Ei helvetti, mikä olo............
<3
Ei kyllä jäänyt pariin kaljaan...
Huomenta...........
23
50
Vastaukset 23
- Anonyymi
Loiventavaa?
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Juu....
Ehdottomasti....
<3No pitihän se arvata :))
Muttei mitään,kun limua tai energia juomaa.
Enään yhtää kaljpo:)).
- Anonyymi
Nonii..menit siis sittenkin juomaan. Mikä pettymys. Viina vie miestä ja tuhoaa aivot.
- Anonyymi
Ota myös Burana, se auttaa.
Tietkö mitä Risto.
Minä taidan istua aarteen päällä luulin miehille oleva normaalia sarjatulitus mutta 10% miehistä kokee sen
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2016050621523422
Meilläkin se on vain normia aktia mutta kiinnostus heräsi tämän laulun myötä kun mies tulittaa vain 3 joskus,2 ja harvoi 1
Eikä ole muiden kanssa ollut samaa vaan huonompaa
https://m.youtube.com/watch?v=j07G38hW4zo
Nyt tiedän miksi se on minua sumuttavat ”että tiedän sit vehkeessä jos oot ollut toisen kanssa”
🥰💕✨🧸
Olin huolissani miten voin ola parempi kun tuo laukesi 6 ettei mene vieraisiin mutta nyt en ole.- Anonyymi
Käy hakemassa lava olutta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei se olutta tarvi vaan ystäviä
Ja paskanmarjat. Tekosyitä juomiselle. Sairaus se on ja uskon Riston tietävän tuon. Alkoholisti.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei se olutta tarvi vaan ystäviä
Tykkääköhän sun miehesi että olet täällä?
Anonyymi kirjoitti:
Tykkääköhän sun miehesi että olet täällä?
Kyllä se tietää että juttelen täällä🥰💕✨🧸
- Anonyymi
Salatut Elämät on suosikki ohjelmani.
- Anonyymi
Oksettaa tuommoiset alkkikset. Aivot on juotu ja tulevaisuudessa pasmat vaan housussa. Onnea valitsemallesi tielle.
- Anonyymi
Risto_ kirjoitti:
Aivoja ei ole vielä juotu, enkä juo joka päivä enään....
<3Yleensä kyllä joka päivä pitäis juoda, vettä...
- Anonyymi
Huono kokemus alkoholisteista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1741772
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova1001030Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.81986- 62968
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113879- 140809
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä420677Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel22634On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28603- 52594