IHODEN PÄIVÄKOTI

Anonyymi

Kyllä minä ihmettelin, kuinka voi olla mahdollista että nuori nainen TEE-VEESSÄ kitisee päiväkodin olosuhteista , ja sanoo että hänen 9. kuukautinen lapsensa kärsii eikä voi olla laitoksessa,,, eikö tuon ikäisen vauvan äiti kuuluisi olla kotonaan ja imettämässä lapsi tulevaisuuteen turvallisesti eikä haahuilla muualla oma etu ensisijaisena,, kyllä olisi maailmassa paljon korjattavaa,,,

9

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä Raumalla on Ihoden päiväkoti??

    • Anonyymi

      Mitä ihmettä. Äidin kuuluu mennä töihin heti kun äitiysloma loppuu. Ja yllätys, se on 9 kuukautta. On järjetöntä olla kaiken maailman vapailla, jopa 3-4 vuotta lapsen syntymästä. Sitten valitetaan naisten pienemmistä ansioista. Jos nyt vaikka 3 lasta tekee ja on 10 vuotta jos milläkin vapaalla, siinä kärsii äiti palkassa ja myöhemmin eläkekertymässä.
      Ruotsalaiset äidit eivät suostu hoitamaan lapsia yli 10 kuukautta, mikä on järkevää. Ei kai naisella ole mitään velvollisuutta uhrata itseään hoitamalla lapsia monta vuotta ja isät saa kaikki edut, niin työstä, kuin myöhemmin eläkkeissä. Jos nyt vaikka 30 tuhatta vuodessa tienaa, tekee 10 vuodessa 300 tuhatta. Nyt on vuosi 2020 ja tasa-arvo pitäisi olla selviö.

      • Anonyymi

        Kaikista pointeistasi heijastuu tyypillinen Suomalainen nainen,,,kaiken maailman vapailla,, kärsii äiti palkassa ,,, uhrata itseään ,, isä saa kaikki edut,, ja raha esillä hyvinkin paljon,,
        Tämä on hyvinkin tyypillistä SUOMALAISELLE NAISELLE,, varsinkin kun katsoo esim. Yhteiskunnan kärkipaikoilla,, politiikassa ym.eturivissä oleville naisille Meppejä myöten , 20-30 naista ,, parhaassa sikiämis iässä,, kuinka monta lasta näillä on ,, noin 5-10 kappaletta 35-45 vuotiailla,,,eivät ilmeisesti k- sen päälle yhtään mitään


    • Anonyymi

      TASA-ARVO ja TASA-ARVO, Älä sitten ihmettele ja valita kun viet lapsesi päiväkotiin vauvaikäisenä,, ei ihme jos niistä tulee häiriintyneitä ja ongelmaisia , älä myöskään kitise sitten väsymystäsi kun etenet ja luot työuraasi vain itseäsi ajatellen, en tiedä vielä yhtään miestä joka olisi synnyttänyt urallaan ,Eikö se ole tärkeintä että isäntä tuo särvintä pöytään ja kustantaa suurimmat menot,,,,

    • Anonyymi

      Voi jeesus teitä 50 lukulaisia. Vai tulee päiväkodista häiriytyneitä lapsia. Ja mies tuo särvintä pöytään. Herätkääs nyt persut tähän päivään. Se nyt vain on niin, että tasa-arvo on tätä päivää. Tai no ei ole kauan, kun nämä nykyiset ´´äidin pikku nassikka miehet´´jäävät naisten jalkoihin. Naiset ovat jo edellä koulutuksessa, kohta naiset valtaavat johtajien paikat ja tulevaisuudessa tekevät myös fyysiset työt, jolleivat jo tee suurimman osan niistä. Sopeutuvatko lapset paremmin yhteiskuntaan, tulevat sosiaalisiksi, kotikasvatuksella, vai päiväkodissa? Ja persuille tiedoksi sosiaalinen ei ole sama kuin sosiaalituet, joita te nautitte meidän veronmaksajien rahoilla.

    • Anonyymi

      ON muuten totta, ei tarvii mennä kuin PRAHAAN, BARCELONAAN tai KANARIALLE , ei ole lila tukkaa , irokeesiä , kelta tukkaa , lävistyksiä eikä läski leukoja niin paljon kuin Suomen niemellä , naiset ovat naisia omalla luonnollisella tavallaan,,,

    • Anonyymi

      Juuuh, ja sillai. Näytät olevan täysverinen persu. Persun tuntomerkit: Huutaa ja räyhää, arvostelee muita ihmisiä, itsetunto täysi 0, luulee asioita, ei tiedä, ei anna arvoa millekään erilaiselle, pelkää kaikkea muutosta, ei arvosta mitään, mitä Jussi ei arvosta, ei usko ilmastonmuutokseen vaikka tammikuussa on 10 astetta lämmintä ja lumesta ei tietoa, ja lopuksi, ainoa asia on, jonka tietää, perussuomalaiset pelastaa suomen kokoomuslaisten kanssa. Ai miksi tietää. Seuraavan hallituksen muodostaa persut ja kokoomus. Silloin äitiysloma todellakin ON 9kk, työttömät joutuvat, siis joutuvat töihin, palkka on mitä on, varakkaat saavat entistä enemmän etuisuuksia, suomalaiset laitetaan tekemään ´´paska´´ duunit, kun ulkomaalaisia ei enää ole, lista on loputon. Ai miksi, koska me oikeistolaiset olemme duunareitten vastakohta, me ajamme hyväosaisten etuja.
      Terveisin. Kokoomuslainen jäsennumerolla 227***
      Ps. Muista kun me olemme hallituksessa Jussi ja Orpo, sinä olet reilun parin tonnin eläkkeellä pohjasakkaa.

    • Anonyymi

      Niin vielä, lähde sinne Barcelonaan, tai Prahaan, sieltä varmaan saatkin naisen itselle. buahaahaa, hahahbuaahaaa, huhhahhuhahbuaa. Miten muka, kun raukka et saa suomestakaan.

      • Anonyymi

        MÄ SAI ENSIMMÄISEN TIPPARIN JO VUONNA - 73 ,ULKOMAILTA,, SINÄ ET OLLUT ILMEISESTI SYNTYNYTKÄÄN,, TAI SITTEN IHMETTELIT KOKO KESÄN, KASVAAKO SULLE EDES KARVOJA ARVEN YMPÄRILLE,,,,HEH-HEH,,,,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe