Iäkkäämmät miehet porukalla naimassa mua

Anonyymi

Olisi ihanaa saada kunnon rynkytystä kypsemmiltä kyrviltä ja spermat joka reikään. Olisi kiva myös kokeilla saada heiltä pissat päälle ja mahdollisesti myös sisälle. Haluaisin olla vanhojen miesten oma pikku huora jota saa käyttää miten haluaa.

Kunhan fantasioin.

46

1151

4Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yhteinen fantasia.. Voisikohan tuota realisoida? Kokeilla ihan oikeesti ja nauttia elämästä

      • Anonyymi

        Sitä minä ihmettelen miten yhdellä on aina mielessä mihin aurinko ei paista.Normaali ihminen ajattelee aurinkoisempia asoita.Minä perhettäni lapsenlapsia saa nähdä auringon nousun.Ja tietysti pankkitiliäni miten sijoitukset tuottavat odottelen pankista tietoo,Mut peräsuoli on tietysti ihmisellä oltava mut ei sitä tarvii kelata mielessään kyllä se mukana kulkee.Täytyy olla umpimielinen jos ei muuta elämässä ole.


      • Anonyymi

        Pipipää on kateelinen kun ei ole koskaan saanut eikä tule saamaan,


      • Anonyymi

        Jokos sulla on päiväkännääminen aloitettu sammut ajoissa.Heräät aamulla aikaisin krapuloissasi kommentoimaan.Kyllä olen munaton 27v nainen ja nautin elämän iloista.mihin sinä et pysty.


      • Anonyymi

        No eipä ole lykkineet sua on lykitty vissiin liikaa kun päässyt huonosti hanurille käymään,Eihän mitään jos olet nuorena nauttinut,nyt voit vanhana vähän kärsiä.


    • Anonyymi

      no meit olis kaks riihimäen vieres,käykö

      • Anonyymi

        Sä olis hyvä ja turvallinen suihin ottaja kun tunnut olevan hampaatonta sorttia.


      • Anonyymi

        Toteaa mummo savosta 83v.Jolla on jo sana varasto päässyt loppumaan.Toistaa niitä mitkä on joskus nuoruudessaan kuullut.Se oli silloin niin jännää.


    • vähän samat fantasiat täälläki. ;)

      • Anonyymi

        Samantyyppinen on minunkin suosikkifantasia...

        Mutta tänne hukkuu pienet panolelut riitelyn sekaan :(


      • Anonyymi

        Miten sinuun saa yhteyttä?


      • Anonyymi

        Kuule pidä se loppuun hoonattu tuhkaluukkus ihan itelläs.En koskis edes rautakangella.


    • Anonyymi

      Olen 38-vuotias 167cm 54kg aviossa oleva nainen ja haluan tulla kunnon rynkytys pannuksi miesporukalla.

      • Anonyymi

        Moi,
        Mistäpäin sä?


      • Anonyymi

        Pöpilän panopuun kommentti.Pitäähän hulluillakin huvia olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi,
        Mistäpäin sä?

        Siis sä 38v.Rouva


      • Anonyymi

        Oispa mainio kohdata porukassa;)


      • Anonyymi

        Tunnistatko itsesi tuhkaluukku tane.eunukki,mätänevä peräsuoli jakorasia huora.Siinpä ne sun suurimmat ahaa elämykset.idiotti,paska.Oliko vielä muuta lisää jos unohdin jotain.


    • Anonyymi

      Moi. Hesassa sais puutteessa olevat naiset kunnon hoitoa kokeneelta kehäketulta. M54

    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe