4t raivaussahoja on olemassa ja yhden omistankin mutta onko 4 tahtista moottorisahaa vielä tehty?
tuosta raivurista saisi aika helpolla tehtyä moottorisahan kun ottaa putken irti ja laittaa vetorissallisen kytkinkellon ja laipan kiinni.
4 tahtinen moottorisaha kokemuksia?
13
4409
Vastaukset
- Anonyymi
Pantiin pikkufiiatin moottori moottorisahaan ja kyllä meni jouhevasti 18 tuuman terä.
Pirun raskas vain mutta tehtiin siitä semmonen kenttäsirkkeli niin lankkua pukkaa joutuun. Vois tuo mopoauton moottori olla kans hyvä. joten kokeile. - Anonyymi
Onhan niitä ollut. Samoin wankkeleita,turbiineja ja twinejä. Varmaan tiisseleitäkin. Mitä niissä sitten on järkeä on varmaan eri juttu.
- Anonyymi
täältä löytyy 4 tahtimoottorilla oleva moottorisaha jonka moottorina on kiinanpoikien 35cc nelitahti.
ei muuten hyydy isompaankaan koivuun ja tankilla sahaa 2 tuntia:D- Anonyymi
Millä kierroksella huipputeho ? paljonko ketjunopeus.
Sitähän sahoissa tarvitaan
- Anonyymi
ainakin k-rauta myy 4-tahti sahaa nimellä GRAFT 49cm2. hINTA NOIN 250€.
- Anonyymi
TARKOITIN "PROF"
- Anonyymi
4- tahtista moottorisahaa löytyy K- Raudan hyllystä !! Tietenkin jonkun kyselyikäisen tehtävä vielä aloitus sen tehoista, kierroksista ja ketjunopeudesta...
- Anonyymi
Saako K-kauppiaalta palkkion, jos löytää sellaisen kaupan hyllystä?
- Anonyymi
Kaikkea voi löytää. Eri asia tekeekö niillä jotain.
- Anonyymi
Tuommoisia ei.
(Meillä tarvita,hyi,olin jo sanan unohtanu). Ei mee kato naisten päähän. - Anonyymi
Voithan sä käydä kotonas Skodalla niin paljon kun haluat. Päiviä aikaa......
- Anonyymi
Mun pitäs olla silti tietonen sun tekemisistä . Ja sun mun. "Saman katon alla".
Joka päivä. Vaikkei nähtäskään,niin aina pitäs olla kotona.
Nii. - Anonyymi
Meil on sitte ulkonakin tilaa. /pihalla. Sun töskätä mitä haluat.
Siel on varmaan sulle kaikkee kiinnostavaa. Pihat ja puutarhat ja tallit täynnä. Niinku meillä sanottiin. +pyöröt telineessä.
Mut ne on aitan vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä412213Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2191916- 1091516
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421255- 1151187
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1361094Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251068- 74982
- 70940
- 60907