Lääkärissä kävin ja otettiin paljon verikokeita, ekg, keuhkoröntgen yms. ja lääkäri totesi minulla olevan kylkiväli lihakset/rustot kipeät.
Onko kellään ollut kyseistä vaivaa ja miten oirehtinut? Mistä on löytynyt parhain apu?
Minulla oireena rintalastan kipuilua ja luut kipeät painettaessa, lapaluiden välin kipuilua ja epämääräistä hikoilua.
Liittyykö hikoilu lihasjumiin?
Mistä apua kylkivälilihasten kipuiluun
4
3057
Vastaukset
- Anonyymi
Kammiovärinää, sydänlihas tulehtunut
- Anonyymi
Kuulostaa tutulta, tätä on nyt varmaan liikkeellä. Pahin pistos siinä missä kylkiluun rusto kiinnittyy rintalastaan, koko kylkiluu kipeä, selästä kun painaa oikeasta kohtaa vihloo rinnassa ja lapaluun tienoo myös jumissa. Lihasjumeja kehittynyt myös kipupaikkojen ympärille. Kyljellään ei voi nukkua, istuminen alkaa usein pistää rintaan ja kättä ei saisi käyttää mihinkään. Apua myös kaipaisin.
Kerran tuntui että naprapaatti sai jo hoidettua (availi lukkoja ja käsitteli fasciaa), mutta se tuli pian takaisin. Pientä apua: Lepo (kättä ei käytetä), vahvat särkylääkkeet, kunnon kineesioteippaus, hierontapallo lapaluiden alla, venyttely. Mutta aina se tulee takaisin juuri kun päivän-pari on tuntunut paremmalta.
Mitä muuta voisi kokeilla?- Anonyymi
Minulla rinta-ja kaularankakipuihin on auttanut lonkkien venytys.
https://hoitohuonesinja.fi/wp-content/uploads/2019/03/DSC_1385-2-e1551699911850.jpg
Ihan vain kun makaa sängyllä tuollai kantapäät vastakkain niin se laukaisee selän jännityksiä ainakin itsellä
- Anonyymi
Lääkäri ehdotti kineesioteippiä. Se toimi jos teippasi leveän sidoksen rintakehän ympäri, mutta vaikeutti palleahengitystä. Tavallinen ideaaliside ei oikein kestä paikallaan, mutta ns. tyrävyö toimii. Hengitystä sekin rajoittaa mutta helpottaa esim öisin. Varoituksen sana kuitenkin: jos sidoksia pitää kuukausia, lihakset heikkenevät. Sitten tarvitaan paljon vahvistavia harjoituksia jotta kuntoutuu ennalleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947