Manon patsashankkeesta on kuulunut viime aikoina hyvin vähän. Manollehan kuuluu patsas niin kuin muillekin entisille suurmiehille. Onko patsashanke edennyt? Mihin patsas sijoitetaan?
Manon patsashanke
5
104
Vastaukset
- Anonyymi
Patsaan paikaksi sopisi jompi kumpi Maidanin entinen paikka, Paasikiven patsaan tai Aleksis Kiven patsaan viereen. Patsaan koonkin pitäisi olla ainakin yhtä iso kuin Paasikiven tai Kiven patsas.
- Anonyymi
Sokerimummut voisivat olla patsaan jalusta. Jolloin kannattelisivat häntä korkeuksissa ja samalla hamuaisivat ja sivelisivät Manon miehuutta....eurot pursuaisivat Sokerimummujen taskuista
- Anonyymi
Onko Sokerimummuista patsaan rahoittajiksi? Suomen veronmaksajille riittää kun maksamme Manon lomailun ja jouten olon. Ja joydummegan maksamaan Manon käräjöinnin jota hän ei itse suostu maksamaan.
- Anonyymi
Ei välttämättä tarvita näköispatsasta....
https://www.vantaansanomat.fi/artikkeli/69599-jattimainen-penis-ilmestyi-paivakodin-pihalle-katso-kuva - Anonyymi
Onko patsas kuitenkin pystytetty Omakylään?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491314- 1601125
- 611007
- 8812
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli185812Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27776- 11769
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51761- 346738
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti79698