Näin pätkän TVssä ja ei ole ainoa päiväkoti suomessa,jossa henkilökunnasta ja nimenomaan pätevästä on pula.Pienille paikkakunnille ei helpolla muuteta.Ja monet pätevät vaihtaa alaa todella huonojen palkkojen ja työn rasittavuuden takia.Itse olen ollut yli 20v alalla ja lähdin pois kun en enää jaksanut,alanvaihto toi uuden elämän.Tsemppiä vielä jaksaville!Jos ihme tapahtuu ja palkat korjaantuu tulen takasin.Mutta yli 20v alalla olleena ja käteen jäävällä alle 1500 palkalla en tota vastuuta ym.enää ota.
Pyhärannan päiväkoti
Anonyymi
3
235
Vastaukset
- Anonyymi
pätevästä on pula
- Anonyymi
kaikki ilman koulutusta pääsee alalle ,vain jos itsellä on lapsi,mikä ei tosiaan todista pätevyyttä.¨päinvastoin,esitettään siis sädekehä pään päällä hyvää ihmistä,
Tarttis vanhempien vaatia hoitajilta ammatti pätevyyttä,surkealle surkea palkka eli ei mittään kuin potkut
- Anonyymi
Ylikouluttautumista vaaditaan helppoon ja yksinkertaiseen työhön joka sujuu naisilta luonnostaan, typerää ja mahdollisia työvuosia menee turhaan hukkaan koulunpenkillä istuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650