mitä sukulaisten keskinäisestä paneskelusta seuraisi.
Perinnöllisyyden ymmärrys on hänellä nolla.
"Kansanedustaja sallisi seksin täysi-ikäisille sukulaisille"
https://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/373946/IL Kansanedustaja sallisi seksin taysiikaisille sukulaisille
Kontula ei näköjään ymmärrä sitäkään
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En panisi lähisukulaisia vaikka maksettaisiin.
Kontulan pitäisi mennä mielentilatutkimukseen. - Anonyymi
Lähi-Idässä on aina menty naimisiin lähisukulaisten kanssa.
Siellä työskennellyt suomalaislääkäri kertoi aikoinaan, että sellaisia epämuodostumia hän ei ole tavannut potilailla missään muualla.
Samaako Kontula haluaa Suomeenkin?- Anonyymi
Mikähän siinä että komu akat ihannoi kaikkea islamilaista kulttuuria, mikä vähänkin romuttaisi kehittyneitten maitten kulttuuria. Miksi se kontulan kommari ei muuta sinne missä länsimainen hyvinvointi ja kehitys on lähinnä kirosana....totta se vasiten höpöttää
- Anonyymi
insestit tapahtuu juurikin lähiympäristössä jos joku hyväksyy?minä en!on nähty vuosisatojen "omaisuuden"pysyminen suvussa.populaatiot ol aikanaan pieniä?!mut se on maamme kirous ja se näkyy.valitettavasti jopa korkeimilla paikoilla istuvilla henkilöillä vaiko onko se kokemattomuutta.otappa tuosta selvä.mut äänestys on tehny tehtävänsä täs niin suures ...asias?luottamuksessa.
- Anonyymi
On yhdentekevää, mitä täysi-ikäiset sukulaiset keskenään tekevät. Kontulalla on myös järkeviä ajatuksia mm. prostituutioon liittyen. Tuo viimeinen tempaus taas ei ollut sitä.
- Anonyymi
Minua on houkuttanut täysi-iässä serkkuni ja olen tavannut hänet mutta kohdattuani hänet minun luonnollinen terve biologinen vastustuskyky ei vienyt asiaa seksiin , pelkästään halaus.
Välillä mietin että minä niin? Todellisuudessa serkkuni kiihoitti minua.
Onneksi olen terveempi kuin serkkuni vaikka toivon hänellekkin terveyttä.- Anonyymi
Toisin sanoen Anna Kontula on väärässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisin sanoen Anna Kontula on väärässä.
Onkohan kontula, niinsanottu sukusiitos.Meinaan kun nuo ajatukset ja teot alkaa olemaan sitä luokkaa.
- Anonyymi
Älkää ”nylvätkö” serkkua, siihen se Rooman valtakuntakin romahti ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851778Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201194YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621070- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46800Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.116763