Miksi te miehet haluatte koko ajan

Anonyymi

Niin, miksi te miehet haluatte koko ajan panna? Onko teillä kulli päässäkin vai mistä se voi johtua?

32

598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paneminen on huono sana. Hyvä seksi, rakastelu, hyväily, molemminpuolinen nautinto ja rentoutus. Se on kanssakäymisen yksi hienoimmista lajeista, kun sen oikein oivaltaa.
      Kuka nainen ei sitä haluaisi?

• Anonyymi

Hyvin sanottu!
        En ole koskaan nainut, pannut enkä nussinut.
        Vain rakastellut, ja aina pitää olla tunnetta mukana, ei siitä muuten nauti.

T. M56

• Anonyymi

Hyvin sanottu!
        En ole koskaan nainut, pannut enkä nussinut.
        Vain rakastellut, ja aina pitää olla tunnetta mukana, ei siitä muuten nauti.

T. M56

• Anonyymi

En varmaan ole ainoa nainen joka haluaa panna, naida ja nussia kunnolla, ja mieluiten usein :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En varmaan ole ainoa nainen joka haluaa panna, naida ja nussia kunnolla, ja mieluiten usein :)

Tule käymään. !!

Mies 50 v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten pannan kunnolla ;) t: 22-vuotias mies

• Anonyymi

Olisit tyytyväinen että joku sinua edes jotenkin haluaa.Minä olen 63,eikä kukaan enää halua minua millään tavalla.

• Anonyymi

Täällähän on kaikkien tuntema legendaarinen velttokulli.Mitä sä täällä roikut

• Anonyymi

Rakastelu on kaunista, paneminen nuorten poikien juttu, koska eivät vielä tiedä näistä asioista..... missä se raja sitten onkaan ...40 veee?? Ehkä joku pppio jo aiemmin....

• Anonyymi

Romantillinen armastelu on ihan jees, myönnetään,
        mutta ollaanpa rehellisiä: yhteisestä virityksestä nouseva ronski, suorasukainen ja spontaani pano on silloin tällöin paikallaan. Eikä sitä voi silloin edes välttää, eikä tarvitsekaan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Romantillinen armastelu on ihan jees, myönnetään,
        mutta ollaanpa rehellisiä: yhteisestä virityksestä nouseva ronski, suorasukainen ja spontaani pano on silloin tällöin paikallaan. Eikä sitä voi silloin edes välttää, eikä tarvitsekaan...

Tuossa merkityksessä pano sana on jees.
        Pano sanasta tulee helposti mielikuva, että vain mies saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa merkityksessä pano sana on jees.
        Pano sanasta tulee helposti mielikuva, että vain mies saa.

No juuri tuota sanaa mun eri paikkakunnalla asuva uusi tyttöystävä käyttää, tyyliin: "Pano ainakin kerran viikossa, jookos"

• Anonyymi

Mistä arvasit?

• Anonyymi

Niinkö??? Pitääkö tässä sitten kääntyä nuorempien miesten puoleen kun niin panettaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinkö??? Pitääkö tässä sitten kääntyä nuorempien miesten puoleen kun niin panettaa?

Ei tarvitse. Kunnon molemmille nautittavaa pitkää panoa löytyy muutenkin.
        M50

• Anonyymi

Sitähän se sulla on pelkkää uneksimista kun pili seiso se ei.

• Anonyymi

Älä puhu paskaa 3 sekunnin muna sulla on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä puhu paskaa 3 sekunnin muna sulla on.

Kokemattomat huutelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ota kokeneempi. Niin saat paremman. Kiinnostaako?

• Anonyymi

Mä en kyllä ainakaan jaksa tätä jatkuvaa pantavana oloa! Pannaan ja jyystetään päivät ja yöt läpeensä!

• Anonyymi

Jaksamista & voimia sulle!
        Huilaa sitten haudassa

• Anonyymi

Menkää töihin😄

• Anonyymi

Minäkin panen koko ajan rahaa pankkiin.

• Anonyymi

Ei kannata! Sijoita!

• Anonyymi

mistä ihmeestä löytyis ympärileikkattua somppu huoran vittua.

• Anonyymi

Olisipa ikävää jos miehet ei haluaisi panna, en minä ainakaan valita.

• Anonyymi

Jos persettä haluat niin pyydä edes vähän nätimmin. Voi olla omassa käytöksessä se syy kun et koskaan saa.

• No ei kukaan meistä miehistä pysty siihen vaikka haluaisikin. Ehkä se on jotenkin syvällä gneeissä. Siinä on vaan jokin alkukantainen vietti, mutta onhan se naisillakin, joskaan ei aina niin brutaali, kuin meillä meihillä.
      Itse olen alkanut vähän miettiä omaa viettiäni vs. mitä olen saanut parisuhteissani. Nyt on tullut sellainen fiilis, että ei oikein kiinnosta se paneminen eikä vaimon/tyttöystävän pillin mukaan tanssiminen. En tiedä mihin tämä mietiskely johtaa, ehkä lopulliseen yksinäisyyteen tai ehkä sitten löydän jotain uutta siihen tilaan, joka paneskeleulta jää.

• Anonyymi

Tämä on evoluution tulos. Uroksella ei ole muuta tarvetta kuin jatkaa ihmislajin lisääntymistä. Kehityksen myötä joillekin uroksille on hieman ja vain hieman kehittyneempi ajatuksen kulku lajin jatkamisesta tai siitä saatavasta mielihyvästä. Rojut ränniin ja seuraavaa mahdollista naarasta etsimään jälkikasvun kasvattamiseen. Tämä primitiivinen toimintatapa on suurimmalla osalla miehistä käytössä vielä kehittyneemmissäkin kulttuureissa. Mitä tyhmempi pää, sitä huonompi saanti. Voisi tämän karsivan huonot yksilöt pois markkinoilta, mutta ilmeisesti hellekin on käyttöä naisten keskuudessa kun mielen kehitys ei toteudu.

• Anonyymi

Se on se seksuaalivietti. Joillakin naisilla se on alhainen ja olette viallisia yksilöitä! Evoluutio pysähtyy teidän kohdalla ja sehän on samalla hyvä asia, eikö?

• Anonyymi

Miksi te naiset ette halua koko aikaa panna? Mitä muuta te sitten mietitte ja mistä se voi johtua? Ettekö ole tavanneet miestä, jonka kanssa paneminen tuntuu hyvältä vai mitä te pihtaatte?

• Anonyymi

Haluaisin kyllä koko ajan panna ja paljon muuta en mietikään. Sillä panomiehellä on vaan niin paljon jotain muka tärkeämpää tekemistä että enimmäkseen joudun itse itseäni leluilla panemaan. Hyvältä sekin tuntuu mutta mies panemassa tuntuu vielä paremmalta.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      269
      5792
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1909
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1720
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1211
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      13
      1161
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      156
      1057
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1026
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      941
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      921
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      912
    Aihe