Maisa toistaa samaa kaavaa

Anonyymi

Kopsattu Iltalehden jutusta 2015:

"Maisa muistelee myös suhdettaan ex-aviomiehensä kanssa. Pari sai liitosta yhteisen lapsen, joka syntyi syksyllä 2012. Liitto kariutui kuitenkin lapsen syntymän jälkeen.

– Vaikka hän petti mua alusta lähtien oli jotenkin tunne, että nyt haluan tämän ihmisen kanssa asettua aloilleni. Perustaa perheen ja ruveta leikkimään kotia, Maisa tunnustaa blogissa.

----------

Vanhat virheet eivät ole toistuneet.
Maisa myöntää myös itse pettäneensä ex-miestään liiton aikana.

– Jossain vaiheessa huonon parisuhteen ahdistus kävi sietämättömäksi ja turvauduin vanhaan tuttuun keinoon, eli pettämiseen. Se oli helppoa, koska myös parisuhteessa olevat kaverini tekivät niin ja sinkut oikein yllytti lisää."

Sillä lailla! Sama touhu jatkuu edelleenkin! Mies on aina se pettävä kusipää ja Maisuli on onneton. Maisa-raukka leikkii marttyyriä ja yrittää pelastaa suhteensa, kunnes sitten itsekin päätyy pettämään.. Mikä tossa Maisassa on vikana, kun KAIKKI miehet pettää Maisaa?? Tuossa samaisessa jutussa Maisa myös kertoi, kuinka hänen pokaamat jääkiekkoilijat pettivät häntä cheerleadereiden kanssa. Sitten Atte petti, nyt Jari-Matti petti, kohta it-Mikko pettää. Joko Maisa on täys tunari sängyssä, tai sitten hän kieroutuneessa mielessään sepittää syyt pettämisestä aina miesten niskoille 🤔

64

1023

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhoja lehtijuttuja selaillessa tuli tämäkin juttu ilmi.. Vielä huhtikuussa Maisa lomaili Balilla jääkiekkoilija Jere Pullin kanssa. Suhdetta oli tuossa kohtaa kestänyt vuoden verran. Mutta jo heti toukokuussa Maisa bongattiinkin Monacosta Latvalan käsipuolesta. Eli mies on vaihtunut lennossa ennenkin, ja sama meininki jatkuu edelleen. Latvala oli jo koukutettu siinä kohtaa kun tissityrkky vielä lemmenlomaili Balilla pahaa aavistamattoman Pullin kanssa.. Huh huh...

      • Anonyymi

        Tämä siis vuonna 2015.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä siis vuonna 2015.

        Joo ja ketäköhän ne Maisan kaverit on jotka pettää kanssa :-)
        Tuskin sillä niin montaa frendiä on etteikö kundit lähipiirissä tiedä kenen muidu jakaa


      • Anonyymi

        Mutta siis Pullikin oli luonnollisesti pettänyt Maisaa ensin, sen takia Maisalla oli oikeus iskeä Latvala ja "olla lopultakin onnellinen"😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta siis Pullikin oli luonnollisesti pettänyt Maisaa ensin, sen takia Maisalla oli oikeus iskeä Latvala ja "olla lopultakin onnellinen"😂😂

        Tottakai...luonnollisesti...oli käynyt vieroossa 😁 Mutta tiesikö Pulli itse käyneensä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ja ketäköhän ne Maisan kaverit on jotka pettää kanssa :-)
        Tuskin sillä niin montaa frendiä on etteikö kundit lähipiirissä tiedä kenen muidu jakaa

        Siis, onko kaverit ”opettaneet” Maisan pettämään? Onko hän siis liikkunut huonossa seurassa? Ihan viattomuuttaan?


    • Anonyymi

      Näyttää samaa sheibaa olevan:
      " Olen onnellisempi kuin koskaan. Hän on vaan niin ihana ja tekee mut onnelliseksi. Olen kuin lapsi jouluna."

      "Pulli ole tavannut Torpan pian kolmevuotiasta Leo-poikaa.
      "-Olen näissä asioissa tarkka. Näytän hänet pojalleni vasta, kun menen naimisiin hänen kanssaan. Lapset ottavat nämä asiat tosissaan ja ei viitsi ketä tahansa näyttää, mutta eiköhän tuo ole sellainen, joka jossain vaiheessa esitellään."

      • Anonyymi

        Kovasti on Maisa aina naimisiin menossa eri miesten kanssa, mutta jostain syystä ei koskaan sinne alttarille asti pääse 😂 Miehet muka on aina pettänyt, ja sen takia suhteet kaatuu? Epäilen! Aten kanssa Maisuli sentään sai maistraattihäät, vaikka Atte muka petti alusta lähtien. Silti tuo kana-aivo meni "petturin" kanssa naimisiin. Ja Jari-Matti muka petti kuuden eri naisen kanssa. Vaan kovasti oli silti Maisa menossa naimisiin Latvalankin kanssa. Kyllä on erikoinen kana-aivo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti on Maisa aina naimisiin menossa eri miesten kanssa, mutta jostain syystä ei koskaan sinne alttarille asti pääse 😂 Miehet muka on aina pettänyt, ja sen takia suhteet kaatuu? Epäilen! Aten kanssa Maisuli sentään sai maistraattihäät, vaikka Atte muka petti alusta lähtien. Silti tuo kana-aivo meni "petturin" kanssa naimisiin. Ja Jari-Matti muka petti kuuden eri naisen kanssa. Vaan kovasti oli silti Maisa menossa naimisiin Latvalankin kanssa. Kyllä on erikoinen kana-aivo...

        Latvalan kohdalla Maisa sanoi MeNaistet valopesuartikkelissa, jotta häntä ei ole petetty sitten teinivuosien 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latvalan kohdalla Maisa sanoi MeNaistet valopesuartikkelissa, jotta häntä ei ole petetty sitten teinivuosien 😂

        No Maisahan suoltaa valeita sen minkä kerkeää. Onko ihmekään ettei enää itsekään muista mitä on tullut aiemmin sepitettyä... 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Latvalan kohdalla Maisa sanoi MeNaistet valopesuartikkelissa, jotta häntä ei ole petetty sitten teinivuosien 😂

        Miksi pitäis uskoa julkkiksbimbojen valkopesua ja valheita kun eivät itsekään usko? Tuo MeNaiset-haastis oli kyllä suomenennatys valehtelun määrässä. Laadusta en sano mitn. Maisa näemmä toistaa samaa kaavaa. Kauanko on uuden miehen kanssa ja pysyy uudessa kodissa ennenkö lomafiilis iskee ja buubisen vieressä nököttää uusi ukko ja potentiaalinen elättäjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäis uskoa julkkiksbimbojen valkopesua ja valheita kun eivät itsekään usko? Tuo MeNaiset-haastis oli kyllä suomenennatys valehtelun määrässä. Laadusta en sano mitn. Maisa näemmä toistaa samaa kaavaa. Kauanko on uuden miehen kanssa ja pysyy uudessa kodissa ennenkö lomafiilis iskee ja buubisen vieressä nököttää uusi ukko ja potentiaalinen elättäjä?

        Menaiset on niin nolo, ja kasvonsa menettänyt. Sielläkö muka töissä oikeita toimittaja, hehe hehe eeh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovasti on Maisa aina naimisiin menossa eri miesten kanssa, mutta jostain syystä ei koskaan sinne alttarille asti pääse 😂 Miehet muka on aina pettänyt, ja sen takia suhteet kaatuu? Epäilen! Aten kanssa Maisuli sentään sai maistraattihäät, vaikka Atte muka petti alusta lähtien. Silti tuo kana-aivo meni "petturin" kanssa naimisiin. Ja Jari-Matti muka petti kuuden eri naisen kanssa. Vaan kovasti oli silti Maisa menossa naimisiin Latvalankin kanssa. Kyllä on erikoinen kana-aivo...

        Kuinkahan käy seuraavan "lemmenkipeän" miesystävän kanssa - pääseekö alttarille asti? Johan heillä ainakin näyttäisi olevan yhteistä omaisuuttakin pesämunaksi. Katsomo pidättää hengitystään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menaiset on niin nolo, ja kasvonsa menettänyt. Sielläkö muka töissä oikeita toimittaja, hehe hehe eeh.

        Me Akat saa yksinoikeuden Maisan häihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menaiset on niin nolo, ja kasvonsa menettänyt. Sielläkö muka töissä oikeita toimittaja, hehe hehe eeh.

        Maisa ja toimittajat- kaverit, ootte niin noloja


    • Anonyymi

      joo joo totta totta mutta kyllä työmies maisaan tarpeensa tekisi

      • Anonyymi

        Mahtaaks sulla saldo riittää? Ei siihen jäteastiaan lastia ilmaiseksi lasketa.


      • Anonyymi

        Toki, ei kukaan epäile sitä. Siitä vaan. Pääseepä vaimos vähemmällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaaks sulla saldo riittää? Ei siihen jäteastiaan lastia ilmaiseksi lasketa.

        Jos olisin hyvän näköinen misu (ei maisulin) niin mun hiekkalaatikolle ei tulis kukaan leikkimään ilmaiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin hyvän näköinen misu (ei maisulin) niin mun hiekkalaatikolle ei tulis kukaan leikkimään ilmaiseksi.

        Niin, joillakin on hu...n sielu 🤔


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Keinorusketusta.Kenkälankkia rusketus-sprayta ja niin poispäin.


    • Anonyymi

      Siis ihan yksi yhteen nuo selitykset 👍 Niin Tuksumaista juttua Maisalla 😨 Mikään ei ole koskaan oma vika, vähän niinkuin, kyllä minä...mutta kun ne muut ensin..🙄 Onko hiukan lapsellinen nainen? Maisa ja Tuksu, kuin samasta muotista, juttuineen kaikkineen 🤗

      • Anonyymi

        Tuon kuvan ilme ja asento kuvaavat hyvin Maisan älykkyystasoa😅


    • Anonyymi

      Vai että sinkut oikein yllyttivät pettämään 😂🤣😂🤣😅 Onko tuo Maisa ihan oikeesti TYHMÄ??

      • Anonyymi

        Vieläkö joku epäilee???


      • Anonyymi

        Mä sain Maisan kootuista selityksistä ja itsekehusta jo ajat sitten tarpeekseni. Alkoi ärsyttää koko heitukka ja lopetin seuraamisen. Tehkää samoin, eiköhän etelän lomat vähene, kun mahdollisimman moni pistäisi somen Maisan osalta pimentoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sain Maisan kootuista selityksistä ja itsekehusta jo ajat sitten tarpeekseni. Alkoi ärsyttää koko heitukka ja lopetin seuraamisen. Tehkää samoin, eiköhän etelän lomat vähene, kun mahdollisimman moni pistäisi somen Maisan osalta pimentoon.

        Mieli tekis, mutta kun ton ämmän valehtelut ja sepitykset uusine kohuineen on niin hauskaa seurattavaa🙈 Mulla ei tosin ole instatiliä, että siellä en tissityrkyn touhuja rahoita. Riittää kun tulee suoli24-palstalle lukemaan Maisan uusimmista töppäilyistä. Ja toki Seiska mulle kyllä tulee 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli tekis, mutta kun ton ämmän valehtelut ja sepitykset uusine kohuineen on niin hauskaa seurattavaa🙈 Mulla ei tosin ole instatiliä, että siellä en tissityrkyn touhuja rahoita. Riittää kun tulee suoli24-palstalle lukemaan Maisan uusimmista töppäilyistä. Ja toki Seiska mulle kyllä tulee 😂

        Sama mulla! Päivän huumoripläyksen käy aina lukemassa, ja ihmettelemässä noitten tyrkkyjen törkeyttä ja tyhmyyttä!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieli tekis, mutta kun ton ämmän valehtelut ja sepitykset uusine kohuineen on niin hauskaa seurattavaa🙈 Mulla ei tosin ole instatiliä, että siellä en tissityrkyn touhuja rahoita. Riittää kun tulee suoli24-palstalle lukemaan Maisan uusimmista töppäilyistä. Ja toki Seiska mulle kyllä tulee 😂

        Jos haluaa vielä enemmän hauskuutta irti muijan tempauksista, niin Vauvalta löytyy lisää juttua 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö joku epäilee???

        Jos olisin mies, niin, niin puutteessa en olisi koskaan, että kävisin kastamassa värkissä, jossa olisin kuullut satojen miesten käyneen tekemässä tarpeensa 🤮 Oli se värkki sitten vaikka kuinka kauniilla kehyksillä yäk 🤢 Tuommoisiakin naisia on, huolettomia tavarastaan 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin mies, niin, niin puutteessa en olisi koskaan, että kävisin kastamassa värkissä, jossa olisin kuullut satojen miesten käyneen tekemässä tarpeensa 🤮 Oli se värkki sitten vaikka kuinka kauniilla kehyksillä yäk 🤢 Tuommoisiakin naisia on, huolettomia tavarastaan 😁

        M ei ole kaunis, hän on tehty. Huvittaa kun hän kuulema mainostaa "luonnollista itseruskettavaa" instassaan. On muuten tasan viimeine itseruskettava jota kokeilisin, kun katsoo mainostajan keltaisenoranssia lookia.


    • Anonyymi

      Maisa. ÄO on 181

      • Anonyymi

        Jos olisikin, niin voisi käyttää älyään johonkin parempaan kuin tissien näyttelemiseen, sekä ystävien ja miesten pettämiseen ja kusettamiseen. Älyä olisi, mutta ei moraalia 😂😁


      • Anonyymi

        Oikein superNero.

        Viisaat oppivat virheistään ja tyhmät eivät. Siihen ei tarvita mensan testejä osoittamaan mikä on Maisa.ÄO. Eiköhän superponttoonit riitä kuvamaan ko. lukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikein superNero.

        Viisaat oppivat virheistään ja tyhmät eivät. Siihen ei tarvita mensan testejä osoittamaan mikä on Maisa.ÄO. Eiköhän superponttoonit riitä kuvamaan ko. lukua.

        Joku tuolla ”Maisan porttikielto ralleihin” osiossa avautui Maisan miehistä ja kuinka paljon hän olisi itse kertonut miehiä olleen 👀 Jos se luku pitää paikkansa, niin kyllä on ollut kerkeeväinen tyttö 😳 Niin uskomattomalta kuulosti, että on vaikea uskoa 🤔


      • Anonyymi

        Eppäilen pilikkuvirhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eppäilen pilikkuvirhettä.

        Maisa onyksinkertaisesti tavis eukko, joka yrittää luoda instagramissa jotain fantasia elämää (ja ulkonäköä), jota ei ole edes olemassa.
        Nähkää Maisa, ja kertokaa sitten kuinka "kuuma" ja "kaunis" hän on :D...


    • Anonyymi

      Mikä tässä naisessa on niin kiinnostavaa? Tissitkö? Ymmärsin silloin, kun oli rallikuskin avopuoliso mutta edelleen kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Ei se rallikuski näitä palstan karkeria akkoja ole koskaan kiinnostanut. Kunhan pääsee herjaamaan Maisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se rallikuski näitä palstan karkeria akkoja ole koskaan kiinnostanut. Kunhan pääsee herjaamaan Maisaa.

        Maisa vedätti kuuluisaa, hyvämaineista rallikuskia. Juuri siitä syystä on palstoilla ruodittavana. Maisa teki ison virheen pettäessään Latvalaa, varsinkin kun homma jatkui kuukausia. Suhteen perhetuttuun ollessa kuuma, höynäytettiin kihlatun äiti polttarilomalle. On siinä varmaan salasuhteen osapuolet nauraneet makeasti. Vielä enemmän olisi riemua piisannut jos aikaistetut häät olisivat päässeet toteutumaan 😳 Ruma juttu kaikenkaikkiaan. Tuollaista ei Suomen urheilukansa hevillä unohda 👀 Maisa teki elämänsä virheen...ja taitaa tietää sen.


      • Anonyymi

        Kysytkö tosissasi tuollaista? Julkimo pilasi kuuluisan rallikuskin uran, petti ja kusetti todella rumasti pitkän aikaa. Julkimo taisi astua liian isoille varpaille ja tämän ihmiset muistavat vielä pitkään 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se rallikuski näitä palstan karkeria akkoja ole koskaan kiinnostanut. Kunhan pääsee herjaamaan Maisaa.

        Herjaus on valheellinen juttu mutta mikäs näistä Maisasta kerrotusta/luetuista jutuista on valhetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysytkö tosissasi tuollaista? Julkimo pilasi kuuluisan rallikuskin uran, petti ja kusetti todella rumasti pitkän aikaa. Julkimo taisi astua liian isoille varpaille ja tämän ihmiset muistavat vielä pitkään 👍

        Eikä tämä kusetus koske pelkästään Latvalaa. Maisahan on kieroillut, juonitellut, pettänyt, valehdellut ja kiristänyt siitä lähtien kun pompsahti kumiponttoonien myötä julkkikseksi. Eihän mua mikään tavallinen silikonibimbo kiinnostakaan. En esim. seuraa millään tavalla Marianne Kallion tekemisiä, koska siinä eukossa ei ole mitään mielenkiintoista. Mutta patologinen valehtelija ja narsisti Maisa on niin kiero, että seurattavaa riittää. Veikkaan että seuraava kohu on siinä, kun tissityrkky pokaa jonkun miljonäärin ja vehtaa Mikon selän takana. Kunnes Seiska taas lyö faktat pöytään ja Maisa vastaa tekoitkulla, oikeuteen haastamisella ja hätävalheilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä tämä kusetus koske pelkästään Latvalaa. Maisahan on kieroillut, juonitellut, pettänyt, valehdellut ja kiristänyt siitä lähtien kun pompsahti kumiponttoonien myötä julkkikseksi. Eihän mua mikään tavallinen silikonibimbo kiinnostakaan. En esim. seuraa millään tavalla Marianne Kallion tekemisiä, koska siinä eukossa ei ole mitään mielenkiintoista. Mutta patologinen valehtelija ja narsisti Maisa on niin kiero, että seurattavaa riittää. Veikkaan että seuraava kohu on siinä, kun tissityrkky pokaa jonkun miljonäärin ja vehtaa Mikon selän takana. Kunnes Seiska taas lyö faktat pöytään ja Maisa vastaa tekoitkulla, oikeuteen haastamisella ja hätävalheilla.

        Voipi olla, että Suomesta ei enää rikasta miestä löydä. Maine meni lopullisesti viimeistään silloin kun kusetti Latvalaa niin, että uutiskynnys ylittyi. Aika pitkälle joutuu Julkimo lähtemään jos vielä meinaa miljonäärin pokata 🤔 Sellainen paikka voi olla vaikea löytää, ainakin Euroopasta, jonne ei olisi skandaaliuutiset levinneet viime syksynä. Latvala tunnetaan ympäri maailmaa. No, ensin tietysti pitää perhetuttu viedä vihille 👰ehkä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi olla, että Suomesta ei enää rikasta miestä löydä. Maine meni lopullisesti viimeistään silloin kun kusetti Latvalaa niin, että uutiskynnys ylittyi. Aika pitkälle joutuu Julkimo lähtemään jos vielä meinaa miljonäärin pokata 🤔 Sellainen paikka voi olla vaikea löytää, ainakin Euroopasta, jonne ei olisi skandaaliuutiset levinneet viime syksynä. Latvala tunnetaan ympäri maailmaa. No, ensin tietysti pitää perhetuttu viedä vihille 👰ehkä...

        Mä olen satavarma, että Maisan ja Mikon häitä ei tanssita koskaan. Mikko on Maisalle vain välietappi, tavoitteet on jossain paljon korkeammalla. Onhan tuo Mikko kovin vaatimattoman näköinen, pienituloinen eikä edes julkkis. Maisalla toki alkaa jo parasta ennen-päiväys lähestyä uhkaavasti, ja mainekin on mennyttä. Että ihan vapaasti ei voi Maisakaan enää uhrejaan valikoida. Mutta jotain se kana suunnittelee aivan varmasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen satavarma, että Maisan ja Mikon häitä ei tanssita koskaan. Mikko on Maisalle vain välietappi, tavoitteet on jossain paljon korkeammalla. Onhan tuo Mikko kovin vaatimattoman näköinen, pienituloinen eikä edes julkkis. Maisalla toki alkaa jo parasta ennen-päiväys lähestyä uhkaavasti, ja mainekin on mennyttä. Että ihan vapaasti ei voi Maisakaan enää uhrejaan valikoida. Mutta jotain se kana suunnittelee aivan varmasti...

        Taitaa tulla kiire Maisalle virittää verkkoja vesille. Vaikea minunkin uskoa, että perhespede vihille saakka vietäisiin 🤔 Pöndellä on rauhallista miettiä ja suunnitella tulevia käänteitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tulla kiire Maisalle virittää verkkoja vesille. Vaikea minunkin uskoa, että perhespede vihille saakka vietäisiin 🤔 Pöndellä on rauhallista miettiä ja suunnitella tulevia käänteitä.

        Maisa on aikalailla 30 v nainen, joka alkaa olla helsingin pintaliitopaaikoissa so last season. Valitettavasti maisa näyttää myös ikäistään vanhemmalta. Montako yli 30v SM tai NHL kiekkoilijaa tiedätte, jotka eivät ole vakiintuneet!?
        Maisa, juna meni, niin todellakin meni jo...
        Kuumia raikkaita 2-kymppisiä on Stadi täynnä, joiden maine on ok!! kelpaa miljonääreille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa on aikalailla 30 v nainen, joka alkaa olla helsingin pintaliitopaaikoissa so last season. Valitettavasti maisa näyttää myös ikäistään vanhemmalta. Montako yli 30v SM tai NHL kiekkoilijaa tiedätte, jotka eivät ole vakiintuneet!?
        Maisa, juna meni, niin todellakin meni jo...
        Kuumia raikkaita 2-kymppisiä on Stadi täynnä, joiden maine on ok!! kelpaa miljonääreille.

        Lisää uusia, kauniita, nuoria, julkisuudenkipeitä tyttöjä tulee joka missi-ja mallituutista joka hetki 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisää uusia, kauniita, nuoria, julkisuudenkipeitä tyttöjä tulee joka missi-ja mallituutista joka hetki 👍

        Ja näillä uusilla misukoilla on myös MAINE puhdas!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maisa on aikalailla 30 v nainen, joka alkaa olla helsingin pintaliitopaaikoissa so last season. Valitettavasti maisa näyttää myös ikäistään vanhemmalta. Montako yli 30v SM tai NHL kiekkoilijaa tiedätte, jotka eivät ole vakiintuneet!?
        Maisa, juna meni, niin todellakin meni jo...
        Kuumia raikkaita 2-kymppisiä on Stadi täynnä, joiden maine on ok!! kelpaa miljonääreille.

        Eihän se ole ikinä ollut missään oikeissa julkkiskemuissa - häh?


    • Anonyymi

      Muistan kun Helsinki loungessa Torppa torppasi viereeni ja puhelimeen hönki ”ystäviensä” raskausuutisista, että miten ovat maailmassa viimeinen pari, kelle lapsia voisi kuvitella. Ihana Maisa ja niin hyvä äiti hän.

      Narinavideon nähtyäni melkein säälittää tämä uusi ”perheystävä”. Mutta sitä keskenään tilasivat ja siinäpähän ”ilahduttavat” toisiaan.

      Kieltämättä JM väisti ohjuksen, vaikka ura torppasikin. Avioliitto, skandaaliero, omaisuuden puolitus...

      • Anonyymi

        Onko maisu päättänyt mihin hyväntekeväisyyteen,. pitämättä jääneiden öky häiden hää budjetti rahat lahjoitetaan. muistaako muisu mitä lupasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko maisu päättänyt mihin hyväntekeväisyyteen,. pitämättä jääneiden öky häiden hää budjetti rahat lahjoitetaan. muistaako muisu mitä lupasi.

        Missähän ne hyväntekeväisyyteen tarkoitetut rahat ovat? 😁


    • Anonyymi

      V...u on maailman vanhin, yleisin ja vaikuttavin valuutta.

    • Anonyymi

      Tämän ketjun aloittaja ja kommenttejakin kirjoittanut on korviaan myöten rakastunut Maisaan. Siitä puhe mistä puute.

      • Anonyymi

        Mutta saldo ei kyllä riitä, sen voin sanoa!


      • Anonyymi

        Auts! Maisako se siellä kommentoi?😜 Ymmärrän kyllä että on varsin ikävää, kun joku jaksaa kaivella vanhoja lehtijuttuja sinusta esiin. Varmaan itsekin haluaisit jo unohtaa likaisen menneisyytesi, mutta siellä se on, eikä mihinkään häviä. Koittaisit nyt jo pikkuhiljaa opetella elämään elämääsi niin, ettet joutuisi turvautumaan hätävalheisiin ja tekoitkun tiristyksiin😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts! Maisako se siellä kommentoi?😜 Ymmärrän kyllä että on varsin ikävää, kun joku jaksaa kaivella vanhoja lehtijuttuja sinusta esiin. Varmaan itsekin haluaisit jo unohtaa likaisen menneisyytesi, mutta siellä se on, eikä mihinkään häviä. Koittaisit nyt jo pikkuhiljaa opetella elämään elämääsi niin, ettet joutuisi turvautumaan hätävalheisiin ja tekoitkun tiristyksiin😜

        Maisa taitaa olla niitä ihmisiä, jotka eivät missään vaiheessa osaa ajatella, että teoilla on myös seuraukset jotka tulee vaan kestää. Maisa taitaa myös olla niitä ihmisiä, jotka eivät koskaan ota opiksi virheistään. Maisa taitaa olla vielä sellainenkin ihminen, joka syyttää muita omista virheistään ja teoistaan. Maisa taitaa vielä kaiken kukkuraksi olla sellainen ihminen joka pettää rakkaitaan, mutta silloinkin on syyt ehdottomasti petetyissä- hänen mielestään 😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auts! Maisako se siellä kommentoi?😜 Ymmärrän kyllä että on varsin ikävää, kun joku jaksaa kaivella vanhoja lehtijuttuja sinusta esiin. Varmaan itsekin haluaisit jo unohtaa likaisen menneisyytesi, mutta siellä se on, eikä mihinkään häviä. Koittaisit nyt jo pikkuhiljaa opetella elämään elämääsi niin, ettet joutuisi turvautumaan hätävalheisiin ja tekoitkun tiristyksiin😜

        Seiskahan on kertonut Maisan seikkailuista jo ainakin ensimmäisestä avioerosta lähtien tekop*ttä unohtamatta. Että sellainen tapaus. - Ja sitä ennen jo olivat ne kiekkoilijat, joita yritti k*settaa. valeraskaudella. Läpip**a. - Mihinkäs se seepra viiruistaan pääsee. Latvalan kohdallla iski kyllä kirveensä kiveen ja alitti taas kaikki rimat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seiskahan on kertonut Maisan seikkailuista jo ainakin ensimmäisestä avioerosta lähtien tekop*ttä unohtamatta. Että sellainen tapaus. - Ja sitä ennen jo olivat ne kiekkoilijat, joita yritti k*settaa. valeraskaudella. Läpip**a. - Mihinkäs se seepra viiruistaan pääsee. Latvalan kohdallla iski kyllä kirveensä kiveen ja alitti taas kaikki rimat.

        Maisan tekoperse jaksaa vaan vieläkin naurattaa 😂😂 Nyt yrittää luista takapuoltaan photoshopata kuviin pyöreämmäksi, että tekoperse unohtuisi. Ei unohdu 😂 On syöpynyt verkkokalvoihin se näky 😳


    • Anonyymi

      pelkkä sana Maisulista,niin mulla alkaa jöpöttää jo!! ja kun instakuva hyvä ,niin silloin mennään-eiku lentäääääääää jo !!! -fani-

      • Anonyymi

        Tekoperse voisi auttaa jöpötyksiisi 😂🤣


    • Anonyymi

      Onko Maisan tekosista tehty huumoria valtakunnan verkossa? Eipä taida olla. Sen sijaan Aisamiehelle nauretaan jo Suomen ulkopuolellakin. :D kyllä siinä jää palstan muutaman katkeran naisen "naureskelut" aika kauas taakse, kun ukosta tehdään huumoria 1.5 miljoonalle suomalaiselle ja isolle joukolle ulkomaalaisia. :D :D

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe