Palstalla kiusaajille sekä kiusatuille

Anonyymi

Tämä palsta ei vastaa tarkoitustaan, joka tulisi olla positiivisessa mielessä ikävöiminen. Tällä palstalla liikkuu kaikenlaista menijää ja palstan kirjoitukset ovat kyllä sitä tasoa. Ajattelen itse niin, että jo kirjoitusten perusteella voi sanoa, että tällä palstalla pyörii moniongelmaista ja luonnehäiriöistä porukkaa, joka ei osaa tai edes halua osata keskustella kunnioittavaan sävyyn, kunnioittaa Suomi24-foorumin sääntöjä hyvästä palstakäyttäytymisestä eikä välttämättä Suomen lakiakaan toisen ihmisen yksityiselämän kunnioittamisesta.

Ikävä kyllä täytyy todeta yhdessä monen muun kanssa, että palstalla liikkuu niitäkin, jotka hakkeroivat/ovat hakkeroineet ja seuranneet toisten ip-osoitteita laittomasti, harrastelleet siihen liittyen sähköpostimurtoja tms ja levitelleet mm. sen perusteella saatua tietoa toisten ihmisten yksityiselämästä palstalle. Ne on todella vakavia rikoksia. Usein uhri itse tunnistaa itseään koskevat tekstit. Myös etunimiin liittyen on levitetty toisten yksityiselämää koskevaa tietoa.

Minä ymmärrän, jos ihminen on luonnehäiriöinen eikä omista sairaudentunnetta. Minä ymmärrän, jos ihmisellä on paha olo ja moniongelmainen elämä ja arki. Minä myös otan sen vakavasti, jos joillakin on nämä kaikki ja tuntuu, että elämä olisi solmussa. Solmujen ratkaisu ei kuitenkaan tapahdu rikoksia tekemällä ja palstakiusaamisella. Hyvyys ei koskaan lisäänny pahuudella. Hyvyys lisääntyy hyvyydellä oikein toimimalla.

Toivon, että palstalla pahoinvointiaan ilmaisevat häiriintyneet ihmiset hakeutuvat avun piiriin ja hoitoon ja etsivät apua monista eri lähteistä. Kannattaa suostua ottamaan ja hakemaan apua monilta eri tahoilta, että ne oman elämän solmut alkavat aukenemaan. Terveyskeskuksesta voi varata lääkäriajan ja sosiaalitoimistoon voi soittaa sosiaalityöntekijälle. Myös kaverin puolesta voi soittaa, jos tietää, että joku käy tällä palstalla oksentamassa säännöllisesti painokelvotonta ja sairasta tekstiä.

Usein joillekin ihmisille se kaikkein suurin risti on eläminen oman itsensä kanssa ja itsensä hyväksyminen. On niin helppo paeta ja siirtää vastuu omista teoistaan ja niiden seurauksista toisille. Muutos on mahdollinen vain, jos suostuu tarkastelemaan itseään ja omia tekojaan realistisesti. Ottamalla vastuu omasta elämästään ja teoistaan. Sitäkin voi harjoitella, jos sitä aidosti haluaa. Siinä pitää kuitenkin nöyrtyä ja suostua läpivalaistuksi. Ihminen on siinä itse avainasemassa. Muutosta ei tapahdu ilman totuutta ja pyrkimystä totuuteen ja rehellisyyteen. Kaikilla ei ole kykyä ja halua sellaiseen. Ikävä kyllä.

55

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päivän fiksuin kirjoitus 👍

    • Anonyymi

      Päivän fiksuin kirjoitus 👍

    • Anonyymi

      Oletko Anu? Se joka parjaa muita sairaseläkeläisenä?

      • Anonyymi

        En ole Anu enkä tunne ketään Anua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Anu enkä tunne ketään Anua.

        Joku mainitsi, että Anu olisi pohjanmaalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku mainitsi, että Anu olisi pohjanmaalta!

        Näistä kaikista nimistä ei aina tiedä, mitä ovat vai ovatko vain keksittyjä fantasiahahmoja. Niitäkin palstalla tuntuu tasaisin väliajoin liihottavan. Huvinsa kullakin!


    • Anonyymi

      "Ikävä kyllä täytyy todeta yhdessä monen muun kanssa, että palstalla liikkuu niitäkin, jotka hakkeroivat/ovat hakkeroineet ja seuranneet toisten ip-osoitteita laittomasti, harrastelleet siihen liittyen sähköpostimurtoja tms ja levitelleet mm. sen perusteella saatua tietoa toisten ihmisten yksityiselämästä palstalle. Ne on todella vakavia rikoksia. Usein uhri itse tunnistaa itseään koskevat tekstit. Myös etunimiin liittyen on levitetty toisten yksityiselämää koskevaa tietoa." - tää on ihan totta että täällä liikkuu sairasta porukkaa jotka urkkii, on myös henk koht kokemusta kuinka tietoliikennettäni seurattu ja tekemällä erilaisia testejä huomasin että palstalla ilmestyi asioita joita kukaan tuttuni ei tiedä. Täällä pyörii hakkereita, mahdollisesti tietokone insinöörejä jotka pystyvät tuollaiseen toimintaan.

    • Anonyymi

      Saako tästä haastaa oikeuteen jos tiedän ketä on kyseessä?

      • Anonyymi

        Jokainen kiusattu päättää itse, mitä tekee ja miten hoitaa asian omalla kohdallaan. Palstalla tulee saada keskustelua tästä aiheesta, sillä kiusaamista, johon liittyy mm. laiton hakkerointi, on esiintynyt niin paljon. Siihen tulee saada muutos.


      • Anonyymi

        Oletko syyllinen?pelottaako?


    • Anonyymi

      Roskasakki täällä pyörii. Ei kunnon ihmiset hukkaa aikaa moiseen.

      • Anonyymi

        Pieni lisäys. Täällä on kyllä ihan mukaviakin ihmisiä mutta palsta on enimmäkseen negatiivinen ja viestit on sen mukaisia.


      • Anonyymi

        Sinäkö sanelet kuka on roskasakkiin kuuluva?


    • Juuri niin . Hienoa kun olet täällä

      • Anonyymi

        Kiitos samoin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. :)

        Kiitos sinulle.


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen kirjoitus. Miten voi "kaverille" soittaa ajan mihinkään mainitsemaasi palveluun, kun tunnistaminen on käytännössä mahdotonta.

      Suostutko itse läpivalaisuun, jonkun muun ehdottoman tahon toimesta.
      Lopputuloksena voi olla diagnoosi joka on väärä. Ammattilaisetkin tekee virheitä.
      Ihmisiä kun ovat.

      Rehellisyyteen pitää toki pyrkiä. Mutta jos toinen ei ole rehellinen, mikis itse olisit.
      Sääntöjen nudattamisesta aina puhutaan. Kumpi alkaa ensin rikkoa sääntöjä?
      Miksi itse noudattasit sääntöjä, kun ei keskustelukumppani sitä tee?
      Tarpeksi kun ärsyttää, saa kenet tahansa rikkomaan sääntöjä.
      Osa selkeästi täällä yrittää tehdä juuri sitä. Miksi siihen ei puututa ajoissa?

      • Anonyymi

        Täällä liikkuu ongelmaisia porukoita tai porukka. Usein ainakin joku tietää, kuka tietyntyyppisten kirjoitusten takana on. Osalla palstalaisista tai palstalla kirjoittaneista on myös ollut monenlaista kiusaamista IRL, joka on tuotu tai jatkunut täällä palstalla. Sellaisiakin tapauksia on.

        Osaan itse kyllä palstakäytöksen säännöt ja kunnioitan Suomen lakia. Toki tämän palstan ongelmia olen kritisoinut ja tulen kritisoimaan jatkossakin. Palstaa tulee käyttää rakentavaa keskustelua ja positiivistä viestintää varten, ei kiusaamista ja rikoksen tekoa varten. Se lienee terveille, järjeville ja rehellisille ihmisille selvä asia, ainakin itselleni on.

        Hyviä kysymyksiä. Luulen, että tämä on joillekin se ainoa foorumi käydä keskustelua kiusaajaa tai kiusaajia vastaan. Se ei usein kuitenkaan ratkaise tilannetta. Ymmärrän tuon puolustautumisen ja yrityksen oikoa asiaa. Jos siellä vastassa on kuitenkin valheita ja valheeseen mieltyneitä häiriintyneitä persoonia, ei palstataistot ole välttämättä rakentavia. Silloin tulee miettiä jotain muuta ratkaisua. Suomi24-foorumin ylläpitoon voi ottaa aina yhteyttä, ovat asiallisia ja ymmärtäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä liikkuu ongelmaisia porukoita tai porukka. Usein ainakin joku tietää, kuka tietyntyyppisten kirjoitusten takana on. Osalla palstalaisista tai palstalla kirjoittaneista on myös ollut monenlaista kiusaamista IRL, joka on tuotu tai jatkunut täällä palstalla. Sellaisiakin tapauksia on.

        Osaan itse kyllä palstakäytöksen säännöt ja kunnioitan Suomen lakia. Toki tämän palstan ongelmia olen kritisoinut ja tulen kritisoimaan jatkossakin. Palstaa tulee käyttää rakentavaa keskustelua ja positiivistä viestintää varten, ei kiusaamista ja rikoksen tekoa varten. Se lienee terveille, järjeville ja rehellisille ihmisille selvä asia, ainakin itselleni on.

        Hyviä kysymyksiä. Luulen, että tämä on joillekin se ainoa foorumi käydä keskustelua kiusaajaa tai kiusaajia vastaan. Se ei usein kuitenkaan ratkaise tilannetta. Ymmärrän tuon puolustautumisen ja yrityksen oikoa asiaa. Jos siellä vastassa on kuitenkin valheita ja valheeseen mieltyneitä häiriintyneitä persoonia, ei palstataistot ole välttämättä rakentavia. Silloin tulee miettiä jotain muuta ratkaisua. Suomi24-foorumin ylläpitoon voi ottaa aina yhteyttä, ovat asiallisia ja ymmärtäviä.

        Aloitus on täyttä asiaa!
        Ylläpitoon on turha ottaa yhteyttä, koska ovat sokeita tai eivät muuten halua kommentoida näinkin aktiiviseen aihe-palstaan. Kirjoitusten määrä muutaman sanan kommentein tekee palstasta määrällisesti aktiivin. Kirjoituksethan ovat kaikkea muuta kuin aiheeseen liittyviä.


      • Anonyymi

        Ajatus on syvältä. Miksi tulee jatkaa valheella valheeseen. Parempi olis jättää vastaamatta.


    • Anonyymi

      Muu ok. toi hakkerointi kuulostaa HRJ:N skitsofrenialta eikä mitenkään järki-ihmisen ajattelulta.

      • Anonyymi

        Täällä moni muukin on puhunut tuosta ongelmasta, jota jotkut palstalla kirjoittavat täällä harjoittavat. Tuon mainitsemasi nimimerkin tekstit ovat omituisia muutenkin. Toivon, että hän on hoidon/avun piirissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä moni muukin on puhunut tuosta ongelmasta, jota jotkut palstalla kirjoittavat täällä harjoittavat. Tuon mainitsemasi nimimerkin tekstit ovat omituisia muutenkin. Toivon, että hän on hoidon/avun piirissä.

        Hänellä on outoja luuloja että hänen kone hakkeroidaan toistuvasti. Ette joku salakuuntelee häntä ja asentanut häneen kameroita. Puhuu myös usein että joku on käynyt hänen asunnossa kun hän on ollut poissa ja asentanut sinne kuuntelulaitteita.

        Skitsofrenia potilaan harhaisuutta. En oikeasti kauheesti laittaisi hänen jutuille painoarvoa Hän elää omissa luuloissan. On jotenkin sairas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä moni muukin on puhunut tuosta ongelmasta, jota jotkut palstalla kirjoittavat täällä harjoittavat. Tuon mainitsemasi nimimerkin tekstit ovat omituisia muutenkin. Toivon, että hän on hoidon/avun piirissä.

        Aikaisemmin höpötti et naapurit vakoilee häntä ja esimies kirjoittaa työaikana hänestä pahaa tänne. Sitten hänellä on ollut ajatus että hänen psykoterapeutti kirjoittaa hänen kertomia asioita tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä moni muukin on puhunut tuosta ongelmasta, jota jotkut palstalla kirjoittavat täällä harjoittavat. Tuon mainitsemasi nimimerkin tekstit ovat omituisia muutenkin. Toivon, että hän on hoidon/avun piirissä.

        Muutamako täällä söheltää palstan näin törkeäksi?

        Ylläpidon/modejen omaa sähellystä enimmäkseen. Onhan tämä selvääkin näkyvämpää ollut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutamako täällä söheltää palstan näin törkeäksi?

        Ylläpidon/modejen omaa sähellystä enimmäkseen. Onhan tämä selvääkin näkyvämpää ollut!

        myös varmaan nää että aviopuoliso pettää häntä liittyy skitsofrenia harhaluuloihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        myös varmaan nää että aviopuoliso pettää häntä liittyy skitsofrenia harhaluuloihin

        Kuinka hänen aviopuoliso voi palstalla pettää? Kyllä täytyy olla tunne-elämältään todella vinksahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä moni muukin on puhunut tuosta ongelmasta, jota jotkut palstalla kirjoittavat täällä harjoittavat. Tuon mainitsemasi nimimerkin tekstit ovat omituisia muutenkin. Toivon, että hän on hoidon/avun piirissä.

        Ysaahan noin sössöttää. Mun puhelin kävi sen vuoksi maahantuojalla korjattavana ja kaveri sanoi, et se oli hakkeroitu. Seuraavalla kerralla se rikottiin hakkerin toimesta kokonaan.


    • Anonyymi

      Päivän parhain ja älykkäin kommentti kiitos.

      • Anonyymi

        Ihan samaa potaskaa kuin niin kauan jo aikaisemmin. Aloituksen ja kommenttien kirjoittaja taitaa olla " pukki kaalimaan vartijana" ! Ei mtn uutta auringon alla. Pfisihing. Not working.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa potaskaa kuin niin kauan jo aikaisemmin. Aloituksen ja kommenttien kirjoittaja taitaa olla " pukki kaalimaan vartijana" ! Ei mtn uutta auringon alla. Pfisihing. Not working.

        Aloitus on täyttä totta ikävä kyllä. Aloitus on vakavasta aiheesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan samaa potaskaa kuin niin kauan jo aikaisemmin. Aloituksen ja kommenttien kirjoittaja taitaa olla " pukki kaalimaan vartijana" ! Ei mtn uutta auringon alla. Pfisihing. Not working.

        Tarkoitat varmaan itseäsi, tunnistus täsmää


      • Anonyymi

        Joo kyllä havaittu on että tunnistus täsmää!! Tällä palstalla kirjoitukset, tietyt, on " tunnistettu" jopa vuosia. Eli kone hakkeroitu ja sitä käytetty rikollisesti kun " mummo" ei ymmärrä. Joten ei kannata sun tunnistetut enää.


    • Anonyymi

      Aika vakavia syytöksiä ketjussa, siitä mitä palstalla tapahtuu.
      Kuulostavat kuitenki aika mutu jutuilta. Joku on ehkä unohtanut sen suomessa pätevän pikkuasian "syytön kunnes toisin todistetaan". Eli mitä se taas palstakäytöksestä kertoo? Jokainen saa itse päättää mitä on tästä mustamaalaamisesta mieltä.

      • Anonyymi

        Kiusaamisesta ja hakkerointiepäilyistä on puhuttu pitkään tällä palstalla. Moni ihminen on tuonut tämän asian esille, ei ainoastaan aloittaja. Osalla kiusaaminen on alkanut IRL ja siirretty tälle palstalle, osalla kiusaaminen on alkanut palstalta. Jokainen voi miettiä, mitä mieltä on sellaisesta asiasta. Ei liene sallittua Suomen lakien mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamisesta ja hakkerointiepäilyistä on puhuttu pitkään tällä palstalla. Moni ihminen on tuonut tämän asian esille, ei ainoastaan aloittaja. Osalla kiusaaminen on alkanut IRL ja siirretty tälle palstalle, osalla kiusaaminen on alkanut palstalta. Jokainen voi miettiä, mitä mieltä on sellaisesta asiasta. Ei liene sallittua Suomen lakien mukaan.

        Kuinka monella tavallisella pulliaisella on tarpeeksi it-osaamista ja kykyä löytää ohjelmistoja joilla hakkerointi onnistuu?

        Kovinkaan moni tavallinen ihminen ei omaa riittäviä taitoja mihinkään tietoturvamurtoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamisesta ja hakkerointiepäilyistä on puhuttu pitkään tällä palstalla. Moni ihminen on tuonut tämän asian esille, ei ainoastaan aloittaja. Osalla kiusaaminen on alkanut IRL ja siirretty tälle palstalle, osalla kiusaaminen on alkanut palstalta. Jokainen voi miettiä, mitä mieltä on sellaisesta asiasta. Ei liene sallittua Suomen lakien mukaan.

        Totta ja asianomaiset ovat sen havainneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamisesta ja hakkerointiepäilyistä on puhuttu pitkään tällä palstalla. Moni ihminen on tuonut tämän asian esille, ei ainoastaan aloittaja. Osalla kiusaaminen on alkanut IRL ja siirretty tälle palstalle, osalla kiusaaminen on alkanut palstalta. Jokainen voi miettiä, mitä mieltä on sellaisesta asiasta. Ei liene sallittua Suomen lakien mukaan.

        Toisekseen kuinka moni ihan it-alan rikollinen, käyttäisi taitojaan ja aikaansa keskustelupalstojen keskustelijoiden tietoturvanmurtamiseen kotikoneilla?


        Eikös nämä oikein kunnon hakkerit sitten hakkeroidun pankkeihin, puolustusvoimille, poliisien tietokantoihin tms ja erilaisiin rahallista hyötyä heille tuoviin tietokantoihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamisesta ja hakkerointiepäilyistä on puhuttu pitkään tällä palstalla. Moni ihminen on tuonut tämän asian esille, ei ainoastaan aloittaja. Osalla kiusaaminen on alkanut IRL ja siirretty tälle palstalle, osalla kiusaaminen on alkanut palstalta. Jokainen voi miettiä, mitä mieltä on sellaisesta asiasta. Ei liene sallittua Suomen lakien mukaan.

        Se myös vaatii osaamista päästä sellaisiin kuten pimeä netti josta ostaa siten ihan järeitä ohjelmistoja joilla murtaa koneiden salasanat, palomuurit ja muut turvasysteemit.


        Monilla on suojatut netit, 4 G älyluuri netit, palomuureja ja virus ja haittaohjelmia tunnistavia torjuntaohjelmistoja.


        Itsellä on sekä kotikoneella että puhelimessa kunnon haitta ja vakoiluohjelma suojaukset. Netti on suojattu salasanalla. Olen kytkenyt kaikki tavalliset seuranta asetukset pois päältä. Selaushistoria pyyhkiytyy pois aina kun sammutan netin ja sen lisäksi ohjelmistot varoittaa kyseenalaisista sivustoista ja estää minua saamasta sellaisia auki. Olen estänyt myös ponnahdusikkunat ja netin ajautumasta automaattisesti kolmannelle sivustolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaamisesta ja hakkerointiepäilyistä on puhuttu pitkään tällä palstalla. Moni ihminen on tuonut tämän asian esille, ei ainoastaan aloittaja. Osalla kiusaaminen on alkanut IRL ja siirretty tälle palstalle, osalla kiusaaminen on alkanut palstalta. Jokainen voi miettiä, mitä mieltä on sellaisesta asiasta. Ei liene sallittua Suomen lakien mukaan.

        Onpa vaikeaa tehdä se right thing kun täytyy kuukausitolkulla hirvitellä TODEKSI TIETÄMÄLLÄÄN Asialla/ asioilla. Ilmiselvästi " idioottien" kirjoitelmia. Kun EI tiedä, miten toimia jos tietää rikoksista palstalla haloooo! Kyllä ylläpitäjän olisi jo aikaa sitten pitänyt puuttua, mutta kun tarkoitusperä onkin ihan toinen kai!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa vaikeaa tehdä se right thing kun täytyy kuukausitolkulla hirvitellä TODEKSI TIETÄMÄLLÄÄN Asialla/ asioilla. Ilmiselvästi " idioottien" kirjoitelmia. Kun EI tiedä, miten toimia jos tietää rikoksista palstalla haloooo! Kyllä ylläpitäjän olisi jo aikaa sitten pitänyt puuttua, mutta kun tarkoitusperä onkin ihan toinen kai!!

        Taitaa olla samaa porukkaa saatan haisunädät.Tälläisen paskapalsta voi poistaa kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se myös vaatii osaamista päästä sellaisiin kuten pimeä netti josta ostaa siten ihan järeitä ohjelmistoja joilla murtaa koneiden salasanat, palomuurit ja muut turvasysteemit.


        Monilla on suojatut netit, 4 G älyluuri netit, palomuureja ja virus ja haittaohjelmia tunnistavia torjuntaohjelmistoja.


        Itsellä on sekä kotikoneella että puhelimessa kunnon haitta ja vakoiluohjelma suojaukset. Netti on suojattu salasanalla. Olen kytkenyt kaikki tavalliset seuranta asetukset pois päältä. Selaushistoria pyyhkiytyy pois aina kun sammutan netin ja sen lisäksi ohjelmistot varoittaa kyseenalaisista sivustoista ja estää minua saamasta sellaisia auki. Olen estänyt myös ponnahdusikkunat ja netin ajautumasta automaattisesti kolmannelle sivustolle.

        Eipä tuo hakkerointi kummosta tähtitiedettä ole jos kävellä osaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tuo hakkerointi kummosta tähtitiedettä ole jos kävellä osaa.

        Tietoturvaopastusta antavat yritykset ja operaattorien työntekijät ovat sanoneet, että kaikki kuulema löytyy netistä tarvittaessa. Kyllä teini-ikäisetkin jo osaa hakkeroida eri puolella maailmaa. Tällä palstalla pyörivät hakkerit ovat tuskin ammattilaisia, ainakaan kaikki. Joku toi jossain aiemmassa ketjussa tiedoksi, että joukossa on sekä koulutettuja ja harrastelijoita. Ei tarvitse olla it-alan koulutus hakkeroidakseen, ei tarvitse olla edes mitenkään erityisen älykäs, edes älykäs, ihminen. Hakkerointi ei ole osoitus älykkyydestä vaan rikollisesta mielestä ja tyhmyydestä, joka ei osannut ajatella tekojaan pidemmälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietoturvaopastusta antavat yritykset ja operaattorien työntekijät ovat sanoneet, että kaikki kuulema löytyy netistä tarvittaessa. Kyllä teini-ikäisetkin jo osaa hakkeroida eri puolella maailmaa. Tällä palstalla pyörivät hakkerit ovat tuskin ammattilaisia, ainakaan kaikki. Joku toi jossain aiemmassa ketjussa tiedoksi, että joukossa on sekä koulutettuja ja harrastelijoita. Ei tarvitse olla it-alan koulutus hakkeroidakseen, ei tarvitse olla edes mitenkään erityisen älykäs, edes älykäs, ihminen. Hakkerointi ei ole osoitus älykkyydestä vaan rikollisesta mielestä ja tyhmyydestä, joka ei osannut ajatella tekojaan pidemmälle.

        Olet myös hyvin perillä aiheesta. Ja ei tarvitse olla todellakaan järjen jättiläinen.
        Tiedän muutaman alan osaajan jotka harrastavat S24 hakkerointia aktiivisesti, tälläkin palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisekseen kuinka moni ihan it-alan rikollinen, käyttäisi taitojaan ja aikaansa keskustelupalstojen keskustelijoiden tietoturvanmurtamiseen kotikoneilla?


        Eikös nämä oikein kunnon hakkerit sitten hakkeroidun pankkeihin, puolustusvoimille, poliisien tietokantoihin tms ja erilaisiin rahallista hyötyä heille tuoviin tietokantoihin

        Osa hakkeroista pitää taidot ajan tasalla, eivätkä osaa lopettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa hakkeroista pitää taidot ajan tasalla, eivätkä osaa lopettaa.

        Tämä (hakkeroinnin) tulee olemaan uutisissa iso juttu kun se näiltä sivuilta tuodaan viralliseen uutispaljastukseen. Sanokaa sitten sanoneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä (hakkeroinnin) tulee olemaan uutisissa iso juttu kun se näiltä sivuilta tuodaan viralliseen uutispaljastukseen. Sanokaa sitten sanoneen.

        Taitaa ylläpito poistaa koko ketjun ettei käry käy turhan kuumaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa vaikeaa tehdä se right thing kun täytyy kuukausitolkulla hirvitellä TODEKSI TIETÄMÄLLÄÄN Asialla/ asioilla. Ilmiselvästi " idioottien" kirjoitelmia. Kun EI tiedä, miten toimia jos tietää rikoksista palstalla haloooo! Kyllä ylläpitäjän olisi jo aikaa sitten pitänyt puuttua, mutta kun tarkoitusperä onkin ihan toinen kai!!

        Ei muuten aikoinaan puuttunut, kun sinne kirjoitin, vaan poisti kaikki siltä ajalta olevat viestini, etten voisi asiaa nostaa. Ei kertonut kuka ne poisti, tosin tiedän kyllä itse kuka sen teki ja se oli todella törkeää.


    • Anonyymi

      Päivän ehdottomasti parhain kannanotto! Faktaa!

    • Anonyymi

      Mjoo.

    • Anonyymi

      ups!

      • Anonyymi

        miks!


    • Anonyymi

      Ja vähän uudempaa.

    • Anonyymi

      Täällä on tosi tyhmää porukkaa kirjoittelemassa

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe