ja ihmettelin, kunnan piti säästää monen työntekijän menoista, mm. kirjanpito ja palkanlaskenta ulkoistettiin jollekkin Tamperelaiselle firmalle.
Kuitenkin keskuksessa möllötti Kurulainen, aulassa mennä veuhtoi ainakin kolme eri naista ja yksi nuori poika papereiden kanssa. Missä säästöt?
Toki kunnanjohtajalla on nyt raskaussuoja, mutta eipä ole mitenkään ajan tasalla. Sekavaa sekavaa!
Poikkesin viikolla kunnantalolla,
7
92
Vastaukset
- Anonyymi
Kunnassa säästetään sotessa.mut kunnantalo on suojatyöpaikkoja täynnä.ihan tyhjänpäiväsiä virkoja osa.joo palkanlasku siirty kaupunkiin.varmaan tuli säästöjä.rakennusmestari lähti.miksihän.
- Anonyymi
Laskin et kunnantalon alakerrassa ois 7 työntekijää. Vielä 10 vuotta sitten oli ainakin 12 ellei enempi. Yläkerrassa taitaa olla nyt 6 tai 7. Aika vähän kaikkinensa, mutta jos mennä viuhtovat, niin ilmeisesti tekevät ahkerasti hommia.
- Anonyymi
Noin huonolla laskupäällä olet itse kunnan hommissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin huonolla laskupäällä olet itse kunnan hommissa.
😀 En edes asu Ruovedellä, mutta laskeminen sujuu.
- Anonyymi
Laskit väärin, kunnantalon alakerrastahan ei ole vähentyny kun siistijä jonka eläköityessä tilalle ei otettu uutta. Kaikkien muiden eläköityessä huoneet ovat täyttyneet.
- Anonyymi
Suorittavaa porrasta karsitaan, sotesäästöjä tultava. Ruoveden kunnan mielestä satojatuhansia. Keiturin sote ja Virtain kaupunki ei niihin kykene millään. Kaikki tuo Ruoveden päättäjien mukaan hyväntekoa kuntalaisille? Sitten kunnantalolla istuu päällikköä, ja johtajaa huoneet täynnä. Mielenkintoista olisi nähdä kellotettuna heidän tehokas työpäivä. Kellotettuhan heidänkin työpäivä on?
- Anonyymi
Ei ymmärrä palvelut huononee.lääkärit virka aika lääkäreitä.matkat pitkät päivystyksiin.oma kunta ei palvele.mut kunnantalotäys jos jonkinlaisella nimikeellä olevia tyhjäntoimittaja virkoja.eli se tönö paisuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k831268- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708