Näin pätkän TVssä ja ei ole ainoa päiväkoti suomessa,jossa henkilökunnasta ja nimenomaan pätevästä on pula.Pienille paikkakunnille ei helpolla muuteta.Ja monet pätevät vaihtaa alaa todella huonojen palkkojen ja työn rasittavuuden takia.Itse olen ollut yli 20v alalla ja lähdin pois kun en enää jaksanut,alanvaihto toi uuden elämän.Tsemppiä vielä jaksaville!Jos ihme tapahtuu ja palkat korjaantuu tulen takasin.Mutta yli 20v alalla olleena ja käteen jäävällä alle 1500 palkalla en tota vastuuta ym.enää ota.
Pyhärannan päiväkoti
Anonyymi
3
318
Vastaukset
- Anonyymi
pätevästä on pula
- Anonyymi
kaikki ilman koulutusta pääsee alalle ,vain jos itsellä on lapsi,mikä ei tosiaan todista pätevyyttä.¨päinvastoin,esitettään siis sädekehä pään päällä hyvää ihmistä,
Tarttis vanhempien vaatia hoitajilta ammatti pätevyyttä,surkealle surkea palkka eli ei mittään kuin potkut
- Anonyymi
Ylikouluttautumista vaaditaan helppoon ja yksinkertaiseen työhön joka sujuu naisilta luonnostaan, typerää ja mahdollisia työvuosia menee turhaan hukkaan koulunpenkillä istuessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1013761
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482681- 1142519
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392008Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu301797Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221571- 271542
- 221348
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701295Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81281