Muutama vuosi sitten gyne antoi reseptin estrogeenistä. Ei otettu papaa ja se on aina ollut puhdas. En hakenut kun vointi oli hyvä. Mutta nyt kun aloitin punttien noston, lihakset on kipeät kauan. En siis voi harjotella kun palautuminen on pitkäaikaista! Muutenkin ainaisia kipuja siellä täällä. Urheilua olen harrastanut aina ja nytkö pitäs antaa periksi? Ruokavalio ok. Stressiäkin on. Olen 56 vuotias. En keksi mitään muuta syytä tähän kuin estrogeenivaje. Olisko jotain luonnonmukaista apua?
Estrogeenistäkö apua? Alkaa ärsyttää jo!
7
88
Vastaukset
- Anonyymi
Vagifem apteekista. Reseptivapaa nykyään.
Pari kertaa viikossa esim. voi laittaa tai tarkemmat ohjeet gyneltä.- Anonyymi
Kiitos, en tarvitse alapään terveyteen hormoneja. Ei vaivaa millään tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, en tarvitse alapään terveyteen hormoneja. Ei vaivaa millään tavalla.
Se on samaa hormonia ulkoisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on samaa hormonia ulkoisesti.
Hormoni ulkoisesti on kuin lääkelaastari tavallaaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hormoni ulkoisesti on kuin lääkelaastari tavallaaan.
Tässä tapauksessa sitä ei voi verrata. Emätinpuikoissa ja -voiteissa on niin vähän estrogeenia ettei se vaikuta yleiskuntoon mitään, tarkoitettu vain emättimen limakalvojen hyvään ylläpitoon. Siksi niitä voi käyttää yleensä myös rintasyöpäpotilaatkin koska ei nosta veren estrogeenipitoisuutta.
- Anonyymi
Miksi syöt niitä Mieti????
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747304Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583143- 342380
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto271938- 201908
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131602- 181569
- 101569
- 521568