se joka antaa sähköpoti osoitteen muutaman lauseen jälkeen, naiset olette fiksuja kun kartatte näitä pyytäjiä. T. TURVA MIES
- Anonyymi
Eipä ole kotiovellakaan ketään näkynyt vaikka sp osoitetta olen jakanut.
Taita turvamies olla yksi naisena esiintyvä "mies" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole kotiovellakaan ketään näkynyt vaikka sp osoitetta olen jakanut.
Taita turvamies olla yksi naisena esiintyvä "mies"Tai alakoululainen pikkupoika koulutunnin tylsyyttä karkottamassa kuten useimmat muutkin täällä.
- Anonyymi
Ehkä naiset on varovaisempia, pelkäävät saavansa postia kaikilta niiltä epätoivoisilta miehiltä, jotka lätkäisevät oman s-postiosoitteensa joka väliin....
Mutta kyllähän tosimies yhteystiedot antaa, jos yhteyttä haluaa. Ja kertoo itsestään jotain muutakin kuin että panettaa.Näin olen tehnyt ja antanut osoitteen mutta ilmeisesti kysessä ollut mies "naisia" koska eivät halua vastata. Jotkut sanoneet että 'liian henk.kohtaista tietoa' hahahh sanon minä
Ja olen myös itsestäni kertoillut.- Anonyymi
Eero10 kirjoitti:
Näin olen tehnyt ja antanut osoitteen mutta ilmeisesti kysessä ollut mies "naisia" koska eivät halua vastata. Jotkut sanoneet että 'liian henk.kohtaista tietoa' hahahh sanon minä
Ja olen myös itsestäni kertoillut.Pisteet sinulle siitä :)
Varmaan osa naisista kerjää vaan huomiota täällä eikä mitään muuta. Toivottavasti saat joku päivä postia tosinaiselta.
Edellinen nainen
- Anonyymi
Miksi et itse anna esim puhelinnumeroasi? Sen kautta on paljon nopeampaa, turvallisempaa laitella viestejä? Anonyyminä voi häiritä ja mitä vain! Siksi!
- Anonyymi
Eli siis tuöeen ovelle kolkuttelemaan pelkän sp osoitteen perusteella ?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010470Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523595Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543361- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2152266- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221476Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396