Onko palstalla muita itseoppineita? Minkälaista treeniä ja mistä saat vinkkejä ja sparrikavereita yms?
Itseoppineisuus
5
66
Vastaukset
- Anonyymi
Omat vinkit:
- Katso videoita
- Katso opetusvideoita
- Analysoi
- Lue ja kysy apua kamppailufoorumeilta
- Lue kamppailukirjallisuutta
- Sparraa kaverin/kavereiden kanssa
- Pohdi tekniikkaa ja taktiikkaa - Anonyymi
Ei taida olla suomi24 itseoppineita. On vain elokuvien katselijoita ja peruskurssin suorittaneita ja peruskurssin kesken jättäneitä.
- Anonyymi
Tunnustan :D Tosin seurassa -ja seuroissa lajikohtaisesti - kävin peruskurssia välillä mutta muuten kotona omaa haalaria-täytetty kaikella- väänsin lukkoihin yms. Vamma/sairaus oli osa syy mutta toinen oli saada toistoja paljon ja se pelasti ehkä hengen koska eka tunnilla opittu lukko tuli hakattua selkärankaan kotona yksin ennenkuin tarvittiin oikeasti peruskurssin ollessa kesken eikä sitä tasoa olisi ikinä saanut niillä muutamilla tunneilla. Virolaiset aikoinaan nousivat euroopan bjj kartalle youtuben videoita seuraamalla, ei ollut opettajaa. Itseoppineisuus on aika laaja käsite, autiosaari, tatami ja muut palvelut sekä treenikaveri ja nettiyhteys niin aika pitkälle pääsee...
- Anonyymi
Itse aloin kotona säkkiä ja piste palloa hakkaamaan, salilla nopeus voimaa, sitten heittelin 100kg hiekkalla täytettyä nahka säkkiä.
Sparrit hain alkuun humalaisista, sai todellisen tilanteen.
Sitten haastoin koviksen näköisiä ja maineelta kovia. Kai sitten seuraavaksi pitäisi hakata ammattilaisia. - Anonyymi
Hammassuojat on tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk682219Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921496Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621302Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701281- 1151150
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍84899- 104879