Kalun pää paskassa

Anonyymi

Onko teille käynyt kuten minulle kävi erään naisen kanssa viikko sitten? Panin häntä ensin pilluun ja sitten anaaliin. Kun lopetimme ja vetäydyin hänestä, niin kaluni pää oli paskassa..

24

3895

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet pannut transua perseeseen et ole naista nähnytkään.

    • Anonyymi

      Unohtuiko anaalin huuhtominen? Sinänsä kai asia joka voi tapahtua jos peräsuoleen kalunsa työntää.

      • Anonyymi

        käytä kumia, niin ei kalu kakkaannu


    • Anonyymi

      No voivoi onhan se varmaan joskus ollut verisessäkin reiässä kuukautisten aikaan....

    • Anonyymi

      Yllätyitkö? Oliko ihan uusi asia että sieltä voi kakkaa löytyä? Kasva aikuiseksi ja jatka päiväuneiluasi. Et oo naista nähnytkään wankkeri.

      • Anonyymi

        Sinähän kokemuksesta tiedät kun harrastat kaikenlaisia pervo juttuja.Tunnistat sielun kummppanisi ja haluat päästä mukaan.


    • Anonyymi

      Jos seksiä harrastaa niin voi olla mahdollista että saa sukupuolitaudin, siis vertauksena vaan että jos perseeseen panee mistä paska tulee niin pitäisi tajuta itsekkin että muna voi olla paskassa ilman kysymistä. Mutta ei hätää pese se nakkisi niin voit selvitä kaikesta.

    • Anonyymi

      Eipä toi mitään uutta ainakaan mulle ole. Mä aikoinaan panin silloisen tyttöystäväni äitiä pyllyyn. Se itse tarjosi mulle anaalia. no tietenkin panin. Pimeässä nussittiin. Sitku menin kotiin suihkuun, niin huomasin et koko kullin päässä oli kuivunutta paskaa. No pesemällä lähti pois. Erosin tytsystä, mutta sen äitiä kävin vielä useamman kerran panemassa. Joka kerta panin sitä naista pyllyyn. Joka kerta myös kikkelini oli paskassa. Kerran sen pyllystä myös roiskui paskaa, kun vedin kikkelin ulos. Ei tuo minua häirinnyt. Oli jopa jotenkin kiihottavaa nussia "paskan sekaan". Ehkä joillakin naisilla peräsuoli ei tyhjene kokonaan, niinkuin tälläkin mun ihanalla panolla. Muistan tuota naista hyvällä. Hän jo nukkunut pois.

    • Anonyymi

      Kyllä on tuttua. Tyttöystäväni kanssa jää joskus tai aika useinkin munan päähän paskaa.. aluksi vieroksuin asiaa mutta sille ei mahda mitään, ei tee yhtään vähämmän pantavaa. Jos ei ole valmis riskiin että sieltä persreiästä tulee paskaa ulos niin sinne ei sitten työnnetäkkään mitään. Tyttöystävä häpeää tapahtunutta mutta minua tilanne ei haittaa . joten jos niin käy niin asiaan ei kannata suhtautua ilkeänä mulkkuna

    • Anonyymi

      Aina sattuu ja tapahtuu mitä väliä jos kalussa vähän paskaa kunhan se on naisen paskaa. Mitä isommasta perseestä sitä parempi.

    • Anonyymi

      Mökillä jätkät pani mua peppuun. Aina välistä sain imeä niitä.
      Naidessa niiden kanssa ne maistui hunjalta. Sitkun paneminen loppui maku tuli todeksi suussa eikä se enää ollut hunajaa.

    • Anonyymi

      Eikö ylensä tule kullin pää paskassa kun suoli huutelu spermalla.

    • Anonyymi

      Aivanko todella se oli nainen jota panit perseeseen?

    • Aina ennenkun laukee niin suuhun panna lopussa että muna puhistuu. Akat on siinä vaiheessa niin kiimassa että kyllä ne ottaa suoraan pepusta suuhun, ja jos illalla pimeessä niin huomaa edes onko likanen

      • Anonyymi

        Paskaa voi tulla näissä hommissa -luonnollista- ei tule joka kerta mutta voi tulla. Ja mitä syvemmälle menee sitä helpommin tulee. Rakastan naistani joten ei haittaa ja arvostan kun antaa itsensä mulle


    • Anonyymi

      No tottakai sieltä sitäkin voi tulla.
      Mutta erästä padcashtia lainaten: Pylly on kakan ja pierun koti.
      Eli ei pitäis olla ylläri jos sitä sitten löytyy.

      • Anonyymi

        Mutta ai saakeli miltä tuntuu työnnellä pyllyyn sitä naista josta kunnolla välittää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ai saakeli miltä tuntuu työnnellä pyllyyn sitä naista josta kunnolla välittää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Joo, oon isosti rakastunut kauniiseen naiseen ikä tällä kaunoksisella 46. Jos häntä pääsisin naimaan peppuun niin järki lähtisi. En edes tiedä uskaltaisinko, niin kaunis hän on. Jo ajatus siitä ja tulee kuuma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, oon isosti rakastunut kauniiseen naiseen ikä tällä kaunoksisella 46. Jos häntä pääsisin naimaan peppuun niin järki lähtisi. En edes tiedä uskaltaisinko, niin kaunis hän on. Jo ajatus siitä ja tulee kuuma

        Tämän ymmärrän että ikäänkuin järki lähtisi. Vaimoni on erittäin kaunis nainen ja jo vuosia oltu yhdessä. Seksi on mahtavaa. Meni 12 vuotta, ennen kuin uskalsin rakastella häntä peppuun. En vain uskaltanut ehdottaa ja toteuttaa sitä kun hän on niin lumoavan kaunis ja rakastan häntä suuresti. Teen sen hänelle kauniisti ja siten ettei häntä satu, peppu on kovin tiukka. Saan hänet nauttimaan peppupanosta ja nautin itse suuresti. Vaimoni on melkoisen kuuma ja kiihkeä pakkaus. Ja yhä Limousin hänen kauneudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ymmärrän että ikäänkuin järki lähtisi. Vaimoni on erittäin kaunis nainen ja jo vuosia oltu yhdessä. Seksi on mahtavaa. Meni 12 vuotta, ennen kuin uskalsin rakastella häntä peppuun. En vain uskaltanut ehdottaa ja toteuttaa sitä kun hän on niin lumoavan kaunis ja rakastan häntä suuresti. Teen sen hänelle kauniisti ja siten ettei häntä satu, peppu on kovin tiukka. Saan hänet nauttimaan peppupanosta ja nautin itse suuresti. Vaimoni on melkoisen kuuma ja kiihkeä pakkaus. Ja yhä Limousin hänen kauneudesta.

        Rakastuneen miehen puhetta selvästi. Kauan meni ennenkuin uskaltauduit. Oli varmaan odottamisen arvoista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän ymmärrän että ikäänkuin järki lähtisi. Vaimoni on erittäin kaunis nainen ja jo vuosia oltu yhdessä. Seksi on mahtavaa. Meni 12 vuotta, ennen kuin uskalsin rakastella häntä peppuun. En vain uskaltanut ehdottaa ja toteuttaa sitä kun hän on niin lumoavan kaunis ja rakastan häntä suuresti. Teen sen hänelle kauniisti ja siten ettei häntä satu, peppu on kovin tiukka. Saan hänet nauttimaan peppupanosta ja nautin itse suuresti. Vaimoni on melkoisen kuuma ja kiihkeä pakkaus. Ja yhä Limousin hänen kauneudesta.

        Mitä sitä kyselemään, asiaa voi sivuta jossain, mutta paremmin asia menee sitten käytännön tasolla perille. Nainen pitää saada kiihottumaan ja rennoksi ja kun onnen tähdet on kohdillaan, voi peppuakin saada. Tarjoan usein munaa pyllynreikään varovasti kiemurrellen, kun huomaan, että nainen on ihan kuumana. Yleensä portit pyllyyn aukeaa. Ei se kyselemällä kummene. Tietenkään ei saa työntää väkisin, ja jos tulee ei, niin ei on ei. Jos sen tekee oikein ja varovasti, niin tarjoaa nautintoa molemmille. Kerran olen tiettävästi saanut korkata peppuneitsyyden yhdeltä jo varttuneemmalta varatulta naiselta. Tapailtiin muutaman kerran ja jäi vakio-ohjelmaan, jopa pyysi sitä aina. Joku kumma kiima siinä tuli, kun tiesi, että nainen on elänyt yli 30 vuotta seksielämään, ilman, että kukaan on pannut häntä perseeseen.

        Niin ja se kakka. Voihan sitä tulla, jos hyvin pesee, niin ei tule. On tullut pantua peffaan luonnossa, festareilla ja adhoccina ilman kummempia pesuja. Mitä tuo haittaa, melkein kiihottaa enemmän, jos sieltä vähän tirskahtaa.. Kiimaista katsoa, kun vetää munan pois ja perseestä tursuaa spermaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, oon isosti rakastunut kauniiseen naiseen ikä tällä kaunoksisella 46. Jos häntä pääsisin naimaan peppuun niin järki lähtisi. En edes tiedä uskaltaisinko, niin kaunis hän on. Jo ajatus siitä ja tulee kuuma

        Kaunis vai ei, ei sillä ole tekemistä sen kanssa tykkääkö hän peppuseksistä vai ei. Miksi asiaa pitäisi hauduttaa ja ihmetellä voiko panna. Kysyy jos onnistuu, ja jos käy, niin panee, ellei käy, voi asiaa hieman viritellä, jos ei käy, antaa olla. En ole tuon asian kanssa viivästellyt yhtään. Kerron aina alkumetreillä, mistä tykkään ja mitä haluan tehdä, jos joku niistä asioista ei käy, se on ihan fine. Tykkään panna perseeseen, miksen voisi sanoa sitä tai vaikka kiimassa varovasti kokeilla? Tuskin naiset siitä säikähtää. Jos asia ei ole ok, sitä ei kuulu jäädä jankkaamaan vaan antaa olla. Punnita sitten muut asiat onko ne tärkeämpiä. Älkää hautoko asiaaa... kysykää tehkää nauttikaa


    • Anonyymi

      Minulla mustan poikaystäväni kanssa aina sama homma.

      t. persumies

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1779
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1694
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1525
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1521
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1508
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1395
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1371
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1202
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1135
    Aihe