Miksi sp osoitteen antaminen on.....

Anonyymi

....niin vaikea asia monelle naiselle?
Sähköposti olisi paljon miellyttävämpi tapa keskustella intiimisti.

15

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koska suurin osa näistä "naisista" on oikeesti naisina esiintyviä miehiä, jotka haluavat vaan runkkumateriaalia, vedättää miehiä tai sun laittavan s-posti osoitteen......

• Anonyymi

Näin olen itsekin ajatellut.
        No, on mulla yksi ihana sp kontakti jonka kanssa kirjoitellaan ja vaihdellaan kuvia😊

• Anonyymi

Nimenomaan. Tämä on totisinta totta.

• Anonyymi

No vittu annaha omas eka niin katotaan! Ja onhan sulla spämmifiltterit kunnossa sekä virustorjunta päivitettynä

• Anonyymi

Arvaa vaan montako kertaa olen osoitteeni antanut tällä palatalla, vain muutama on vastannut.
        Mutta sulle mä en osoitetta anna, koska EN ole homo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvaa vaan montako kertaa olen osoitteeni antanut tällä palatalla, vain muutama on vastannut.
        Mutta sulle mä en osoitetta anna, koska EN ole homo.

Ja paljonko on roskapostia tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja paljonko on roskapostia tullut.

Ei sitten niin yhtään roskepostia ole tullut.
        Toisin kuin täällä... lähes puolet on paskakommentteja.....

• Anonyymi

Eikö sama sitten ole antaa suoraan koti osite. Hullu se joka antaa sähköpoti osoitteen muutaman lauseen jälkeen, naiset olette fiksuja kun kartatte näitä pyytäjiä. T. TURVA MIES

• Anonyymi

Eipä ole kotiovellakaan ketään näkynyt vaikka sp osoitetta olen jakanut.
        Taita turvamies olla yksi naisena esiintyvä "mies"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä ole kotiovellakaan ketään näkynyt vaikka sp osoitetta olen jakanut.
        Taita turvamies olla yksi naisena esiintyvä "mies"

Tai alakoululainen pikkupoika koulutunnin tylsyyttä karkottamassa kuten useimmat muutkin täällä.

• Anonyymi

Ehkä naiset on varovaisempia, pelkäävät saavansa postia kaikilta niiltä epätoivoisilta miehiltä, jotka lätkäisevät oman s-postiosoitteensa joka väliin....
      Mutta kyllähän tosimies yhteystiedot antaa, jos yhteyttä haluaa. Ja kertoo itsestään jotain muutakin kuin että panettaa.

• Näin olen tehnyt ja antanut osoitteen mutta ilmeisesti kysessä ollut mies "naisia" koska eivät halua vastata. Jotkut sanoneet että 'liian henk.kohtaista tietoa' hahahh sanon minä
        Ja olen myös itsestäni kertoillut.

• Anonyymi
        Eero10 kirjoitti:

Näin olen tehnyt ja antanut osoitteen mutta ilmeisesti kysessä ollut mies "naisia" koska eivät halua vastata. Jotkut sanoneet että 'liian henk.kohtaista tietoa' hahahh sanon minä
        Ja olen myös itsestäni kertoillut.

Pisteet sinulle siitä :)
        Varmaan osa naisista kerjää vaan huomiota täällä eikä mitään muuta. Toivottavasti saat joku päivä postia tosinaiselta.

Edellinen nainen

• Anonyymi

Miksi et itse anna esim puhelinnumeroasi? Sen kautta on paljon nopeampaa, turvallisempaa laitella viestejä? Anonyyminä voi häiritä ja mitä vain! Siksi!

• Anonyymi

Eli siis tuöeen ovelle kolkuttelemaan pelkän sp osoitteen perusteella ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe