Neil Hardwic on älykäs ihminen

Anonyymi

Olen saanut, jotenkin väärän käsityksen miehestä. Katsoin ohjelman itse asiassa kuultuna ja yllätyin. Hän on mm. fyysikko

18

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tankki täyteen ja muut tv-sarjat jo sinällään osoittavat, että Hardwick on älykäs. Propsit täältä Neilille ja hyviä eläkepäiviä!

      • Anonyymi

        Hardwick kopioi Tankki täyteen ja muiden tekemiensä sarjojen käsikirjoitukset Englannissa esitetyistä tv-komediasarjoista ja toi ne "omina ideoinaan" Suomeen.


    • Anonyymi

      Kyllä se älykäs mies on, mutta suvakki.

      • Anonyymi

        Ja ilmeisesti ateisti..


      • Anonyymi

        Älykkyyttä todistaa juurikin se, että mies on suvakki ja edustaa vasemmistolaista ajatustapaa.


      • Anonyymi

        Persut taas vihaamassa ihmisiä, mistä tuo kieroutunut ihmisviha kumpuaa?


      • Anonyymi

        Meidän pitää lopettaa tämä kapitalismi.
        Se tappaa meidät.
        koska kapitalismin sisällä on vaatimus että talous kasvaa koko ajan.
        ilman sitä kapitalismi ei toimi.
        kapitalismissa kaikki raha on lainaa.
        pankit luovat rahaa lainaamalla sitä.
        jos on lainaa. pitää tehdä enemmän rahaa jotta voit maksaa korot.
        Kapitalismissa kasvu on ehdoton vaatimus.
        Mutta maapallo on kuitenkin rajallinen.
        Kapitalismista pitää luopua jos haluamme että elämä maapallolla jatkuu

        N.Hardwick


      • Anonyymi

        Meidän pitää lopettaa tämä kapitalismi.
        Se tappaa meidät.
        koska kapitalismin sisällä on vaatimus että talous kasvaa koko ajan.
        ilman sitä kapitalismi ei toimi.
        kapitalismissa kaikki raha on lainaa.
        pankit luovat rahaa lainaamalla sitä.
        jos on lainaa. pitää tehdä enemmän rahaa jotta voit maksaa korot.
        Kapitalismissa kasvu on ehdoton vaatimus.
        Mutta maapallo on kuitenkin rajallinen.
        Kapitalismista pitää luopua jos haluamme että elämä maapallolla jatkuu

        N.Hardwick


    • Anonyymi

      Ei se mikään gyysikko ole. Fysiikan opiskeluja on mutta ei lopputyötä. Tavallinen vasuri joka vihaa kaikkia.

    • Anonyymi

      No tuomonen tavis . kouluaja käymätön nenästä vedettävä pitää kaikkia yliopistoa käyneeitä jopa keskeyttäneitä älykköinä jopa viisaina. Olet tyypiline vaalikarja lammas !

      • Anonyymi

        Neil Hardwic on testatusti älykäs.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neil Hardwic on testatusti älykäs.

        Osaako se kommari sanoa oikein sanan "Egypti"?

        Jos osaa, niin onhan se älykäs kommariksi, totta.


    • Anonyymi

      Onko kiva kirjoittaa itsestään tällaisia aloituksia?

    • Anonyymi

      Wikipedia kertoo näin.
      "Sisäoppilaitoksesta hänet rekrytoitiin 18-vuotiaana töihin ydinenergiakomissioon tutkimusfyysikon virkaan. "

      Tuo on käännösvirhe/käsitevirhe. Koko maailmassa ei ole ollut koskaan yhtään 18 vuotiasta fyysikkoa. Hän on todennäköisesti ollut jonkun tutkija apulainen tms, mutta ei fyysikko. Hän opiskeli hetken aikaa fysiikkaa mutta lopetti ja hakeutui teatterialalle.

    • Anonyymi

      Vanha Hupipoliisisarja Reinikainenhan on kans Neilin käsialaa.

      • Anonyymi

        Neil Hardwic politiikkaan, vaikkapa presidentiksi olisi ainesta.


    • Anonyymi

      70-luvun lopun tv-sarjassa tuo ”nero” kysyi bussissa että: saanko ulostaa? Kun halusi ulos😆

      • Taitaa olla mielenterveyskuntoilija!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe