Uusi albumi 10.4.20

Anonyymi

Nightwishin uusin albumi näköjään tuodaan kansan kuultavaksi 10.4.. Albumi sisältää 9kappaletta. Nimeksi annettu Human :||: Nature. Koko biisin kirjoituksesta vastaa Tuomas Holopainen.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole vakuuttunut. Olen bändin fani. Ollut jo vuodesta -04 ja jatkan fanina pysymistä, mutta mutta... Jos tätä(kin) albumia mainostetaan lauseella "pitää kuunnella useamman kerran, että aukeaa", niin en osta. Biisien nimet ja albumin kansi ynnä muu enteilee, että levy on EFMB vol.2. EFMB on vähiten kuuntelemani NW-levy.

      Tätä levyä on nyt odotettu mistä asti? 2015? Ja 9 biisiä? Odotin enemmän sisältöä. Toivottavasti biisit ovat edes enemmän metalli-sävytteisiä. Niitä humppafolk-veisuja ei tarvita toista levyllistä. Jotain The Wayfarer-biisin kaltaista olen toivonut jo jonkin aikaa. Enemmän powermetal vaikutteita.

      Noh, jäädään odottelemaan, olisiko ensikuussa vaikka single pihalla.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Juu-ei, tämä ei ole tilaustyö mörinästä ja kitaravallista pitäville, bändin nimikin on Nightwish. Holopaisella on tietty mieltymys kelttiläiseen musiikkiin ja näitä vivahteita on bändin viimevuosien esityksissä ollut. Nightwish eroaa soundillisesti massasta, näitä kitaran sahaajia metallibändeissä riittää, jo pelkästään Troyn mukaan tulo teki Nightwishista erikoisen. Troyn panos näkyi jo edellisellä levyllä, tuskin tässä reiskassa on Troyta vähempää. Tämä ooppera-kailotus on ohi Nightwishilla vaikka Floorilla paukut riittäisi vaikka mihin, aikansa kutakin. Viimevuosien Nightwish kuulostaa hyvin ammattitaitoiselta, hyvät biisit hyvät soittajat ja ennenkaikkea keulilla on maailman parhaat laulajat Floor ja Marco - Nightwish ei voi epäonnistua.


      • Anonyymi

        9 biisiä joo mutta eivät taida mitään 3min värssyjä olla. Mukana myös cd2 jossa 8osainen kokonaisuus. Cd3 ilmeisesti sitten cd1:kkösen instrumentaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9 biisiä joo mutta eivät taida mitään 3min värssyjä olla. Mukana myös cd2 jossa 8osainen kokonaisuus. Cd3 ilmeisesti sitten cd1:kkösen instrumentaali.

        Mikä kolmoslevy? Vai oletatko vaan, että tulisi taas instrumentaaliversiokin saataville DPP:n tapaan. Se on niin outoa kuunneltavaa, kun instrumentit on kuitenkin aina raivattu soittamaan taustamattoa laulun tieltä, mutta sitten laulu puuttuukin. Olisi edes mukana joku muu sooloinstrumentti.

        Mutta tuo HUMAN :II: NATURE -levyn kakkoslevy kuulostaa kiinnostavalta. Toki isot odotukset kohdistuu ykköslevyyn, mutta koska Nightwish ei ole kertakäyttökamaa, niin eiköhän sitäkin tule kuunnelluksi aikanaan.


    • Anonyymi

      Ai Jumalauat! Tuplalevy.

      Rahaa kyllä menee kun pitää ostaa sekä CD:nä että vinyylinä.

      Mutta väliäkö tuolla kun en juuri muusta musiikista maksa, kuin NWn musiikista.

      • Anonyymi

        Tismalleen samaa mieltä. Odotan paljon eri versioita koska en juuri muuta musiikkia enää fyysisenä osta. Toivon myöskin videoita ja dokumenttejä projektin tiimoilta.


    • Anonyymi

      Minun ajatuksissani kakkoslevy on ykköslevy instrumentaalina. The greatest show on Eatrh on tavallaan kooste EFMB:n muista biiseistä. Miksei nyt voisi tulla normaalia tuhdimpi instrumentaali samaan tapaan perinteisen orkesterikakkoslevyn sijasta.

    • Anonyymi

      Ihme nimikkailua human 'hässäkkä' nature. Tilatessa on oltava tarkkana, että posti ei kanna kotiin mattia ja teppoa.

      • Anonyymi

        Holopainen yrittää aina olla niin syvällistä, että. Minullekaan sen seitsemät symbolit ja ihmesanat eivät aukea enkä odota niiden aukeavan amerikkalaisillekaan. Räppi on nykyaikaa ja muinaishienostotermit mennyttä hollywoodissa kuin myös peräseinäjoella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Holopainen yrittää aina olla niin syvällistä, että. Minullekaan sen seitsemät symbolit ja ihmesanat eivät aukea enkä odota niiden aukeavan amerikkalaisillekaan. Räppi on nykyaikaa ja muinaishienostotermit mennyttä hollywoodissa kuin myös peräseinäjoella.

        Räppi nykyaikaa, ole nyt jo hiljaa. Metalliskene senkun kasvaa, Nightwish on kyllä skeidaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Räppi nykyaikaa, ole nyt jo hiljaa. Metalliskene senkun kasvaa, Nightwish on kyllä skeidaa.

        Vakavissaanko täällä joku muistelee jurakautta.


    • Anonyymi

      Ostat vain Nightwishia?? Voi sinua, minä tein samaa joskus 15 vuotiaana :D

      • Anonyymi

        Älä vanno ja vakuuta, ettei muisti vielä joskus petä. Nightwishilla on kuulemma ikivanhojakin faneja jostakin vinyylikaudelta vai savikiekkokausiko se oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä vanno ja vakuuta, ettei muisti vielä joskus petä. Nightwishilla on kuulemma ikivanhojakin faneja jostakin vinyylikaudelta vai savikiekkokausiko se oli.

        Muisti teki minulle tepposet ja vaihdoin turkulaisveljeksiin.


      • Anonyymi

        Minä se osasin kirjoittaa jo 15-vuotiaana. Voi sinua!


    • Anonyymi

      No oli jo aikakin. Ei meinaan millään riitä rahat sen pilvenpiirtäjän rakentamiseen.
      Kiertue fanituotekrääsä albumimyynneillä saadaan "Tuomas Tower" valmiiksi. Sinne voi sitten palkata niin paljon palvelijoita kuin sielu sietää...

      • Anonyymi

        Hyvä vaan että ihmisroska-luusereilla käy Tuomasta kateeksi.

        Ainakin minua se lämittää. Mitä huonommin white trashilla menee, sitä onnellisempi olen.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vaan että ihmisroska-luusereilla käy Tuomasta kateeksi.

        Ainakin minua se lämittää. Mitä huonommin white trashilla menee, sitä onnellisempi olen.)

        Osui ja upposi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä vaan että ihmisroska-luusereilla käy Tuomasta kateeksi.

        Ainakin minua se lämittää. Mitä huonommin white trashilla menee, sitä onnellisempi olen.)

        No tämä se tästä puuttui että rasistit on pesiytyneet tänne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä se tästä puuttui että rasistit on pesiytyneet tänne

        Takuuvarma Suomi24-keskustelun tunnusmerkki on se, että jengi on sekaisin kuin seinäkello puolin ja toisin.

        Menkää nyt katsomaan jostain nykykielen sanakirjasta, mitä termit tarkoittavat.

        Ja ottakaa vähän happea. Internet on kissavideoita ja trollausta varten. Se kannattaa pitää mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takuuvarma Suomi24-keskustelun tunnusmerkki on se, että jengi on sekaisin kuin seinäkello puolin ja toisin.

        Menkää nyt katsomaan jostain nykykielen sanakirjasta, mitä termit tarkoittavat.

        Ja ottakaa vähän happea. Internet on kissavideoita ja trollausta varten. Se kannattaa pitää mielessä.

        https://www.youtube.com/watch?v=13pMuseuJao White Trash = Parasta musiikkia


    • Anonyymi

      Eipä säväytä. Onneksi löysin Sabatonin elämääni vuonna 2017. Voi kuunnella juuri sitä musiikkia mistä oikeasti pitää. Jännä juttu, että taitaa käydä ensimmäisen kerran 20 vuoteen toteen, etten osta Nightwishin pitkäsoittoa. Sonata Arctican kohdalla lopetin uusien levyjen oston Stones grow her namen jälkeen. Musiikki muuttui pop-progeksi ja Kakon ääni entistä nasaalimmaksi. Yksi hyvä kappale ei riitä kokonaisella albumilla. Nightwishin EFMB albumilla on toki muutama hyvä biisi, mutta suuntaus on se, että joka albumilla on ollut entistä vähemmän hyvää kamaa. Ja jopa täysiä floppeja tuolla viimeisimmällä.

      • Anonyymi

        Onks ruotsalaiset käyneet omia sotia viikinki aikojen jälkeen, eli noin 1000 vuotta sitten. Todellisia asiantuntijoita. Itse olen kotoisin Rautjärveltä ja oksennan aina kun joku ruotsalainen alkaa joikamaan valkoisesta kuolemasta. Jos se vajaaälyisen näköinen laulusolisti kävisi vaikka muukalaislegioonassa opiskelemassa peruskoulutuksen ja hommaisi vähän "työkokemusta" mistä laulaa niin voisihan sen ottaa vähän enemmän tosissaan mutta toisaalta jos musiikki on täyttä skeidaa niin vaikea sitä katu-uskottavuutta on luoda.


    • Anonyymi

      Nightwis on yliarvostettu bändi. Ihme pimputtelua ja ujellusta. Jotkut kullervot kuhtuvat taiteeksi ja teokseksi jne.
      Tässä fuckin bändissä ei ole rokkia tai metallia millään lailla. Suuret orkestraatiot ei tee suurta bändiä.

      • Anonyymi

        Varo vaan, kohta joku katkera luuserifanipoika tulee haukkumaan sinua white trashiksi!


    • Anonyymi

      Nightvitsi sapaton kaikki beast bändit amarantti sonata kakki ynnä muut on hirveetä kakkiaripulia. Ne joutas pyyhkiä maailmasta vidduun kaikki. Paske musaa paske tyypeille. Hävetkää

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      258
      800
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe