Kiihottaako miehiä oikeasti pillun nuoleminen niin paljon kuin sitä täällä lupaillaan, vai olettaako ne vain että sillä saa naiset kiinnostumaan?
Kysymys miehille
43
<50
Vastaukset
Kyllä mua ainakin kiihottaa erittäin paljon, vielä jos saa liuttaa kieltä peppureiälle niin olen aivan taivaissa. Mutta, siitä onkin aikaa kun olen viimeksi sellaisen nuolemisesta aidosti nauttivan naisen kanssa ollut. Sen kyllä tuntee suulla kun nainen nauttii, nesteet virtaa ja ääni sekä liikkeet ovat sen mukaisia. Jos joskus vielä pääsisin kokemaan suulla sormilla tuotetun squirtin, joka suihkuisi suuhun ja naamallleni niin olisin onnesta soikeana.....
- Anonyymi
No tuohan nyt oli niin vakuuttavaa että suorastaan kiihdyin... Miten mukavaa että joku täälläkin osaa ilmaista itseään puolta lausetta pidemmälle.
Vaikka seuraava ihmetyksen aihe onkin juuri se, että olenko poikkeusnainen kun en ole nuolemisesta koskaan aidosti nauttinut, se on tuntunut lähinnä ei miltään tai kiusalliselta. Mun nesteet saa virtaamaan ihan toisin keinoin... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuohan nyt oli niin vakuuttavaa että suorastaan kiihdyin... Miten mukavaa että joku täälläkin osaa ilmaista itseään puolta lausetta pidemmälle.
Vaikka seuraava ihmetyksen aihe onkin juuri se, että olenko poikkeusnainen kun en ole nuolemisesta koskaan aidosti nauttinut, se on tuntunut lähinnä ei miltään tai kiusalliselta. Mun nesteet saa virtaamaan ihan toisin keinoin...No mikäs sitten saa sun nesteet virtaamaan....?
- Anonyymi
Mulle.....äkkii...
- Anonyymi
Mä haluun sut heti.....
Leidi-76
- Anonyymi
Siltä tuntuu eikä posteihin edes vastailla ellet kirjoittele jtn kiimaista mehuisaa fantasia panokuvailua posteissa. Site voi tulla joku vastaus. Lopulta osoittautuneed lerpuiksi pienipilisiksi vonkaajiksi joita pitää itse olla kokoaika imemässä ja nielemässä kun HEITÄ niin panettaa ja pillunnuolenta on mahtavaa vain heidän omasta mielestään. Sorry vuodatus joka tuli kokemuksesta. Oon siis ite N50.
- Anonyymi
Jos nainen ottaa suuhun, siinä arvostus nousee ja pillunkin voi nuolla. Vuoroin toisille nautintoa. Vai etkö pidä, jos kostealla kielellä kosketellaan klitoristasi?
M50 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nainen ottaa suuhun, siinä arvostus nousee ja pillunkin voi nuolla. Vuoroin toisille nautintoa. Vai etkö pidä, jos kostealla kielellä kosketellaan klitoristasi?
M50Eihän tuo siltä kuulosta että nuoleminen sua erityisesti kiihottaisi, jos ensin naisen täytyy ansaita arvostus ja oma vuoronsa, ja sitten "pillunkin voi nuolla". Juuri tätä N50 taitaa tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tuo siltä kuulosta että nuoleminen sua erityisesti kiihottaisi, jos ensin naisen täytyy ansaita arvostus ja oma vuoronsa, ja sitten "pillunkin voi nuolla". Juuri tätä N50 taitaa tarkoittaa?
N50 on osin oikeassa. En ala nuolla jokaista pillua. Se on niin intiimiä. Se vaatii, että naisessa tai siinä tilanteessa on jotakin, sähköä. Mutta kun nuolen, se kiihottaa itseä.
Onko naisilla suihinotossa sama juttu? - Anonyymi
Hei minä ainakin nautin siitä että nainen nauttii kun häntä nuollaan ja haluan nuolla todella vaikka orgasmiin asti, jos haluat sitä niin ota yhteyttä voidaan nauttia molemmat
- Anonyymi
Olet tainnut kirjoitella ihan väärille miehille. Pitäisiköhän sun vähän tihentää seulaa? Ei siihen kovin monta viestiä tarvita ennekuin huomaa ollaanko yhtään samalla aallolla ja kannattaako sitä vonkaajaa käydä edes vilkaisemassa.
Kiimainen viestittely voi olla varsin kiihottavaa sekin, siihenkin tosin tarvitaan samansuuntaiset mieltymykset. Ja sehän on turvaseksiä parhaimmillaan...
Aloittaja
- Anonyymi
Pillun nuoleminen ei ole mikään, nuollaanpa nyt pillu juttu. Se on intiiminpää kuin paneminen, ei kenen tahansa pillua nuole. Kun siihen pääsee, kihottaa pillun nuoleminen todella paljon. Klitoriksen pyörttely kiellä. Huulien hyväilyä sormilla. Vehja seisoo todella kovana ja kiihottaa seurata, kun nainen nauttii. Hitaasti, ettei nainen tule liian nopeasti. Tuntuu hienolta, kun saa nuoltua orgasmin. Antamisen iloa.
- Anonyymi
Älä valehtele et ole koskaan pillua nuollut tai pannut.Törkeetä naisen vonkaamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele et ole koskaan pillua nuollut tai pannut.Törkeetä naisen vonkaamista.
Helpottiko paha olo, kun sait sen oksennettua tänne?
- Anonyymi
siitä kun itse olen saanut nuolla viimeksi on aikaa, mutta muistan tilanteen. Kun kaikki muu meni pieleen ja nainen antoi asian anteeksi, niin ajattelin, että nuolen. Menin tuherolle ja tuskin sitä kesti kuin vajaa 10 minsaaa. Eli tuskin sitä kukaa puoltatuntia tai tuntia tekee. Kyse ei ole vastenmielisyydestä.
- Anonyymi
Joo, kyllä pillun nuolenta on niin ihanaa, kuin täällä parhaimmat kirjoittajat kuvailevat. Siinä pystyy antamaan niin suurella tarkkuudella naiselle jotain aivan järisyttävän kiihottavaa, mutta se edellyttää, että nainen on sinut itsensä kanssa. Jos nainen on itse sitä mieltä, että oma römpsä on ruma, ruttuinen ja haiseva, niin hän ei yleensä osaa antautua nautinnon vietäväksi. Suuseksin vastaanotossa menee silloin jarru päälle ja kokemus jää vaisuksi.
Melkeempä uskoisin kysymyksessä olevan juurikin tuo jälkimmäinen veikkauksesi.
Jotkut miehet käyttävät tuota omana "pyydyksenään" saada nainen kiinostumaan.
Omasta mielestäni tuo pillun/klitoriksen nuoleminen ei ole mitenkään erityisen kiihottavaa. Enempiki sellanen neutraali juttu, jos nainen sitä haluaa. Itselleni se ei ole mikään sellanen juttu mitä varsinaisesti hinkuisi antamaan, mutta toisaalta pidän hyvin paljon suihinotosta saavana osapuolena, joten vastavuoroisuuden vuoksi tietysti sitäkin voi tehdä partnerilleen.
Tosin tuota voin harrastaa luonnollisestikkin vain neitseellisen naisen kanssa.. Kaikki muut ei neitseelliset naiset kantavat suusyöpää aiheuttavia hpv- viruksia...Itseasiassa en usko, että miehen kieli on naiselle edes mikään erityisen nautinnollinen kapistus..
Todennäköisesti mies häviää esim. koiralle tässä 100/0 ..
Naisille löytyy paljon parempiakin välineitä klitoriksen stimulointiin kuin miehen hidas ja kömpelö kieli.
Esim tuo satisfyerin lievästi imevä ja pärisevä vekotin todennäköisesti ajaa asian paremmin ja sitä mies voi käyttää esileikissä. Melkeempä väittiäisin kieli hommien olevan yliarvostettua tehoonsa nähden. Tässäkin ketjussa nainen sanoi ettei se tunnu edes mitenkään ihmeelliseltä ja tämä tukee omiakin näkemyksiäni kentältä.
- Anonyymi
Kyllä kuuluu asiaan ja kunnon leikkiin saada nainen vaatimaan jo kullia kun nuolet ja lipsutat, imet ja lurpsutat sen pillun nin liukkaaksi ja kuumaksi , kyllä siinä itsellä alkaa seistä kun nainen voihkiin ja vaikeroi,,,,,,
- Anonyymi
M55
Se on silleen, että ihan jokaista ei voi nuolla. Se toiminto vaatii ihan oman tilan,paikan ja henkilön. Tämä ihan siksi, että a)välttäisi taudit ja b)riski niihin pienenisi. Papilooma virus aiheuttaa mm kurkkusyöpää ja siksi miehetkin pitäisi rokottaa. Tämä sama asia on naisillakin, mutta miehelle voi aina laitta hupun. Avioseksi on eriasia, vai onko?
Vanha sanonta sanoo; ei pitäisi mennä sinne nenineen, minne muut menee munineen. Mitä tulee kysymykseen kiihottaako? No aivan varmasti, joka muuta väittää, ei tiedä. - Anonyymi
Tällä palstalla on siis sittenkin myös keskustelutaitoisia ihmisiä...
Olen sitäkin miettinyt, että onko mulla tässä kuitenkin joku esto, vaikka muuten olen ilmeisesti ennemminkin varsin estoton oikeassa seurassa ja itse pillustani pidänkin. Ehkä on vaan niin että mun nesteet alkaa virrata vasta kovemmista otteista kuin kostean kielen kosketuksesta klitoriksella.
Erittäin paljon kiihottaa kun saan kullin suuhun...siitä nautin. Mutta en minäkään kenen tahansa kullia nuolla halua. Kyllä kemiat ja mieltymykset täytyy olla kohdillaan ennenkuin haluan mitään, yhdentekevään seksiin ei viitsi ryhtyä ollenkaan. Ja joo, riskiarviokin tehty, neitseellinen mies kun tuskin mun tarpeisiin pystyy vastaamaan...
Aloittaja- Anonyymi
Samoilla linjoilla ollaan. Miten klitoriksen sormetus kielen sijasta? Sormilla saa hierottua voimakkaammin, kahdella sormella voi hieroa klitoriksen molemmin puolin. Vai tuntuuko onko sisäinen sormetus paremmalta? Märän pillun sormettaminen on kiihottavaa, etenkin kun nainen runkkaa ja hyväilee samalla kalua käsin. Siinä voi suudella samalla.
- Anonyymi
Aivan, ei se suuhoito aivan vieraan kanssa oikein onnistu minultakaan, sen verran pitää ensin tutustua että saa hommaan vähän tunnetta mukaan, ettei se ole pelkkää "naintia" vaan rakastelua.....
T. M56 - Anonyymi
Hyvät sormet toimii hyvin, ulko- ja sisäpuolella, myös pepun puolella, eikä kai se kielikään siinä mukana varsinaisesti haittaa...
Kiihottavaa on sekin että himokas mies haluaa naida mua, se tunne mukana saa olla silkkaa kiimaa molemmin puolin.... Tarkoitin tuossa edellä etten vaivautuisi mihinkään sellaisen miehen kanssa joka ei saa pillua sykähtämään jo ennen ensimmäistäkään kosketusta. Ei pidä tyytyä vähään... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät sormet toimii hyvin, ulko- ja sisäpuolella, myös pepun puolella, eikä kai se kielikään siinä mukana varsinaisesti haittaa...
Kiihottavaa on sekin että himokas mies haluaa naida mua, se tunne mukana saa olla silkkaa kiimaa molemmin puolin.... Tarkoitin tuossa edellä etten vaivautuisi mihinkään sellaisen miehen kanssa joka ei saa pillua sykähtämään jo ennen ensimmäistäkään kosketusta. Ei pidä tyytyä vähään...Se on mahtavaa, kun kiima syttyy. Siinä toisten nautinnot ruokkivat toisiaan ja sitten se on menoa. Se vaatii todella hyvää kemiaa, vartaloiden yhteistä rytmiä.
- Anonyymi
Taitaa olla suuseksin antajan taidoista ollut kyse, jos ei ole saanut riittävästi painetta aikaan. Toki kaikki naiset reagoivat eri tavalla ja kahta samanlaista ei ole.
Tuosta blade83 -nimimerkkiä käyttäneestä täytyy kommentoida, että jos henkilöllä on hpv-fobia ja haluaa vain neitsyitä, niin tulee kyllä onneton aikuisuus. Nimimerkki ilmeisesti viittaa syntymävuoteen, joten 37-vuotiaana jos olettaa saavansa vain neitsyitä, niin reaalimailmasta ollaan jo aika kaukana.
T: ToinenM50
- Anonyymi
Itsekin rakastan ottaa mieheltä suihin ja niellä, antaa miehen nauttia kunnolla ja nauttia siitä kun näen ja kuulen miehen nauttivan mut haluaisin itsekin saada suuseksiä ihanaan orkkuun asti ja sitten saada sitä kovaa ja isoa sisälleni ja niin että molemmat saa vielä ihanan täyttymyksen. Vaan onko se sitten kuitenkin niin että peli ei pelitäkään
enää ja homma oli siinä? Wtf?????- Anonyymi
Suihin laukeamisen jälkeen alkaa pillun nuolennan aikana taas seistä ja saat täytettyä toiveesi, vaikka vanhempi mies olenkin.
- Anonyymi
Minua ainakin kiihottaa ja nautin siitä.
On todella ihanaa tuntea miten nainen nainen nauttii ja minusta on todella nautinnollinen ja kiihottava hetki kun nainen saa orgasmin ensin, ja nimenomaan kielihoidolla.
Sen jälkeen hetki hellää hyväilyä ja sitten oma vuoro...... - Anonyymi
Aina aloita nuolemaan. Ensimmäiseen orkuun saakka ja kevyt tauko.
Lykkimisen alettua pidän tauon ettei mälli lähde heti, tällöin taas lipsuta imemällä. Saattaa olla että tulee toinen O.
Ja taas taukoa hengittämistä varteen ... näin jatketaan kunnes ollaan valmiita. - Anonyymi
Minua ei pillun nuoleminen itsessään kiihota. Se mistä siinä nautin on toisen reaktiot ja nautinto. Jos saman kontrollin ja nautinnon saisi aikaan sormea nuolemalla, niin sitten nuolisin sitä sormea. Eli toisen reaktiot ja nautinto ja oma vallan tunne on minulla nuolemisen syy.
Jos rakastan toista, niin haluan tehdä tälle hyvää ja tuottaa nautintoa. Samaten mielestäni noin dominoivaa tapaa tuottaa nautintoa ei olekaan. Voit jättää orkut rajalle, komentaa pitämään kädet paikallaan tai katsekontaktia yllä. Ja tuossa on helppo rangaista vaikka puremalla herkistä sisäreisistä. Eli kipu ja nautinto ovat täysin sinun vallassasi. Vaatii kyllä sen, että oppii nuolemaan ja toinen tietää mihin pystyt suullasi. Välillä voit pitää kiinni ja nuolla ja sormettaa niin monta orgasmia, että toinen voipuneena rukoilee sinua lopettamaan.
Yleensä seisokkikin laimenee nuollessa. Mutta se taas johtuu siitä, että herkistän itseni naisen reaktioille, äänille, kehon liikkeille ja hengitykselle. Yritän myötäelää toisen nautinnossa ja tavallaan surffata tämän orgasmeilla ja välillä tuskalla.- Anonyymi
Mikään ei ole sen kiihottavampaa kuin alistua toisen valtaan, ottaa vastaan mitä tulee ja nöyrästi tehdä mitä käsketään. Kun voin luottaa dominoivaan, siihen että hän tarkkailee mitä minussa tapahtuu, voin vapaasti ja turvassa pudota kipuun ja nautintoon...
Eipä vain ole mun mielessä aiemmin yhdistynyt millään lailla pillun nuolemiseen tämä asia...
Aloittaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole sen kiihottavampaa kuin alistua toisen valtaan, ottaa vastaan mitä tulee ja nöyrästi tehdä mitä käsketään. Kun voin luottaa dominoivaan, siihen että hän tarkkailee mitä minussa tapahtuu, voin vapaasti ja turvassa pudota kipuun ja nautintoon...
Eipä vain ole mun mielessä aiemmin yhdistynyt millään lailla pillun nuolemiseen tämä asia...
AloittajaAlistuva ja siitä kiihottuva nainen on seksikkäintä mitä tiedän, joskus voi antaa sellaiselle palkinnoksi pitkän pillun nuolemisen usealla orgasmilla. Kyllä tuntuu alistuvasta makealle kun saa eksklusiivista huomiota ja nautintoa....ootkos aloittaja mistäpäin suomea, ja minkä ikäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AloittajaKukin taaplaa tietysti tyylillään. Jos jotain osaan, niin nuolemisen ja kiusoittelun. Ja mielestäni omia vahvuuksiaan kannattaa käyttää hyväkseen. Ja vaikka voisi luulla tuon olevan melko alistuvan asennon pää siellä jalkojen välissä, niin eipä se siltä ole vastaanottavasta tuntunut, vaan päin vastoin.
Kaikki riippuu kuitenkin pohjimmiltaan siitä kuinka tekee eikä niinkään mitä. Minulle tuo on kuin kytkeytyisi suoraan toisen aistimusten ohjaamoon. Kun toisen jättää muutaman kerran orgasmin partaalle, niin toiset menevät aivan sekaisin ja saa ihan tosissaan pitää kiinni. Ja minusta nautinnon tuottaminen on todellisempaa valtaa, kuin moni käskytys tai piiskaus yms. (kyllä niistäkin pidän, kovastikin). Fysiikka ei vain valehtele ja mielestäni noin saa aitoja reaktioita melko laidasta laitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukin taaplaa tietysti tyylillään. Jos jotain osaan, niin nuolemisen ja kiusoittelun. Ja mielestäni omia vahvuuksiaan kannattaa käyttää hyväkseen. Ja vaikka voisi luulla tuon olevan melko alistuvan asennon pää siellä jalkojen välissä, niin eipä se siltä ole vastaanottavasta tuntunut, vaan päin vastoin.
Kaikki riippuu kuitenkin pohjimmiltaan siitä kuinka tekee eikä niinkään mitä. Minulle tuo on kuin kytkeytyisi suoraan toisen aistimusten ohjaamoon. Kun toisen jättää muutaman kerran orgasmin partaalle, niin toiset menevät aivan sekaisin ja saa ihan tosissaan pitää kiinni. Ja minusta nautinnon tuottaminen on todellisempaa valtaa, kuin moni käskytys tai piiskaus yms. (kyllä niistäkin pidän, kovastikin). Fysiikka ei vain valehtele ja mielestäni noin saa aitoja reaktioita melko laidasta laitaan.Kyllä, nautinnon tuottaminen on todellista valtaa. Pidän ajatusmaailmastasi , taisit antaa mulle hieman uutta näkökulmaa...:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alistuva ja siitä kiihottuva nainen on seksikkäintä mitä tiedän, joskus voi antaa sellaiselle palkinnoksi pitkän pillun nuolemisen usealla orgasmilla. Kyllä tuntuu alistuvasta makealle kun saa eksklusiivista huomiota ja nautintoa....ootkos aloittaja mistäpäin suomea, ja minkä ikäinen
Kiitos.... Olen samaa ikäluokkaa kuin moni muukin täällä näyttäisi olevan, viisikymppinen, pääkaupunkiseudulta.
Ja kysymyshän kuului kiihottaako pillun nuoleminen miestä, sinä taisit vastata enemmänkin kohteen puolesta...;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos.... Olen samaa ikäluokkaa kuin moni muukin täällä näyttäisi olevan, viisikymppinen, pääkaupunkiseudulta.
Ja kysymyshän kuului kiihottaako pillun nuoleminen miestä, sinä taisit vastata enemmänkin kohteen puolesta...;)Niin, kiihottaa pillun nuoleminen.
Haetko mahdollisesti sitten seuraa ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kiihottaa pillun nuoleminen.
Haetko mahdollisesti sitten seuraa ?Jos mahdollisesti löytyy hyvää seuraa, vaikka en sellaista nyt ollutkaan hakemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mahdollisesti löytyy hyvää seuraa, vaikka en sellaista nyt ollutkaan hakemassa.
No mitäs tällainen hyvä seura sitten pitää sisällään ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitäs tällainen hyvä seura sitten pitää sisällään ?
Siitä voidaan jutella tarkemmin vaikka s-postilla jos haluat sellaisen osoitteen antaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä voidaan jutella tarkemmin vaikka s-postilla jos haluat sellaisen osoitteen antaa.
Ootkos vielä täällä...?
Minusta pimpsan nuoleminen on tosi kiihottavaa. Siis nuolen enemmänkin itseni kiihottamiseksi. Aika itsekästä. Koskaan en kuitenkaan ole edes yrittänyt jatkaa sitä niin kauaa, että nainen olisi orgasmia saanut. Ehkä en siihen pystyisikään, paitsi tietysti harjoittelu voisi auttaa.
Muistan hyvin ekan kerran. En edes osannut klitorista lipoa ja heti kun paikat sain kosteaksi eiku munaa sisään... Yleensäkin olen aika huono esileikeissä, joksi tuo pillun nuoleminenkin kai on luettava. Vaimo kyllä pitää huolen, etten etene liian nopeasti.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1346553
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495669- 1134796
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434450Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523842- 633021
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.432869Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242272- 332196
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152167