Lapuan hsutajaiset ovat edessä ja lähellä. Kaupan palvelut lakkaavat ja ikääntyvä lapualaisväestö kärsii apatiasta. Näin ei voi jatkua.
Lapuan hautajaiset
26
<50
Vastaukset
Josko Opisto pelastaisi? Tietääkö joku paremman keinon? 🤔
- Anonyymi
Keskustas on tämänkin jälkeen 2 K-kauppaa, 2 S-kauppaa, Halpa-Halli, Lidl ja Tokmanni. Aika apaattiseksi on väki menny, jos ei edes johonkin noista osu.
- Anonyymi
Kauppoja on vieläkin turhan paljon.
Mutta tämä valittaminen on niin mikavaa.
Oottako joskus lukenut jotain positiivista täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauppoja on vieläkin turhan paljon.
Mutta tämä valittaminen on niin mikavaa.
Oottako joskus lukenut jotain positiivista täällä.Liitos Seinäjoen kanssa on aika positiivista. Sitä odotellessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitos Seinäjoen kanssa on aika positiivista. Sitä odotellessa.
Niin teistä, mutta ei meistä! SILLOIN SEINÄJOEN TSO LASKEE, EMMEKÄ ME RUPEA TEITÄ ELÄTTÄMÄÄN!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liitos Seinäjoen kanssa on aika positiivista. Sitä odotellessa.
jos sellaasta liitosta meinaat odotella niin taitaa jäkälää kasvaa koko ukko ennen sitä
- Anonyymi
Seinäjoell piisaa suupielistä valutusta kuolasta, on noi vihiliäistä sakkia
- Anonyymi
JOUTAAKIN KOKO PITÄJÄ KADOTA. Me Seinäjokiset hallistemme teitä tiukn ottein, koska olette niin vastuuttomia!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOUTAAKIN KOKO PITÄJÄ KADOTA. Me Seinäjokiset hallistemme teitä tiukn ottein, koska olette niin vastuuttomia!!!
te vellihousut ketään hallitse,,ootte meidän herran hallinnassa
- Anonyymi
Lapua pärjää omillaan ,,,sulla on hallusinaatiot päällä ,ei täällä hautajaasia oo
Huh huh ku valtio antaa rahaa teille
- Anonyymi
annoonko luvan kirjoottaa,HÄ ?
Anonyymi kirjoitti:
annoonko luvan kirjoottaa,HÄ ?
Kyllä lidlis lupasit luvan. Annoin pari diapamia ja kaks Kepua sulle
- Anonyymi
Riippu_tissi kirjoitti:
Kyllä lidlis lupasit luvan. Annoin pari diapamia ja kaks Kepua sulle
ai se olit sinä,,yritit sillä sänkyyn mua,mutten lähtenyt kun en oo niitä miehiä
tv: Veke Anonyymi kirjoitti:
ai se olit sinä,,yritit sillä sänkyyn mua,mutten lähtenyt kun en oo niitä miehiä
tv: VekeSuu hoitoa tarjosit mut kieltäydyin kohteliaasti. Kävit sit penan pöksyill
- Anonyymi
Riippu_tissi kirjoitti:
Suu hoitoa tarjosit mut kieltäydyin kohteliaasti. Kävit sit penan pöksyill
Pena soitti ja sanoi että se olit sinä !
- Anonyymi
Oi Siivelläs kosketa, edes anna tuulahduksen käydä
Sä olet, Jeesus kallein aarteheni
https://www.youtube.com/watch?v=T0uiwsMHYLo - Anonyymi
Romanttisen ja rajallisen rakkauden lupausten takana on avarampi maisema. Portti tuohon vapauteen löytyy omasta sydämestä. Sitä me kai lopulta etsimme – että tuntisimme olomme kotoisaksi omassa sydämessä ja missä vain.
Se on piirtynyt mieleeni. Pieni, tykyttävä piste ultraäänessä. Vauvan sydän sisälläni. Neuvolassa kuulen sen äänen monta kertaa. Syntymän jälkeen näen sen pamppailevan hauraassa vastasyntyneen rinnassa ja tunnen sen ihoani vasten. Tällainen on sydämen alku.
Hidasta elämää - Anonyymi
Joutukaa sielut on aikamme kallis ,vuoteemme virtana vierivi pois ;)
- Anonyymi
Näitä mielen lauseita näin Hidasta Elämää
Kun elämässä kaiken menettää, silloin vapaus on ainut mitä käteen jää… …hymyile tai itket kuinka vaan, ole hetki niinkuin huomista ei olisikaan.
-Haloo Helsinki, Vapaus käteen jää
- Anonyymi
Missä kopassa tämä oikein on piilos, kyllä saapi ehtiä ja tämän pysyvyyttä vielä
Hyvyyden voiman ihmeelliseen suojaan
https://www.youtube.com/watch?v=lzhzDS4FO1Y- Anonyymi
Kyllä se näin on, jotta ihminen on heikko ajallisesti -silti aika pysyy iäti ?
Virsi 318 Jeesus, sä ainoa heikkojen auttaja - Soile Isokoski & Marita Viitasalo
1.
Minä vaivainen, vain mato, matkamies maan,
monet vaellan vaikeat retket.
Isänmaatani outona etsiä saan,
pian ehtivät ehtooni hetket.
Surutonta, ah, matkalla en majaa saa,
sinne kiirehdin, missä on toivoni maa,
lepo iäinen missä mun kätkee.
2.
Kuka lie kodin, kaupungin löytänytkään,
joka säilyä voisi maan päällä!
Ilo häipyy vain hetkisen kestettyään,
kuten kuihtuvi kukkanen täällä.
Elo täällä kuin unta ja varjoa on,
kuten kuohuva koski se on levoton,
veden lailla se hiekkahan haihtuu.
3.
Tämä ruumis kun kylmäksi jäähtyvä on
ja kun kuolema silmäni sulkee,
ilo taivaassa lahjoita loppumaton,
pyhät minne sun tielläsi kulkee.
Isä, Poika ja Henki, sun kunniatas
joka paikka on täynnä ja kirkkauttas.
Sinun kiitos ja kunnia. Aamen.- Anonyymi
Kyllä on kateellista porukkaa.
Suu vaahdos ja naama punaisena vaahdotaan ja karehditaan.
Ennenmuinoin sanotiin, että kiiruulla ei tuu kuin kusipäisiä kakaroita.
Nyt jotensakkin tuntuu, että onko nuo ihmiset juurikin niitä.
Taivas varjele jos vielä opettavat jälkipolvilleenkin, kuinka ihmisiä pitää karehtia.
Tuolla kun kulkee ja kuuntelee mitä varsinkin miespuoliset ihmiset puhuvat, kateus on se suurin joka loistaa puheista ja toinen ivaileminen.
Paha on tuollaisten ihmisten olla, kun ei muuta osaa puhua.- Anonyymi
mähän oon sanonu jo monta vuotta että assjokiset on tyhmiä ja tolloja,,,nykkö sä sen vasta tajuat ?
- Anonyymi
Lapuan tyhmyreiden hautajaiskirjoitus: Paljon tilasit, paljon pilasit, viimein kolvisi kylmeni!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi453703Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4653554Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan302989Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!882105- 1501759
- 1051700
- 1221475
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541410Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401202Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l61085