Molemmissa autoissa on sama ongelma. Turvavyön vastakappale on niin syvällä että esim. MB takapenkillä 3 henkilöä talvivaatteissa ei saa turvavyötä kiinnitetyksi.
Sama juttu S60 etupenkki se keskihärpäke hankaloittaa talvitakin kanssa turvavyön käyttöä.
Olen tyytyväinen lapsiperheen kokemuksesta, josta idioottien kommenttien jälkeen löytyi kullan arvoinen vinkki.
Samoin kangertelevan turvavyön uusinta onnistuu sieltä.
Museoautoonikin voin nyt asennuttaa kunnolliset turvavyöt.
Volvo s60 etupenkit MB ML takapenkit
Anonyymi
3
117
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö, keksi parempia provoja, kateus on noloa.
- Anonyymi
Et vissiin oo matkustanu tai ajanu kumpaakaan.
- Anonyymi
Omistanut S60, 2 kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099