tule ehdottamaan pervoja tehtäviä nuorelle naiselle ;)

olen tylsistynyt ja haluisin saada pieniä tehtäviä joita joudun suorittamaan silloin kun oon ihan kiimoissani kuten vaikka nyt. tulensitte n raportoimaan tänne miten onnistuin ;D mitään sellaista ehdotusta kuin että pane ekaa vastaantulijaa en voi toteuttaa koska olen kihloissa.. ok antaa palaa!

62

2354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minne näitä ehdotuksia saa laitella?

    • Anonyymi

      Mee lähimpään kauppaan ja ostat mieleisesi kurkun. Valikoit niin että muut näkee. Kurkun lisäksi ostat kondomeja eikä muuta. Kaupasta päästyäsi hierot itsellesi orgasmin julkisella paikalla.. autossa, bussissa tai vaikka torin penkillä.. nämä tehtyäsi kotiin kurkkua sovittamaan..

      • Anonyymi

        Otatko tehtävän vastaan? Ps. Mullekkin saa antaa tehtäviä tehtävästä. Olen vain mies 35v ja kihloissa myöskin.


      • ok. ;) käyn vaik huomenna kaupassa.


      • Anonyymi
        kiisselisanna kirjoitti:

        ok. ;) käyn vaik huomenna kaupassa.

        Joko kauppareissu tuli tehtyä? T: tämä m35v


    • Anonyymi

      Kun olet seuraavan kerran lähdössä miehesi kanssa johonkin ulos (kauppaan, leffaan, tms ), niin laita salaa pieni dildo sisääsi ja sitten siellä kohteessa kuiskaa miehellesi, että tiesitkö, että minulla on nyt dildo pillussa ja olet aivan kiimassa. Kysy mieheltäsi, että haluaisiko hän tehdä asialle jotain.

    • Anonyymi

      Miten sinuun saa yhteyttä että voisikin niitä ehdotuksia sulle laittaa

      • Anonyymi

        Kirjoita tänne, niin muutkin näkee. Aloittaja ei ilmeisesti ole etsimässä seuraa vaan tehtäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita tänne, niin muutkin näkee. Aloittaja ei ilmeisesti ole etsimässä seuraa vaan tehtäviä.

        Ja vitustako sinä mistään mitään tietäisitkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita tänne, niin muutkin näkee. Aloittaja ei ilmeisesti ole etsimässä seuraa vaan tehtäviä.

        Tehtävät ja ehdotuksethan ovat vain aloittajan silmille eikä todellakaan teille kaikille muille säälittäville runkkareille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehtävät ja ehdotuksethan ovat vain aloittajan silmille eikä todellakaan teille kaikille muille säälittäville runkkareille

        Miksiköhän hän sitten kirjoitti raportoivansa niistä tänne? Olisikohan kuitenkin jutun idea ollut se, että tehtävät olisivat julkisia, hän valitsee niistä mielestään kiihoittavimmat, suorittaa ne ja raportoi tänne.
        Jos et osaa kirjoittaa mitään järkevää, niin tähän leikkiin osallistuminen on tietenkin vähän vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän hän sitten kirjoitti raportoivansa niistä tänne? Olisikohan kuitenkin jutun idea ollut se, että tehtävät olisivat julkisia, hän valitsee niistä mielestään kiihoittavimmat, suorittaa ne ja raportoi tänne.
        Jos et osaa kirjoittaa mitään järkevää, niin tähän leikkiin osallistuminen on tietenkin vähän vaikeaa.

        Edelleenkään sulla ei sen harmaintakaan hajua yhtään mistään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän hän sitten kirjoitti raportoivansa niistä tänne? Olisikohan kuitenkin jutun idea ollut se, että tehtävät olisivat julkisia, hän valitsee niistä mielestään kiihoittavimmat, suorittaa ne ja raportoi tänne.
        Jos et osaa kirjoittaa mitään järkevää, niin tähän leikkiin osallistuminen on tietenkin vähän vaikeaa.

        Kannattais sunkin pysyä ihan siellä lukittujen ovien sisällä eikä sekaantua näihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään sulla ei sen harmaintakaan hajua yhtään mistään

        Osaatko perustella paremmin?


    • Anonyymi

      Kokeiles vaikka ilman liivejä johonkin sopivaan juttuun...salille..ilman pikkareita...tiukat ohuet trikoot...

    • Anonyymi

      Etäkäskytys ja tehtävät on hemmetin kivaa hommaa, mut se vaatii kyllä panostusta myös vastaanottavalta osapuolelta. Musta aika mautonta tällainen yleinen käskytys ja tehtävät, jossa tehtävien suorittaja voi olla mies joka esiintyy naisena, eikä suoritusta pääse mitenkään tarkastamaan ja valvomaan (kuvat, videot jne). Eiks tämmöisessä julkisessa keskustelussa katoa koko homman pointti? Yks hakee vaan runkkumateriaalia epätoivoisilta, ei niinkään aitoa käskytystä ja nöyryytystä. Eikä varsinkaan omistus (etänä onnistuu myös) suhdetta, jossa aidosti painaa vaakakupissa miten tottelet ja toteutat tehtävät.

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Pelkkää kusetusta ja runkutusta tämäkin koko ketju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan. Pelkkää kusetusta ja runkutusta tämäkin koko ketju.

        No mutta sehän ei poikkea tästä yleisestä linjasta täällä mitenkään. Vai kuvitteleeko joku, että täällä joku kirjoittaisi totta? Väitän, että viestien lukumäärän perusteella yli 95% on ihan huuhaata. Minusta tällainen keskustelusivustoilla tehtävien antaminen ja oikeassa elämässä tehtävien anto ovat täysin eri asia ja kummassakin on hauskuutensa. Hyvin ja uskottavasti kirjoitettu tehtävän toteutus on ihan kelpo viihdettä sekin, vaikka ei olisi totta ja olisi todellisuudessa eri sukupuolen kirjoittamaa.


      • Anonyymi

        Voisi kieltämättä olla olla todella kiihottavaa leikkiä kunnon käskytys (jos nyt olisi arjessa aikaa mihinkään uuteen panostaa) , niin että pitäisi oikeasti todistaa totelleensa ja toteuttaneensa annetut tehtävät . Jos vielä etäomistajalla riittäisi mielikuvitusta vähän kurkkua ja kondomipakettia pidemmälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kieltämättä olla olla todella kiihottavaa leikkiä kunnon käskytys (jos nyt olisi arjessa aikaa mihinkään uuteen panostaa) , niin että pitäisi oikeasti todistaa totelleensa ja toteuttaneensa annetut tehtävät . Jos vielä etäomistajalla riittäisi mielikuvitusta vähän kurkkua ja kondomipakettia pidemmälle...

        Tätä juuri tarkoitan, se on oikeasti todella kiihottavaa jos siihen panostaa aikaansa. Hyvin hoidettuna siitä saa jopa oikean omistuksen tunteen, ja molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä super orgasmiensa (tai pitkän edgetyksen ja orgasmin kieltämisen) jälkeen.
        Tosi vaikea vaan löytää laadukasta etäkäskytettävää, joka on avoimin mielin matkassa mukana ja omaksuu roolinsa. Ei niin, että hakee vain kiimaisia tarinoita ja runkkumateriaalia (jota suurin osa "alistuvista" naisista haluaa). Jos siis täältä löytyy aidosti uteliasta ja pitkäjänteistä, etäkäskytyksestä yms kiinnostunutta niin olisi kiva tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisi kieltämättä olla olla todella kiihottavaa leikkiä kunnon käskytys (jos nyt olisi arjessa aikaa mihinkään uuteen panostaa) , niin että pitäisi oikeasti todistaa totelleensa ja toteuttaneensa annetut tehtävät . Jos vielä etäomistajalla riittäisi mielikuvitusta vähän kurkkua ja kondomipakettia pidemmälle...

        Kyllä mulla ideoita riittää. Alkuun ajattelin helpon homman, mutta taitaa jäädä kiisselisannalta suorittamatta.. T:m35v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla ideoita riittää. Alkuun ajattelin helpon homman, mutta taitaa jäädä kiisselisannalta suorittamatta.. T:m35v.

        Jos riittää niin hyvä sulle ja kihlatulle...;)
        Ainakin mun mielessä kuitenkin tämän leikin kiihotus perustuu siihen, että nöyränä tyttönä, ilman lainausmerkkejä, pyrkii miellyttämään ja toteuttamaan annetut tehtävät. Jos vaikka käsky käy kuvata video työpaikan vessassa housut kintussa kiimapillun runkkaamisesta tai siitä miten tappi uppoaa perseeseen, niin kyllä kiimaa lietsoo juuri se kun tietää käskyttäjän katsovan... ja toivoo että toteutus on tyydyttävä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos riittää niin hyvä sulle ja kihlatulle...;)
        Ainakin mun mielessä kuitenkin tämän leikin kiihotus perustuu siihen, että nöyränä tyttönä, ilman lainausmerkkejä, pyrkii miellyttämään ja toteuttamaan annetut tehtävät. Jos vaikka käsky käy kuvata video työpaikan vessassa housut kintussa kiimapillun runkkaamisesta tai siitä miten tappi uppoaa perseeseen, niin kyllä kiimaa lietsoo juuri se kun tietää käskyttäjän katsovan... ja toivoo että toteutus on tyydyttävä....

        Amen, aivan kuin omasta suustani. Tätä juuri tarkoitan onnistuneella etäkäskytys suhteella, jossa teoilla on seuraukset (hyvät ja huonot) ja takaraivossa jatkuva tieto siitä että suorituksia valvotaan ;)


    • ota yhteyttä mun sähköpostiin, niin mä annan sulle tehtäviä

      • Anonyymi

        Ai toi hivi vai mikä aidsi nyt olikaan?


    • Anonyymi

      Osta rukan keltainen sadetakki ja hiero klitorista sen hihalla. Lopetat just ennen kuin tuut ja jatkat hetken päästä. Vittu tykkää kiiltävästä kankaasta ja sen tunnusta. Orgasmin saatuasi vaihe 2 on pukea takki ylle ja hakea kumihanska jonka sisään laitetaan oral b sähköhammasharja ja toisella kädellä tyydytetään vittu ja toisella kosketellaan rintojen kohdalta sadetakkia kahinan kuuluessa

    • pissaa housuun jossain julkisella paikalla niin että muut huomaa.Itse oon toteuttanut tän parinkin tyttösen pyynnöstä ja kivaa oli...

    • Anonyymi

      Mäkin haluaisin tällaisia tehtäviä suorittaakseni. En kaipaa alistavaa suhdetta, vaan ihan vaan kiihottavia ja jänniä ja ehkä vähän nöyryyttäviäkin juttuja omaksi ja muidenkin huviksi, eikä mulla olis mitään sitä vastaan, että joku muukin kuin tehtävän antaja nauttisi siitä, kun kerron suorittaneeni sen. Voisin myös kertoa epäonnistumisista, jos sellaisia tulisi. Rahaa en tosin olisi valmis käyttämään ainakaan niin että tekisin jotain hankintoja, joita en ihan joka päivä muutenki voisi tehdä.

      • Anonyymi

        Huomenta. Kerrotko hieman itsestäsi ja onko sulla leluja käytössä?


      • Anonyymi

        Niin, kerropa vähän itsestäsi, niin saadaan tehtävät sijoitettua sopivasti arkisten askareittesi lomaan. Harrastuksia, opiskelu/työkuvioita, kulkemiset julkisilla, tällaisia tarvitsisi tietää, jotta saa juuri sinulle osuvan tehtävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Kerrotko hieman itsestäsi ja onko sulla leluja käytössä?

        Olen 24-vuotias. Oon aika lyhyt ja mulla on tummanruskeat hiukset suunnilleen hartijoille ja ruskeat silmät. Oon opiskelija, mutta en halua kertoa alaa. Leluna mulla on yks pienikokoinen vibra (kauko-ohjattava) jossa on aika monta värinä säätöä mutta ei muuta. En seurustele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kerropa vähän itsestäsi, niin saadaan tehtävät sijoitettua sopivasti arkisten askareittesi lomaan. Harrastuksia, opiskelu/työkuvioita, kulkemiset julkisilla, tällaisia tarvitsisi tietää, jotta saa juuri sinulle osuvan tehtävän.

        En huomannu tätä kun vastasin tohon edelliseen viestiin. Oon tosiaan opiskelija. Liikun pidempiä matkoja omalla autolla mut koulumatkoja aika paljon kävellen ja joskus harvoin bussilla. Harrastan valokuvausta ja lenkkeilyä ja käyn joskus uimassa. Käyn koulun ohella sillon tällöin töissä siivoojana vähän sen mukaan miten keikkoja tulee ja miten paljon koulussa on työtä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 24-vuotias. Oon aika lyhyt ja mulla on tummanruskeat hiukset suunnilleen hartijoille ja ruskeat silmät. Oon opiskelija, mutta en halua kertoa alaa. Leluna mulla on yks pienikokoinen vibra (kauko-ohjattava) jossa on aika monta värinä säätöä mutta ei muuta. En seurustele.

        Moi. Valitse haluamasi sexikkäät pikkarit ja laitat ne yllesi. Otat sen vibran,pahvimukin,kynän ja jotain kiinnitys tarpeita. Menet johonkin rauhalliseen paikkaan missä on ilmoitustauluja. Esim lenkkipolut yms. Joku yleis wc:kin käy. Vibrahan sulla voi olla jo pöksyissä valmiina. Vibraat pikkarisi märäksi siinä valitsemassasi paikassa ja riisut ne. Tuoksua täytyy olla. Nyt kirjoitat pahvimukiin, hei mies! Teen nettitehtävää ja minut käskettiin jättämään nämä kiimaiset pikkarini sinun nuuhkittavaksi. Palkkioksi haluan spermasi tähän mukiin jonka juon sitten kotona. T:n24 ja klo aika. Käyt sitten jossain vaiheessa katsomassa onko tärpännyt. Otatko tehtävän vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Valitse haluamasi sexikkäät pikkarit ja laitat ne yllesi. Otat sen vibran,pahvimukin,kynän ja jotain kiinnitys tarpeita. Menet johonkin rauhalliseen paikkaan missä on ilmoitustauluja. Esim lenkkipolut yms. Joku yleis wc:kin käy. Vibrahan sulla voi olla jo pöksyissä valmiina. Vibraat pikkarisi märäksi siinä valitsemassasi paikassa ja riisut ne. Tuoksua täytyy olla. Nyt kirjoitat pahvimukiin, hei mies! Teen nettitehtävää ja minut käskettiin jättämään nämä kiimaiset pikkarini sinun nuuhkittavaksi. Palkkioksi haluan spermasi tähän mukiin jonka juon sitten kotona. T:n24 ja klo aika. Käyt sitten jossain vaiheessa katsomassa onko tärpännyt. Otatko tehtävän vastaan?

        Huh alkopa vaikealla. Vähän jänskättää että mitä jos sen mukin löytää joku tiukka pipoinen nainen joka järkyttyy ja päättää avautua asiasta jossain iltsikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh alkopa vaikealla. Vähän jänskättää että mitä jos sen mukin löytää joku tiukka pipoinen nainen joka järkyttyy ja päättää avautua asiasta jossain iltsikassa.

        No helpotetaan sen verran että viet ne autolla johonkin levikkeelle ja muokkaa texti haluaamasi muotoon. Levareillahan tuntuu kaikki runkkarit pyörivän kun lukee noita miesten itsetyydytys sivuja. Käytä vaikka sitä runkkupaikka karttaa apuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En huomannu tätä kun vastasin tohon edelliseen viestiin. Oon tosiaan opiskelija. Liikun pidempiä matkoja omalla autolla mut koulumatkoja aika paljon kävellen ja joskus harvoin bussilla. Harrastan valokuvausta ja lenkkeilyä ja käyn joskus uimassa. Käyn koulun ohella sillon tällöin töissä siivoojana vähän sen mukaan miten keikkoja tulee ja miten paljon koulussa on työtä.

        Valokuvausta.. mainiota! Ensimmäinen tehtävä on rakentaa itsestäsi eroottinen kuvaportfolio. Sinulla on varmasti jalusta kamerallesi, joten viritä se kotiisi sopivaan paikkaan sänkysi viereen ja järjestä sänkysi ympäristö nätiksi, niin että tulevista kuvista tulee taustaltaan mukavan sensuellejä. Sitten valitse mielestäsi kolmet seksikkäimmät alusasusetit. Suunnittele mielessäsi 12 sensuellin, mutta kuitenkin eroottisesti latautuneen kuvan sarja. Kun suunnitelma (tai oikeastaan käsikirjoitus) on valmis, niin kirjoita tänne suunnitelmasi (asut, asennot, yms.) niin katsotaan onko se ok vai täytyykö suunnitelmaa jotenkin muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No helpotetaan sen verran että viet ne autolla johonkin levikkeelle ja muokkaa texti haluaamasi muotoon. Levareillahan tuntuu kaikki runkkarit pyörivän kun lukee noita miesten itsetyydytys sivuja. Käytä vaikka sitä runkkupaikka karttaa apuna.

        Okei kiitos! Aika jännää silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valokuvausta.. mainiota! Ensimmäinen tehtävä on rakentaa itsestäsi eroottinen kuvaportfolio. Sinulla on varmasti jalusta kamerallesi, joten viritä se kotiisi sopivaan paikkaan sänkysi viereen ja järjestä sänkysi ympäristö nätiksi, niin että tulevista kuvista tulee taustaltaan mukavan sensuellejä. Sitten valitse mielestäsi kolmet seksikkäimmät alusasusetit. Suunnittele mielessäsi 12 sensuellin, mutta kuitenkin eroottisesti latautuneen kuvan sarja. Kun suunnitelma (tai oikeastaan käsikirjoitus) on valmis, niin kirjoita tänne suunnitelmasi (asut, asennot, yms.) niin katsotaan onko se ok vai täytyykö suunnitelmaa jotenkin muuttaa.

        Okei kiitos. En kyl ikinä uskaltaisi näyttää sellaisia kuvia kellekään. Parempi varmaan sanoa se jo nyt tässä :/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiitos. En kyl ikinä uskaltaisi näyttää sellaisia kuvia kellekään. Parempi varmaan sanoa se jo nyt tässä :/

        Eihän vielä ollutkaan tehtävänä näyttää niitä, vaan vasta suunnitella ne ;-).
        Tiesitkö, että nainen on kauneimmillaan juuri sinun ikäisenä. Sen verran avaan vielä tehtävänantoa, että mieti kuvia suunnitellessasi, että katselet niitä alasti 30 vuoden päästä sangyssä rakasteltuasi juuri kumppanisi kanssa. Hän kysyy, että miltä näytit nuorena. Sitten kaivat salaisesta kätköstäsi muistitikun esiin ja näytät. Mitä itse haluaisit nähdä silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei kiitos! Aika jännää silti.

        Mites tehtävät edistyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites tehtävät edistyy?

        Kävin tänään viemässä pikkarit työpaikalla miesten taukohuoneen vessaan (miesvaltainen työpaikka), itku meinasi päästä jännityksestä mutta sain tehtävän suoritetuksi. Kirjoitin mukiin saatelapun: Nautinnollisia hetkiä ja huulipunatuilla huulilla jätin lapun reunaan pusuhuulet. Palasin työvuoron jälkeen konttorille, hiivin taukohuoneen vessaan ja siellä muki sekä pikkarit olivat. Lapussa muutama puhelinnumero ja kuvaus mille tuoksuin, pikkarit aivan tahmaiset spermasta ;) Iik miten kiihottavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tänään viemässä pikkarit työpaikalla miesten taukohuoneen vessaan (miesvaltainen työpaikka), itku meinasi päästä jännityksestä mutta sain tehtävän suoritetuksi. Kirjoitin mukiin saatelapun: Nautinnollisia hetkiä ja huulipunatuilla huulilla jätin lapun reunaan pusuhuulet. Palasin työvuoron jälkeen konttorille, hiivin taukohuoneen vessaan ja siellä muki sekä pikkarit olivat. Lapussa muutama puhelinnumero ja kuvaus mille tuoksuin, pikkarit aivan tahmaiset spermasta ;) Iik miten kiihottavaa

        Tä tehtävän suorittaja en ollut mä (24-v opiskelija) joka tulin tähän ketjuun kans tehtäviä kyseleen. Ilmeisesti joku muukin tarttui tehtävään :D Mä oon ollut vähän hidas (anteeksi) mut aion toteuttaa viikonlopun aikana. Jänskättää tosiaan aika paljon! Oon koittanu miettii mihin voisin pikkarit viedä jäämättä kiinni. En löytäny sitä ylempänä mainittua karttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tänään viemässä pikkarit työpaikalla miesten taukohuoneen vessaan (miesvaltainen työpaikka), itku meinasi päästä jännityksestä mutta sain tehtävän suoritetuksi. Kirjoitin mukiin saatelapun: Nautinnollisia hetkiä ja huulipunatuilla huulilla jätin lapun reunaan pusuhuulet. Palasin työvuoron jälkeen konttorille, hiivin taukohuoneen vessaan ja siellä muki sekä pikkarit olivat. Lapussa muutama puhelinnumero ja kuvaus mille tuoksuin, pikkarit aivan tahmaiset spermasta ;) Iik miten kiihottavaa

        Hienoa! Loisto suoritus. Haluaisitko lisää tehtäviä? Kertoisitko hieman itsestäsi? Voisin vaikka teille laittaa kilpailun kunhan n.24 on suorittanut omansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa! Loisto suoritus. Haluaisitko lisää tehtäviä? Kertoisitko hieman itsestäsi? Voisin vaikka teille laittaa kilpailun kunhan n.24 on suorittanut omansa.

        Siis hetkinen, mä oon se ketjuun alussa mukaan tullut 24-vuotias opiskelija ja suoritin sen ensimmäisen annetun tehtävän. Nyt joku juksaa ja pahasti, esiintyen minuna. Menes siitä esiintymästä minuna ja löydä oma identiteettisi, täällä on riittävästi kaikenlaisia löylykauhasta jauhavia keskusteluiden pilaajia. Mulle saa laittaa seuraavan tehtävän kyllä, valokuvaus tehtävää vielä mietin (lähinnä miten ja missä asuissa). Voisitte ehdottaa asusteita siihen kuvaus tehtävään, ja niitä asentoja myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis hetkinen, mä oon se ketjuun alussa mukaan tullut 24-vuotias opiskelija ja suoritin sen ensimmäisen annetun tehtävän. Nyt joku juksaa ja pahasti, esiintyen minuna. Menes siitä esiintymästä minuna ja löydä oma identiteettisi, täällä on riittävästi kaikenlaisia löylykauhasta jauhavia keskusteluiden pilaajia. Mulle saa laittaa seuraavan tehtävän kyllä, valokuvaus tehtävää vielä mietin (lähinnä miten ja missä asuissa). Voisitte ehdottaa asusteita siihen kuvaus tehtävään, ja niitä asentoja myös.

        Mä en ihan ymmärrä mitä iloa saat siitä, että esiinnyt anonyyminä netissä jonain toisena joka on anonyyminä netissä, mutta siitä vain. Olisit tietty voinut myös esitellä itsesi tai keksiä itse jonkun roolin, jos et halua esittäytyä. Kaksin verroinhan siitä ois vaan iloa jos on kaks tyyppiä tehtäviä tekemään. Mutta voi noinkin tehdä. Toivottavasti tehtävien tekeminen on sustakin kivaa : ) Mä teen toki myös siihen tahtiin kuin pystyn. T.24.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en ihan ymmärrä mitä iloa saat siitä, että esiinnyt anonyyminä netissä jonain toisena joka on anonyyminä netissä, mutta siitä vain. Olisit tietty voinut myös esitellä itsesi tai keksiä itse jonkun roolin, jos et halua esittäytyä. Kaksin verroinhan siitä ois vaan iloa jos on kaks tyyppiä tehtäviä tekemään. Mutta voi noinkin tehdä. Toivottavasti tehtävien tekeminen on sustakin kivaa : ) Mä teen toki myös siihen tahtiin kuin pystyn. T.24.

        Tähän viel että kilpailu kuulostaa kyllä hauskalta idealta. Ainakin, jos toinen suorittaa tehtävät itsenään eikä jatka ketjun sekoittamista feikkaamalla jostain syystä. Pelkään kyl että mä olen vähän liian hidas suorittaan tehtäviä kilpaa mutta kuitenkin kiva idea. T.24.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän viel että kilpailu kuulostaa kyllä hauskalta idealta. Ainakin, jos toinen suorittaa tehtävät itsenään eikä jatka ketjun sekoittamista feikkaamalla jostain syystä. Pelkään kyl että mä olen vähän liian hidas suorittaan tehtäviä kilpaa mutta kuitenkin kiva idea. T.24.

        No ei tarvitse suuttua siellä kuitenkaan. Ja aikaahan en tähän tehtävään antanut. Mulla ainakin ajatuksena että tehtäviä tehdään kun on mukava kiima päällä,että niitä on mukava suorittaa.. mutta ilmoittaminen tehtävän suorittamisesta/suunnittelusta olisi myös mukavaa. Ja se kilpailu tehtävä olisi myös jännä jos tää toinen lähtee tähän mukaan oikeasti eikä feikkaamalla. Jotenkin luotan siihen että sinä n24 olet oikea nainen etkä feikki. Ja jos hieman itsestäni kerron niin en ole täällä kulli pystyssä kirjottelemassa. Olen ihan tavallinen rak.työmies ja ikää on 35vuotta. Lapsiakin on 1 ja äitinsä massussa toinen tulossa.. Ja aika avoimessa suhteessa ollaan. Ja oltu kimpassa 15 vuotta. Valokuvauksista en ymmärrä oikeastaan mitään että niitä on hieman hankala antaa. Mutta suorita tämä tehtävä niin päästään jatkamaan. Ja ehkä kilpailun merkeissä jos tästä toisesta kuuluu jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvitse suuttua siellä kuitenkaan. Ja aikaahan en tähän tehtävään antanut. Mulla ainakin ajatuksena että tehtäviä tehdään kun on mukava kiima päällä,että niitä on mukava suorittaa.. mutta ilmoittaminen tehtävän suorittamisesta/suunnittelusta olisi myös mukavaa. Ja se kilpailu tehtävä olisi myös jännä jos tää toinen lähtee tähän mukaan oikeasti eikä feikkaamalla. Jotenkin luotan siihen että sinä n24 olet oikea nainen etkä feikki. Ja jos hieman itsestäni kerron niin en ole täällä kulli pystyssä kirjottelemassa. Olen ihan tavallinen rak.työmies ja ikää on 35vuotta. Lapsiakin on 1 ja äitinsä massussa toinen tulossa.. Ja aika avoimessa suhteessa ollaan. Ja oltu kimpassa 15 vuotta. Valokuvauksista en ymmärrä oikeastaan mitään että niitä on hieman hankala antaa. Mutta suorita tämä tehtävä niin päästään jatkamaan. Ja ehkä kilpailun merkeissä jos tästä toisesta kuuluu jotain.

        Niin unohtu se kartta. Mut kyllä se pitäisi löytyä. https://cruisingmap.net/ Tämä S24 ja miestenitsetyydytys, viimeeksi päivitetty 30.1.2020


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvitse suuttua siellä kuitenkaan. Ja aikaahan en tähän tehtävään antanut. Mulla ainakin ajatuksena että tehtäviä tehdään kun on mukava kiima päällä,että niitä on mukava suorittaa.. mutta ilmoittaminen tehtävän suorittamisesta/suunnittelusta olisi myös mukavaa. Ja se kilpailu tehtävä olisi myös jännä jos tää toinen lähtee tähän mukaan oikeasti eikä feikkaamalla. Jotenkin luotan siihen että sinä n24 olet oikea nainen etkä feikki. Ja jos hieman itsestäni kerron niin en ole täällä kulli pystyssä kirjottelemassa. Olen ihan tavallinen rak.työmies ja ikää on 35vuotta. Lapsiakin on 1 ja äitinsä massussa toinen tulossa.. Ja aika avoimessa suhteessa ollaan. Ja oltu kimpassa 15 vuotta. Valokuvauksista en ymmärrä oikeastaan mitään että niitä on hieman hankala antaa. Mutta suorita tämä tehtävä niin päästään jatkamaan. Ja ehkä kilpailun merkeissä jos tästä toisesta kuuluu jotain.

        Kiitti. Suoritan tehtävän nyt viikonloppuna. T.24.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tarvitse suuttua siellä kuitenkaan. Ja aikaahan en tähän tehtävään antanut. Mulla ainakin ajatuksena että tehtäviä tehdään kun on mukava kiima päällä,että niitä on mukava suorittaa.. mutta ilmoittaminen tehtävän suorittamisesta/suunnittelusta olisi myös mukavaa. Ja se kilpailu tehtävä olisi myös jännä jos tää toinen lähtee tähän mukaan oikeasti eikä feikkaamalla. Jotenkin luotan siihen että sinä n24 olet oikea nainen etkä feikki. Ja jos hieman itsestäni kerron niin en ole täällä kulli pystyssä kirjottelemassa. Olen ihan tavallinen rak.työmies ja ikää on 35vuotta. Lapsiakin on 1 ja äitinsä massussa toinen tulossa.. Ja aika avoimessa suhteessa ollaan. Ja oltu kimpassa 15 vuotta. Valokuvauksista en ymmärrä oikeastaan mitään että niitä on hieman hankala antaa. Mutta suorita tämä tehtävä niin päästään jatkamaan. Ja ehkä kilpailun merkeissä jos tästä toisesta kuuluu jotain.

        Jep, se valokuvaustehtävä tuli minulta, en ole sama kaveri. Olen mies, raksamiestä 15 v vanhempi, perhettä on ja elämää nähnyt. Tykkään seksuaalissävytteisestä hauskanpidosta ja jutuista, jossa on jotain älyä ja juonta. Tarinankerrontaa ja sellaisen luontia. Kun ikää ja kokemusta on karttunut jo jonkinverran, niin tiedän, että elämä on harvoin mustavalkoista ja tilanteet muuttuvat. Joskus kannattaa tehdä kun siihen tulee mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti. Suoritan tehtävän nyt viikonloppuna. T.24.

        Taitaa olla pitkä viikonloppu? Vai onko tehtävä liian haastava? Voin kyllä antaa helpompiakin jos haluat...? Olisi mukava jos vastaisit jotain tilanne raporttia😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla pitkä viikonloppu? Vai onko tehtävä liian haastava? Voin kyllä antaa helpompiakin jos haluat...? Olisi mukava jos vastaisit jotain tilanne raporttia😁

        Näin siinä käy, kun anonyyminä anonyymille ja vielä yleisellä keskustelupalstalla. Ou nou, ihme juttu kun ei käskytettävä käykään raportoimassa tekemisiään, vai liekö unohti jo sun tehtävät ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla pitkä viikonloppu? Vai onko tehtävä liian haastava? Voin kyllä antaa helpompiakin jos haluat...? Olisi mukava jos vastaisit jotain tilanne raporttia😁

        Hei anteeks venähti pahasti, mutta tehtävä on nyt suoritettu! Mua jännitti tosi paljon niin tarttin vähän tsemppaus aikaa. Mut laitoin eilen illalla kotona jalkaan punaset pikkarit ja laitoin vibran valmiiks sisälle ja puin hameen ja lähdin ajamaan. Mä en jotenkin saanut tota karttaa toimimaan niin ajoin sit vaan jollekin levarille. Ajoin aika pitkään kun pelkäsin sikana, että jään kiinni ja joku jotenkin tuntee mut. Vibra vähän sattu kun se oli siellä sen verran pitkään ja isona, mut sit jossain kohtaa ajaessa alko kyllä jo vähän kiihottaa niin se helpotti. Löysin yhden aika syrjäisen levähdyspaikan melkeen tunnin ajon päästä kotoa. Siin oli metsää ja pimeetä ja harva liikenne. Sammutin auton ja laitoin valot pois ja vibran päälle. Se tuntu aika hyvältä kun olin valmiiksi kiihottunut mut ei tarpeeksi ja mun oli vaikea keskittyä kun seurasin koko ajan liikennettä siin tiellä ja kun aattelin, että mä näyn. Kiipesin sit takapenkille makaamaan ja laitoin silmät kii ja yritin uudestaan ja tuntu paremmalta. Annoin vibran väristä pimpissä ja hieroin vähän pikkareiden päältä ja alko tuntua hyvältä. Joskus harvakseltaan kuulu ääni ja tuli valo, et auto meni ohi ja ensin mä aina lopetin kun aattelin että nyt jään kiinni. Mutta sit jossain kohtaa aloin luottaa et kyllä mä huomaan jos joku oikeesti pysähtyy ja lakkasin jännittämästä. Ja tavallaan aloin kyllä kiihottuakin siitä et joku vois nähdä vaikken halunnutkaan että näkis. Sen verran mua jännitti silti se tilanne etten saanut pelkillä sormilla kun vibra oli sisällä ja tuntu et on pakko laueta niin otin vibran ulos ja laitoin toisen jalan etupenkin selkänojalle ja toisen takapenkin ja sit vuorotellen hieroin vibralla klittaa pikkareiden päältä ja työntelin sitä vähän sisään pikkareiden läpi. Siinä meni jonkun aikaa mut siihen mä sit lopulta laukesin ja pikkarit tuli kyllä tosi märiksi. Riisui ne ja laitoin ne sit pahvimukiin ja kirjotin siihen, että: Hei mies! Sain tehtäväksi jättää nämä kiimaiset pikkarit sinulle. Saisinko vastalahjaksi spermaa jonka juon kotona? Jätin mukin penkin päähän ja ajoin ilman pikkareita kotiin. Olin niin märkä että hamekkin kastui pepusta. Oli tosi jännää ja jäi tosi vauhko ja kiihottunut olo. Meinaan tänään yöllä mennä kattomaan onko se muki siellä vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei anteeks venähti pahasti, mutta tehtävä on nyt suoritettu! Mua jännitti tosi paljon niin tarttin vähän tsemppaus aikaa. Mut laitoin eilen illalla kotona jalkaan punaset pikkarit ja laitoin vibran valmiiks sisälle ja puin hameen ja lähdin ajamaan. Mä en jotenkin saanut tota karttaa toimimaan niin ajoin sit vaan jollekin levarille. Ajoin aika pitkään kun pelkäsin sikana, että jään kiinni ja joku jotenkin tuntee mut. Vibra vähän sattu kun se oli siellä sen verran pitkään ja isona, mut sit jossain kohtaa ajaessa alko kyllä jo vähän kiihottaa niin se helpotti. Löysin yhden aika syrjäisen levähdyspaikan melkeen tunnin ajon päästä kotoa. Siin oli metsää ja pimeetä ja harva liikenne. Sammutin auton ja laitoin valot pois ja vibran päälle. Se tuntu aika hyvältä kun olin valmiiksi kiihottunut mut ei tarpeeksi ja mun oli vaikea keskittyä kun seurasin koko ajan liikennettä siin tiellä ja kun aattelin, että mä näyn. Kiipesin sit takapenkille makaamaan ja laitoin silmät kii ja yritin uudestaan ja tuntu paremmalta. Annoin vibran väristä pimpissä ja hieroin vähän pikkareiden päältä ja alko tuntua hyvältä. Joskus harvakseltaan kuulu ääni ja tuli valo, et auto meni ohi ja ensin mä aina lopetin kun aattelin että nyt jään kiinni. Mutta sit jossain kohtaa aloin luottaa et kyllä mä huomaan jos joku oikeesti pysähtyy ja lakkasin jännittämästä. Ja tavallaan aloin kyllä kiihottuakin siitä et joku vois nähdä vaikken halunnutkaan että näkis. Sen verran mua jännitti silti se tilanne etten saanut pelkillä sormilla kun vibra oli sisällä ja tuntu et on pakko laueta niin otin vibran ulos ja laitoin toisen jalan etupenkin selkänojalle ja toisen takapenkin ja sit vuorotellen hieroin vibralla klittaa pikkareiden päältä ja työntelin sitä vähän sisään pikkareiden läpi. Siinä meni jonkun aikaa mut siihen mä sit lopulta laukesin ja pikkarit tuli kyllä tosi märiksi. Riisui ne ja laitoin ne sit pahvimukiin ja kirjotin siihen, että: Hei mies! Sain tehtäväksi jättää nämä kiimaiset pikkarit sinulle. Saisinko vastalahjaksi spermaa jonka juon kotona? Jätin mukin penkin päähän ja ajoin ilman pikkareita kotiin. Olin niin märkä että hamekkin kastui pepusta. Oli tosi jännää ja jäi tosi vauhko ja kiihottunut olo. Meinaan tänään yöllä mennä kattomaan onko se muki siellä vielä.

        Moi!Hyvä suoritus vaikka mielenkiinto meinasi loppua kun aikaa kului paljon. Mutta raporttisi saa kyllä tosi kovaksi😉 Tuliko sieltä saalista? Minun kyllä tekisi mieli sotkea kiimaiset pikkarisi. Mutta haluatko jo seuraavan tehtävän? Sen saisit suorittaa kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi!Hyvä suoritus vaikka mielenkiinto meinasi loppua kun aikaa kului paljon. Mutta raporttisi saa kyllä tosi kovaksi😉 Tuliko sieltä saalista? Minun kyllä tekisi mieli sotkea kiimaiset pikkarisi. Mutta haluatko jo seuraavan tehtävän? Sen saisit suorittaa kotona.

        Muki ja pikkarit oli kadonneet. En tiiä onko joku heittänyt ne roskiin vai ottanut talteen...

        Joo mielellään seuraava tehtävä! Kiitti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muki ja pikkarit oli kadonneet. En tiiä onko joku heittänyt ne roskiin vai ottanut talteen...

        Joo mielellään seuraava tehtävä! Kiitti!

        Voi olla että joku on vienyt nuuhkittavaksi/spermattavaksi ja tuo takaisin🤔 Mutta seuraava tehtävä. Seuraavalle pikälle suihkuhetkelle otat kylppäriin mukaan siivoushanskat ja liukkaria. Otat suihkupään irti letkusta. Käyt selälleen. Asetat hanskan pilluun niin että ranne osa jää näkyviin, pienellä paineella lasket vettä hanskaan. (Kannattaa kokeilla ensiksi miten hanska täyttyy/kestää) Nyt varovaista runkkausta niin että paikat venyy. Kun rupee siltä tuntumaan että paikat on lämmitelty/venytelty niin hanskat käteen,liukkaria ja fistaat itseäsi. Sormi kerrallaan sisään niin että lopulta käsi on rannetta myöten pillussa. Nautinnollisia suihkuhetkiä😉


    • Anonyymi

      Osta kaupasta jotain hyvää ja sopivasti levittyvää, esim suklaakastiketta tai kinuskikastiketta, levitä sitä omalle jalkapohjallesi ja nuole pois.

    • Katso kun runkkaan spermat sun pikkuhousuille ja sitten vedät ne jalkaan.

      Tai raotat jalassa olevia niin ruiskautan mällit pöksyjen haaraan ja pillun päälle.

      • Anonyymi

        Tämähän on kiva tehtävä!
        Muutenhan tää touhu on pervoa kuin kimblen pelaaminen napurin lasten kanssa.


    • Anonyymi

      Ostat seksikaupasta tiukat kumiset pöksyt (lahkeelliset hotpants tyyppiset). Sitten haet apteekista pari tuubia puhdistettua vaseliinia. Pistät pöksyt jalkaan ja pursotat ainakin sen yhden tuubin haaroväliin niin että pursuilee joka paikkaan joka askeleella. Menet ne pöksyt päällä vaikka töihin ja sitten töiden jälkeen vaikka kuntosalille polkemaan pyörällä. Kotona sitten ennen pöksyjen riisumista pyydät miehesi antamaan 'piiskaa' kämmenellä takapuolelle ja pimpulallekin. Ei sen piiskaamisen sattua tarvitse mutta sen verran antaa että vatsanpojassa vähän jännittää kun pyllistää takapuoli pystyssä ja jalat harallaan.

    • Anonyymi

      Menet tiistaina klo 12 malminkartanon portaiden parkkipaikalla olevaan koppiin. Sinulla on pikkaritjalassa, johon olet kirjoittanut puhelinnumerosi. Otat pikkarit pois ja alat runkkaamaan. Tulen paikalle 10 yli 12 ja otan susta kuvan, kun runkkaat. Lähdet kopilta nopeasti pois. Mä lähetän sulle illalla kuvan, jossa runkkaat kiimasesti. Illalla mä runkkaan sinun pikkareihin.
      Palautan spermassa olevat pikkarit keskiviikkona klo 12 samaan paikkaan.

    • Lisää tehtäviä?

    Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe