Olisi ihanaa saada kunnon rynkytystä kypsemmiltä kyrviltä ja spermat joka reikään. Olisi kiva myös kokeilla saada heiltä pissat päälle ja mahdollisesti myös sisälle. Haluaisin olla vanhojen miesten oma pikku huora jota saa käyttää miten haluaa.
Kunhan fantasioin.
Iäkkäämmät miehet porukalla naimassa mua
46
1184
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteinen fantasia.. Voisikohan tuota realisoida? Kokeilla ihan oikeesti ja nauttia elämästä
- Anonyymi
Sitä minä ihmettelen miten yhdellä on aina mielessä mihin aurinko ei paista.Normaali ihminen ajattelee aurinkoisempia asoita.Minä perhettäni lapsenlapsia saa nähdä auringon nousun.Ja tietysti pankkitiliäni miten sijoitukset tuottavat odottelen pankista tietoo,Mut peräsuoli on tietysti ihmisellä oltava mut ei sitä tarvii kelata mielessään kyllä se mukana kulkee.Täytyy olla umpimielinen jos ei muuta elämässä ole.
- Anonyymi
Pipipää on kateelinen kun ei ole koskaan saanut eikä tule saamaan,
- Anonyymi
Jokos sulla on päiväkännääminen aloitettu sammut ajoissa.Heräät aamulla aikaisin krapuloissasi kommentoimaan.Kyllä olen munaton 27v nainen ja nautin elämän iloista.mihin sinä et pysty.
- Anonyymi
No eipä ole lykkineet sua on lykitty vissiin liikaa kun päässyt huonosti hanurille käymään,Eihän mitään jos olet nuorena nauttinut,nyt voit vanhana vähän kärsiä.
- Anonyymi
no meit olis kaks riihimäen vieres,käykö
- Anonyymi
Sä olis hyvä ja turvallinen suihin ottaja kun tunnut olevan hampaatonta sorttia.
- Anonyymi
Toteaa mummo savosta 83v.Jolla on jo sana varasto päässyt loppumaan.Toistaa niitä mitkä on joskus nuoruudessaan kuullut.Se oli silloin niin jännää.
vähän samat fantasiat täälläki. ;)
- Anonyymi
Samantyyppinen on minunkin suosikkifantasia...
Mutta tänne hukkuu pienet panolelut riitelyn sekaan :( - Anonyymi
Miten sinuun saa yhteyttä?
- Anonyymi
Kuule pidä se loppuun hoonattu tuhkaluukkus ihan itelläs.En koskis edes rautakangella.
- Anonyymi
Olen 38-vuotias 167cm 54kg aviossa oleva nainen ja haluan tulla kunnon rynkytys pannuksi miesporukalla.
- Anonyymi
Moi,
Mistäpäin sä? - Anonyymi
Pöpilän panopuun kommentti.Pitäähän hulluillakin huvia olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi,
Mistäpäin sä?Siis sä 38v.Rouva
- Anonyymi
Oispa mainio kohdata porukassa;)
- Anonyymi
Tunnistatko itsesi tuhkaluukku tane.eunukki,mätänevä peräsuoli jakorasia huora.Siinpä ne sun suurimmat ahaa elämykset.idiotti,paska.Oliko vielä muuta lisää jos unohdin jotain.
- Anonyymi
Moi. Hesassa sais puutteessa olevat naiset kunnon hoitoa kokeneelta kehäketulta. M54
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904423
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?603221Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132541Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1212394Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki902198- 402043
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281997Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241753Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91637- 291618