Nyt minulle selvisi, lieksalaiset on ihan

Anonyymi

oma ihmislajinsa, yksi neljästä päälajista. Niitä ovat:

- tavalliset ihmiset
- neandertalilaiset
- denisovan ihmiset
- lieksalaiset

Ei meitä mikään muu selitä.

39

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kamerat yhteyttä koetin opettajat huutaa vääriä on selvempi järki kuin kukaan Veera on nöyrä Komu tai pienille lapsille hissanmaikk

    • Anonyymi

      Sitten on paskanjauhajat, joihin aloittajakin ilmeisesti kuuluu.

      • Anonyymi

        Se on lieksalaisten alalaji.


      • Anonyymi

        Näin pienessä populaatiossa kaikki ovat serkuksia.


      • Anonyymi

        Onhan muutkin katkeria, kostonhimoisiakin. Kostavat omat töppäyksensä muille. Myös sen, että tie on rakennettu liian lähelle persettä tai jalat ovat liian lyhyet ja naama on kuin onkin vino.


    • Onko Lieksan ihmisen tieteellinen nimi Homo Lieksae?

      • Anonyymi

        Ei suinkaan noin yksioikoisesti .

        Lieksalaisen tieteellinen nimi on Homo Desertomus.
        Ja se alalaji on Humo operies.


      • Anonyymi

        Ei ole vaan muslimi valehtelia muistamaton.


    • Anonyymi

      Kerta kaikkiaan Lieksalaiset on niin kovia että lappalaisetkin ajoi pohjoista kohti.
      Vielä nykyäänkin kun heidän parissa sanoo sanan Lieksa lappalaiset hätkähtää.
      Kyllä Lieksa on ihan oma lajinsa, mustasukkasesti varjellu ettei vaan geenit ole päässy sekaantumaan. Siitä on kiittäminen tummia esi-isiä.

      • Lieksan ihminen suunnisti heti historian alkuhämärissä Afrikasta suoraan Lieksaan ja täällä on pysytty. Tämä on todellista kotiseuturakkautta.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Lieksan ihminen suunnisti heti historian alkuhämärissä Afrikasta suoraan Lieksaan ja täällä on pysytty. Tämä on todellista kotiseuturakkautta.

        Miten se lieksalainen oli Afrikkaan joutunut ja tullut sieltä takaisin tänne pysymään?
        Afrikka on tullut Lieksaan ja pysyy täällä, kun on se iki-ihana ilmainen elinikäinen elätys.
        Lieksan ihmistä ei Afrikka elättänyt, siksikö palaili takaisin. Miten ihmeessä ihminen alunperin sinne joutui?
        Ei jokaikinen lieksalainen ole alkuperäinen, eikä jokaikinen ole sisäsiittoinen, niinkuin tunnutaan luultavan. Sitäpaitsi laki kieltää naimasta serkkunaan.
        Miksi nämä Lieksan mollaajat yleensäkin ovat täällä? Eikö ole älliä maahanmuuttaa vaikka Timbuktuun? Miksi kiusata itseään, kun koko ympäristö on hanurista, mikä pitelee? Luulen, että nämä mollaajat itse ovat niitä, jotka eivät ole edes käyneet missään eri pitäjässä.
        Jos olisivat, tietäisivät että samaa se on kaikkialla, töitä on tehtävä elääkseen, raha ei puussa kasva.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Lieksan ihminen suunnisti heti historian alkuhämärissä Afrikasta suoraan Lieksaan ja täällä on pysytty. Tämä on todellista kotiseuturakkautta.

        Miten se lieksalainen oli Afrikkaan joutunut ja tullut sieltä takaisin tänne pysymään?
        Afrikka on tullut Lieksaan ja pysyy täällä, kun on se iki-ihana ilmainen elinikäinen elätys.
        Lieksan ihmistä ei Afrikka elättänyt, siksikö palaili takaisin. Miten ihmeessä ihminen alunperin sinne joutui?
        Ei jokaikinen lieksalainen ole alkuperäinen, eikä jokaikinen ole sisäsiittoinen, niinkuin tunnutaan luultavan. Sitäpaitsi laki kieltää naimasta serkkunaan.
        Miksi nämä Lieksan mollaajat yleensäkin ovat täällä? Eikö ole älliä maahanmuuttaa vaikka Timbuktuun? Miksi kiusata itseään, kun koko ympäristö on hanurista, mikä pitelee? Luulen, että nämä mollaajat itse ovat niitä, jotka eivät ole edes käyneet missään eri pitäjässä.
        Jos olisivat, tietäisivät että samaa se on kaikkialla, töitä on tehtävä elääkseen, raha ei puussa kasva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se lieksalainen oli Afrikkaan joutunut ja tullut sieltä takaisin tänne pysymään?
        Afrikka on tullut Lieksaan ja pysyy täällä, kun on se iki-ihana ilmainen elinikäinen elätys.
        Lieksan ihmistä ei Afrikka elättänyt, siksikö palaili takaisin. Miten ihmeessä ihminen alunperin sinne joutui?
        Ei jokaikinen lieksalainen ole alkuperäinen, eikä jokaikinen ole sisäsiittoinen, niinkuin tunnutaan luultavan. Sitäpaitsi laki kieltää naimasta serkkunaan.
        Miksi nämä Lieksan mollaajat yleensäkin ovat täällä? Eikö ole älliä maahanmuuttaa vaikka Timbuktuun? Miksi kiusata itseään, kun koko ympäristö on hanurista, mikä pitelee? Luulen, että nämä mollaajat itse ovat niitä, jotka eivät ole edes käyneet missään eri pitäjässä.
        Jos olisivat, tietäisivät että samaa se on kaikkialla, töitä on tehtävä elääkseen, raha ei puussa kasva.

        Ihmisen alkukoti on Afrikassa niin sen takia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten se lieksalainen oli Afrikkaan joutunut ja tullut sieltä takaisin tänne pysymään?
        Afrikka on tullut Lieksaan ja pysyy täällä, kun on se iki-ihana ilmainen elinikäinen elätys.
        Lieksan ihmistä ei Afrikka elättänyt, siksikö palaili takaisin. Miten ihmeessä ihminen alunperin sinne joutui?
        Ei jokaikinen lieksalainen ole alkuperäinen, eikä jokaikinen ole sisäsiittoinen, niinkuin tunnutaan luultavan. Sitäpaitsi laki kieltää naimasta serkkunaan.
        Miksi nämä Lieksan mollaajat yleensäkin ovat täällä? Eikö ole älliä maahanmuuttaa vaikka Timbuktuun? Miksi kiusata itseään, kun koko ympäristö on hanurista, mikä pitelee? Luulen, että nämä mollaajat itse ovat niitä, jotka eivät ole edes käyneet missään eri pitäjässä.
        Jos olisivat, tietäisivät että samaa se on kaikkialla, töitä on tehtävä elääkseen, raha ei puussa kasva.

        Minkä takia palstalla ei saa mollata lieksalaisia, kun palstalla mollataan mamuja aamusta iltaan? Eikö edes hitusta itseironista huumoria sallita?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Minkä takia palstalla ei saa mollata lieksalaisia, kun palstalla mollataan mamuja aamusta iltaan? Eikö edes hitusta itseironista huumoria sallita?

        Mitäs tulivat, hekin voisivat maahanmuuttaa muualle, muualle, jos meno ei miellytä. Ikävöimään ei jää kukaan.
        Mistäs tiedät, miten lieksalaista mollattaisiin, jos maahanmuuttaisi Mogadishun lähiöön.
        Kehuako heitä pitäisi? No minäpä kehun: erittäin kauniita naisia, missityyppiä kaiketi, komeita nuoria uroksia, ihanat pusuhuulet, silmänvilke ihan toista kuin Suomipojalla. Lisäksi hyvää työmiesainesta, duunissa kaikki, jotkut jopa kahdessa eri paikassa. Kaikki puhuvat hyvin suomea, nopeaoppisia, kansakoulu kirjekurssina muutamassa kuukaudessa.
        Pysyisivät täällä, eivätkä maahanmuuttaisi minnekkään. Eivät ole sisäsiittoisia vaan useamman kohdalla on kyseessä linjasiitos , jotkut ovat ristisiitettyjä.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ihmisen alkukoti on Afrikassa niin sen takia.

        Minne väri on hävinnyt? Mäntysuopapesussako?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Ihmisen alkukoti on Afrikassa niin sen takia.

        Miksi täällä sitten alkuperäiset ihmiset ovat valkoisia eikä mitään hiilihangon mustia?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Lieksan ihminen suunnisti heti historian alkuhämärissä Afrikasta suoraan Lieksaan ja täällä on pysytty. Tämä on todellista kotiseuturakkautta.

        Ei se suunnistus oikein onnistunut ekakakerralla kun ollaan valkoisia, mutta nyt uusinnassa lappaa niitä mustia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täällä sitten alkuperäiset ihmiset ovat valkoisia eikä mitään hiilihangon mustia?

        Aikaa myöten ihon pigmentti on muuttunut vastaamaan elinolosuhteita. Se on sitä evoluutiota.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Aikaa myöten ihon pigmentti on muuttunut vastaamaan elinolosuhteita. Se on sitä evoluutiota.

        Kuuleppas evoluutikko! Luoja on luonut kylmien alueiden immeiset valkoisiksi ja kuumien alueiden asukit mustiksi.
        Valkonaamat kestävät kylmyyttä ja mustanaamat eivät pala auringossa.
        Miksi nämä aurinkoa ja kuumuutta kestävät änkeävät tänne kylmyyteen? Mikä muu vetää kuin raha? Valkonaamat voivat käydä kuumilla alueilla mutta eivät massamaahanmuuta, vaan pysyvät mieluummin viileämmässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuuleppas evoluutikko! Luoja on luonut kylmien alueiden immeiset valkoisiksi ja kuumien alueiden asukit mustiksi.
        Valkonaamat kestävät kylmyyttä ja mustanaamat eivät pala auringossa.
        Miksi nämä aurinkoa ja kuumuutta kestävät änkeävät tänne kylmyyteen? Mikä muu vetää kuin raha? Valkonaamat voivat käydä kuumilla alueilla mutta eivät massamaahanmuuta, vaan pysyvät mieluummin viileämmässä.

        Sodat ja luonnonkriisit saavat aina aikaan massamuuttoja. Valkonaamatkin sitä harrastavat. Suomeen tuli evakoita ja sotalapset lähtivät Ruotsiin. Ja raha veti sitten monia suomalaisia Ruotsiin.

        Ei maha mitään jos uskot ennemmin valkonaama/mustanaamauskomuksiin kuin tutkittuun tietoon. Elämmehän sitä totuudenjälkeistä aikaa jolloin faktoilla ei ole merkitystä ja uskoa auktoriteetteihin, kuten poliisiin, oikeuslaitokseen ja tieteelliseen tutkimukseen pyritään horjuttamaan. Suomessa tätä myyräntyötä tekevät Perussuomalaiset. Hyvä koululaitos on tutkitusti viimeinen suojamuurimme joka suojelee meitä populismin pölhöydeltä. Saa nähdä milloin persut saavat kerättyä riittävästi rohkeutta/röyhkeyttä hyökätäkseen sitäkin vastaan.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Aikaa myöten ihon pigmentti on muuttunut vastaamaan elinolosuhteita. Se on sitä evoluutiota.

        Yhtähyvin voidaan väittää että afrikan matut muuttuu täällä valkoiseksi kunhan notkuvat Suomessa aikansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhtähyvin voidaan väittää että afrikan matut muuttuu täällä valkoiseksi kunhan notkuvat Suomessa aikansa.

        Kun parikymmentä tuhatta vuotta notkuvat niin varmasti muuttuvatkin. Muutuimmehan mekin.


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Sodat ja luonnonkriisit saavat aina aikaan massamuuttoja. Valkonaamatkin sitä harrastavat. Suomeen tuli evakoita ja sotalapset lähtivät Ruotsiin. Ja raha veti sitten monia suomalaisia Ruotsiin.

        Ei maha mitään jos uskot ennemmin valkonaama/mustanaamauskomuksiin kuin tutkittuun tietoon. Elämmehän sitä totuudenjälkeistä aikaa jolloin faktoilla ei ole merkitystä ja uskoa auktoriteetteihin, kuten poliisiin, oikeuslaitokseen ja tieteelliseen tutkimukseen pyritään horjuttamaan. Suomessa tätä myyräntyötä tekevät Perussuomalaiset. Hyvä koululaitos on tutkitusti viimeinen suojamuurimme joka suojelee meitä populismin pölhöydeltä. Saa nähdä milloin persut saavat kerättyä riittävästi rohkeutta/röyhkeyttä hyökätäkseen sitäkin vastaan.

        Älä muslimi vääriste evakoista. Ne oli suomalaisia. Taas jäivät paskaa. Mutta sehän on sinun agentasi


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Sodat ja luonnonkriisit saavat aina aikaan massamuuttoja. Valkonaamatkin sitä harrastavat. Suomeen tuli evakoita ja sotalapset lähtivät Ruotsiin. Ja raha veti sitten monia suomalaisia Ruotsiin.

        Ei maha mitään jos uskot ennemmin valkonaama/mustanaamauskomuksiin kuin tutkittuun tietoon. Elämmehän sitä totuudenjälkeistä aikaa jolloin faktoilla ei ole merkitystä ja uskoa auktoriteetteihin, kuten poliisiin, oikeuslaitokseen ja tieteelliseen tutkimukseen pyritään horjuttamaan. Suomessa tätä myyräntyötä tekevät Perussuomalaiset. Hyvä koululaitos on tutkitusti viimeinen suojamuurimme joka suojelee meitä populismin pölhöydeltä. Saa nähdä milloin persut saavat kerättyä riittävästi rohkeutta/röyhkeyttä hyökätäkseen sitäkin vastaan.

        Evakot olivat ihan yhtä suomalaisia kuin sisämaassa asuvat, heidät kuljetettiin pois sota-alueilta, lähtö oli vapaaehtoinen. Kukapa sinne olisi jäänyt sodan jalkoihin.
        Lieksalaisia oli evakkoina mm. Kiuruvedellä, minunkin äitini ja isoäitini.
        Suomalaiset miehet olivat sotimassa, eivät he paenneet massoittain Afrikkaan, eikä Saksaan. Ruotsalaiset perheet ottivat suomalaisia lapsia turvaan sodalta, eivät äidit lähettäneet jälkikasvuaan tyhjän päälle yksinään, niinkuin afrikkalaiset tekevät.
        Suomalaiset.muuttvat Ruotsiin töihin autotehtaille, siellä oli töitä ja paremmat palkat kuin täällä. Perheenpäät kävivät etukäteen tutustumassa työpaikkoihin ja asuntoihin, palasivat takaisin.hakemaan perheensä. Eivät he jääneet poikaporukoissa keskenään patteroimaan ja nostelemaan sossusta päivärahoja ja itkemään, kun oli niin ikävä perhettä.
        Kaikille riitti työtä ja toimeentuloa. Lieksasta lähti paljon perheitä, (kaksi sisartanikin). Jotkut palasivat takaisin , kun sika oli syönyt eväät.
        Myös Usaan oli lähtijöitä, samoin Australiaan. Suurin osa menestyi hyvin, joistakin tuli jopa miljonäärejä. Se menestyi, joka teki töitä ja jaksoi toteuttaa unelmaansa.
        Suomalaiset miehet sotivat sotansa, eivät karanneet Afrikkaan kymmenin -sadointuhansin elelemään jonkin kehittymättömän maan Kelan roposilla.
        Muuten, mikään maa Afrikassa ei ole sodassa, kaikki kahinat ovat vain.siksi, kun ihmiset siellä eivät osaa olla sovussa. Suvut, klaanit ja heimot tappelevat vallasta ja alueista, niinkuin alkukantaiset tekevät kaikkialla.
        Ja vielä, jos et ole huomannut, tässä maailmassa rohkeimmat, röyhkeimmät ja härskeimmät perivät maan ja heitä on kaikkialla.aivan enenevissä määrin. Ei siinä ole millään puolueella väliä eikä tekemistä.


    • Anonyymi

      Kun aikoinaan kuunteli Kerttu Törnqvistia eduskunnassa, vakuuttui, että lieksalaiset ovat oma rotunsa.

    • Anonyymi

      Miksi Lieksalaisuus puhuttaa niin paljon?
      Välillä he jyskävät kovasti ja sitten tule piiiiiitkä seesteinen kausi, ei tapahdu mitään.
      Tällä palstalla on kovasti kerrottu Lieksan alkuperästä.
      Minä itse veikkaan osa Saamelaisista on jääny paikkalleen, suurinpiirtein Lieksan kohille, vaaramaisema ja iso vesistö on houkutellu jäämään.

    • Anonyymi

      Lieksalaiset kestää kusetusta parhaiten.

      • Anonyymi

        Niinhän ne viissamat kuulu sanoneen..Ja kusettajia kestää Lieksa parhaiten.
        tv. Liegsadar


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne viissamat kuulu sanoneen..Ja kusettajia kestää Lieksa parhaiten.
        tv. Liegsadar

        Minulle selvisi että taidan olla tämän viikonlopun selvinpäin.


    • Suomi24 Lieksa-palsta todistaa, että lieksalaiset ovat ihan oma ihmislajinsa. Tietysti kuulun itsekin tähän samaan ihmislajiin.

      • Anonyymi

        Olet kuitenkin paras valehtelemaan ja vääristelemään. Onnittelut muslimille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin paras valehtelemaan ja vääristelemään. Onnittelut muslimille

        Kiitos onnitteluista. Jatketaan yhdessä valehtelua ja vääristelyä menestyksekkäästi tänäkin vuonna.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuitenkin paras valehtelemaan ja vääristelemään. Onnittelut muslimille

        Mutta jos minä olen Lieksan paras valehtelija ja vääristelijä, eikö minun pitäisi olla jo valtuustossa?


      • Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

        Mutta jos minä olen Lieksan paras valehtelija ja vääristelijä, eikö minun pitäisi olla jo valtuustossa?

        Ei sinne hulluja oteta, siksi et ole valtuustossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne hulluja oteta, siksi et ole valtuustossa.

        Jos olen hullu, sittenhän minun kannattaa liittyä persuihin. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne hulluja oteta, siksi et ole valtuustossa.

        No äläs nyt tolleen nimittele. Ihtes vaan munaat vaikka anonyyminä. Ja tiedä häntä, vaikka varalla jo olisi valtuustoon. Pankko tais saada yli kuuskyt ääntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinne hulluja oteta, siksi et ole valtuustossa.

        Eine muslimia hyväksy jäseneksi. Eikä seinähulluja. Eikä varsinkaan sinua.


    • Anonyymi

      Jos Lieksalaiset on aivan oma rotunsa, niin kylän he on rakentanu ainakin kauniille paikalle, joen reunalle.

      Tuo asuinpaikka vanhaan aikaan on varmasti ollu "tuulinen". Joki on kuljettanu ihmisiä jos jokinmoista
      ja kaikki kulkijat ei ole ollu hyvät mielessä. Ja sattumoisin paikka on ollu uskontojen rajapintaa.

      Siinä on pitäny olla hereillä jatkuvasti ja nukkua ainoastaan, koiran unta.
      Mutta siihen ei pysty kukaan muu kuin Lieksalaiset itse.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe